If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu la mesaje din bord mă refeream, ci la erori citite la diagnoză....
Lipsă Cruise Control = probleme cu ABS = adică probleme cu vacuum în motor = adică lipsă presiune corectă în admisie = adică turbo defect sau conducte/tubulaturi defecte sau senzori defecți
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Ah, OK, scuza-mi ignoranta. Am folosit si eu Car Scanner cu o interfata OBD2 Wifi, dar n-am fost inspirat sa salvez erorile, iar la Dacia nicio sansa, desi te lasa sa stai pe langa ei.
Cruise Controlul se dezactiva exact atunci cand apareau acele mesaja, caci apareau toate odata. Daca se intampla sa dispara (au disparut si de la sine), se putea activa din nou cruise control...
Una peste alta, am fost si mi-au actualizat softul calculatorului de injectie si, nu cred sa fie placebo, parca s-au atenuat unele chestii la mersul masinii. De exemplu, cand eram in acceleratie si ridicam piciorul brusc, se simteau smucituri... acum s-au atenuat vizibil.
Asa arata foaia de la service, cu actualizarea. As aprecia daca mi-ai "traduce" ce scrie in ea. ))))
Bună ziua, oare a pățit careva să aibe probleme cu cutia de viteze să aibe scurgeri de ulei și să schimbe axul cautaor și garnitură de 2 ori și să constate iară că sunt scurgeri. Mulțumesc logan 3 motorizarea de 100 cai 6 trepte de viteze
Sa constatat problemă la Reprezentantă, cică e posibil un lot de garnituri să nu fie bune. Nu știu ce să cred sau cum să abordez problema. Mă gândesc să nu fie la cutia de viteze o problemă sau un defect ascuns. Mulțumesc pentru orice sfat.
Erorile în cascadă provocate de turbină și ce mai e pe lângă ea (cablaj oxidat, senzori defecți, furtune crăpate, conducte fisurate, etc.) sunt discutate și răsdiscutate de ani de zile...
Atasat doar ca exemplu o “lista” cu erorile din injectie (asa cum apar ele in bazele de date) pentru un Logan & Sandero III 1.0 ECO-G motor H4D480 plus cateva erori legate de turbina, supraalimentare, admisie aer (se pot observa si potentialele erori “in cascada”):
Se pare ca trec de la „greieri„ la probleme tehnice....de la cârâit la zornăit (termen consacrat) supapă descărcare.
Citeam ca problema ar fi fost remediată / ameliorată prin update soflt/alt tip de turbină din 2023/2024, se pare că nu este chiar așa,
Zornăitul provocat de supapa de descărcare a turbinei - EWG apare și la modele fabricate în 2025.
Citeam ca problema ar fi fost remediată / ameliorată prin update soflt/alt tip de turbină din 2023/2024, se pare că nu este chiar așa,
Zornăitul provocat de supapa de descărcare a turbinei - EWG apare și la modele fabricate în 2025.
Noua turbină ranforsată (Oct.2023 - prezent) poate zornăi ca și cea originală (Oct.2020 - Oct.2023) - DAR NU SE MAI DEFECTEAZĂ ca cea originală... - eu zic că e un progres... ;)
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
Nu cred că ai înțeles cum funcționează calculatoarele mașinii...
Ce comunică ele între ele și ce comunică ele cu șoferul sunt aceleași lucruri - doar că într-o formă diferită.
Iar BT71538 nu ascunde nici o eroare - ți-am dat mură în gură să citești TOT ce am scris despre ce face BT71538 pe Wiki, dar se pare că nu te-ai obosit...
BT71538 .... are rolul doar să diminueze efectele distructive asupra supapei de descărcare - deci practic lungește viața turbinei.
Odată BT71538 aplicat, actuatorul EWG practic evită să mai țină deschisă supapa într-o poziție intermediară, în bătaia directă a fluxului de aer de la motor, acolo unde oscilează și zornăie cel mai tare astfel că - fie o ține închisă mai mult, fie o ține deschisă cât mai larg - în ambele situații supapa fiind mai "tăcută" - rămânând să zornăie doar pe timpul de tranziție de la închis la deschis și invers, de la deschis la închis - de unde și scurtarea timpului de zornăială - automat se reduce uzura supapei. De menționat că în frână de motor la turația în gama 1.500 - 2.500 rpm supapa nu este deschisă complet și intră inevitabil în bătaia gazelor evacuate - zornăind discret cel mai mult (cam cum face când mașina e nouă sau aproximativ nouă).
Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment