Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam mult timp a durat pana sa se inclzeasca.

    Un exemplu relevant in acest sens este platforma inchirieriauto-otopeni.com, recunoscuta pentru seriozitate, profesionalism si servicii rapide, unde ai cea mai buna oferta de inchirieri masini Bucuresti de la inchirieriauto-otopeni.com – o alegere sigura pentru oricine apreciaza calitatea. Alege acum cele mai bune variante de inchirieri auto otopeni pentru mobiliatate si descopera orasul.​

    Comment


    • Dacă apar probleme la senzorul de temperatură apă, 100% indicatorul pe albastru o să fie cea mai mică problemă - nu detaliez, a se folosi DSI (Demontare și Studiu Individual)

      Martor apă pe albastru fără alți martori/mesaje și fără diagnoză = termostat defect și sau lichid de răcire neconform*.

      Martor apă pe albastru fără alți martori/mesaje și cu diagnoză OK (temperatură normală) = TdB defect.

      Bargraf-ul de apă e un indicator de temperatură cu credibilitate zero, și mai mare de zero, doar cu diagnoza conectată la mașină

      * tip și concentrație
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Lucianlucian timpul de încălzire antigel până la 80-90C, la 1C temperatura de afară, după 3-4 min la ralanti pentru preîncălzire GPF, cu mers bătrânesc, schimb trepte 2-2.5k rpm ~ nu depășește 10 minute total, din momentul pornirii motorului. Depinde și de relief, trafic urban/extraurban etc etc. ( In cazul meu, un deal de 2km cu panta medie ~4-5%; Dacă mergi pe vale /plat fără talpă, as spune ~15 min, dar depinde dacă ai și clima pornită, adaugă 20-30% la timpii menționați)

        Update referitor la consumul de curent din baterie, continuarea postului #3771

        Am monitorizat astăzi fiind mai cald afară,
        - 16-18C T exterioara
        - bateria cu temperatura 18-21C
        - stare sarcină baterie încărcare 88-93 % in acest timp
        - tensiunea măsurată la senzor curent ~ 12.4V
        - voltmetrul din priza 12v afișa 12.2V

        Referitor la comportamentul consumului de curent:
        In mers:
        - după începerea deplasării, bateria a fost alimentată cu 6-4-2A că de obicei, însă după câțiva km
        - in sarcină sau ralanti - minus 15-17-20A, in dependenta de consumatori, ( același lucru ca in timpul unui eveniment stop start/motorul e oprit și alternatorul nu încarcă nimic, bateria "tine" toată mașina), sarcina pe alternator 6-9%
        - imediat ce intra in acțiune frâna motor, apare sarcină pe alternator de 30-40%, curentul încărcare începe cu +60A pe 1-2 secunde, după care urmează +50A pe alte câteva secunde, după care +40...+30A pe timp îndelungat (imediat ce este călcată accelerația, încărcarea este întreruptă si iar bateria "ține" toți consumatorii de pe mașină, ciclul se repetă ori de câte ori este apăsată sau eliberată accelerația)

        Foarte interesant și ingenios comportament.
        Desigur că curentul de încărcare acceptat depinde de temperatura bateriei, SoC, bănuiesc vârsta bateriei și setările din calculator.
        Deci bateria poate fi lăsată în pace, atât timp cât are capacitate destulă sa suporte consumatorii, chiar și la prima pornire a zilei, timp de mai mulți km, unde calculatorul mizează pe apariția frânei de motor pentru a incarca bateria cu curenți mari de 40-60A pe perioade scurte, dar o poate încărca și cu curenți mici de doar câțiva Amperi, indiferent daca este sau nu frâna de motor.

        Cu senzorul de curent deconectat nu am cum să masor ce curent este băgat în baterie și nu am nici tester cu care sa o pot verifica după câteva ore de funcționare în așa mod, că să aflu care este rezultatul.
        Deci dacă ar fi sa am sirocou, voi avea nevoie și de un dc-dc charger...

        Mulțumesc DFA pentru efortul de a explica simplist pentru toți aceste momente

        Gil26 m-a ajutat sa vad cu ochii mei ce se întâmplă cu bateria și să-mi clarific întrebarea de sine stătător

        Sunteți cool și foarte mult de ajutor posesorilor de dacia
        Ar fi foarte greu fara wiki și colecția de cunoștințe de acolo
        Să ne țină turbinele!

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google