Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu la mesaje din bord mă refeream, ci la erori citite la diagnoză....

    Lipsă Cruise Control = probleme cu ABS = adică probleme cu vacuum în motor = adică lipsă presiune corectă în admisie = adică turbo defect sau conducte/tubulaturi defecte sau senzori defecți
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • Ah, OK, scuza-mi ignoranta. Am folosit si eu Car Scanner cu o interfata OBD2 Wifi, dar n-am fost inspirat sa salvez erorile, iar la Dacia nicio sansa, desi te lasa sa stai pe langa ei.

      Cruise Controlul se dezactiva exact atunci cand apareau acele mesaja, caci apareau toate odata. Daca se intampla sa dispara (au disparut si de la sine), se putea activa din nou cruise control...

      Una peste alta, am fost si mi-au actualizat softul calculatorului de injectie si, nu cred sa fie placebo, parca s-au atenuat unele chestii la mersul masinii. De exemplu, cand eram in acceleratie si ridicam piciorul brusc, se simteau smucituri... acum s-au atenuat vizibil.
      Asa arata foaia de la service, cu actualizarea. As aprecia daca mi-ai "traduce" ce scrie in ea. ))))
      Attached Files
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Nobody knows?
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Originally posted by ursamajor View Post
          Asa arata foaia de la service, cu actualizarea. As aprecia daca mi-ai "traduce" ce scrie in ea. ))))
          Foaia aia nu trebuia să ajungă la tine.
          Ea arată ce versiune de firmware injecție s-a aplicat.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Mi-au dat-o fara nicio obiectie. Pe de alta parte, pe ordinul de reparatie nu apare decat Update de software bla, bla, bla... nimic clar.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Bună ziua, oare a pățit careva să aibe probleme cu cutia de viteze să aibe scurgeri de ulei și să schimbe axul cautaor și garnitură de 2 ori și să constate iară că sunt scurgeri. Mulțumesc logan 3 motorizarea de 100 cai 6 trepte de viteze

              Comment


              • Nu ești singurul, dar sunt foarte rare cazurile.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Sa constatat problemă la Reprezentantă, cică e posibil un lot de garnituri să nu fie bune. Nu știu ce să cred sau cum să abordez problema. Mă gândesc să nu fie la cutia de viteze o problemă sau un defect ascuns. Mulțumesc pentru orice sfat.

                  Comment


                  • Originally posted by DFA View Post
                    Erorile în cascadă provocate de turbină și ce mai e pe lângă ea (cablaj oxidat, senzori defecți, furtune crăpate, conducte fisurate, etc.) sunt discutate și răsdiscutate de ani de zile...

                    Vezi aici povestea completă... - OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki
                    Originally posted by DFA View Post

                    Foaia aia nu trebuia să ajungă la tine.
                    Ea arată ce versiune de firmware injecție s-a aplicat.
                    Pana la urma tot n-am inteles; erorile acelea au fost legate de turbina sau doar de injectie?
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Turbina generează erorile și ECU Injecție le raportează.
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Atasat doar ca exemplu o “lista” cu erorile din injectie (asa cum apar ele in bazele de date) pentru un Logan & Sandero III 1.0 ECO-G motor H4D480 plus cateva erori legate de turbina, supraalimentare, admisie aer (se pot observa si potentialele erori “in cascada”):
                        Attached Files

                        Comment


                        • Se pare ca trec de la „greieri„ la probleme tehnice....de la cârâit la zornăit (termen consacrat) supapă descărcare.
                          Citeam ca problema ar fi fost remediată / ameliorată prin update soflt/alt tip de turbină din 2023/2024, se pare că nu este chiar așa,
                          Zornăitul provocat de supapa de descărcare a turbinei - EWG apare și la modele fabricate în 2025.​
                          0.9 TCe 2018, ECO-G 2025

                          Comment


                          • Originally posted by anduvirgil View Post
                            Citeam ca problema ar fi fost remediată / ameliorată prin update soflt/alt tip de turbină din 2023/2024, se pare că nu este chiar așa,
                            Zornăitul provocat de supapa de descărcare a turbinei - EWG apare și la modele fabricate în 2025.​
                            Noua turbină ranforsată (Oct.2023 - prezent) poate zornăi ca și cea originală (Oct.2020 - Oct.2023) - DAR NU SE MAI DEFECTEAZĂ ca cea originală... - eu zic că e un progres... ;)
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Originally posted by DFA View Post
                              Turbina generează erorile și ECU Injecție le raportează.
                              Adica, pana la urma erorile acelea tot de la turbina au venit...

                              Originally posted by DFA View Post
                              Îți cam plac teoriile conspirației...

                              Ce rezolvă acel update depinde de ce erori sunt...

                              Dacă erorile sunt de genul DTC226322 și/sau DTC148E22 atunci update-ul este cuprins în BT71538.

                              Dacă erorile revin după aplicarea BT71538 va trebui schimbată turbina.
                              Mie mi se pare ca ascunderea gunoiului sub pres (ascunderea erorilor din soft)​ e o magarie, nu teoria conspiratiei...
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Huh????

                                Nu cred că ai înțeles cum funcționează calculatoarele mașinii...

                                Ce comunică ele între ele și ce comunică ele cu șoferul sunt aceleași lucruri - doar că într-o formă diferită.

                                Iar BT71538 nu ascunde nici o eroare - ți-am dat mură în gură să citești TOT ce am scris despre ce face BT71538 pe Wiki, dar se pare că nu te-ai obosit...

                                OTS - Rechemări - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki

                                uite un mic extras din ce face BT71538:

                                BT71538 .... are rolul doar să diminueze efectele distructive asupra supapei de descărcare - deci practic lungește viața turbinei.

                                Odată BT71538 aplicat, actuatorul EWG practic evită să mai țină deschisă supapa într-o poziție intermediară, în bătaia directă a fluxului de aer de la motor, acolo unde oscilează și zornăie cel mai tare astfel că - fie o ține închisă mai mult, fie o ține deschisă cât mai larg - în ambele situații supapa fiind mai "tăcută" - rămânând să zornăie doar pe timpul de tranziție de la închis la deschis și invers, de la deschis la închis - de unde și scurtarea timpului de zornăială - automat se reduce uzura supapei. De menționat că în frână de motor la turația în gama 1.500 - 2.500 rpm supapa nu este deschisă complet și intră inevitabil în bătaia gazelor evacuate - zornăind discret cel mai mult (cam cum face când mașina e nouă sau aproximativ nouă).
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google