Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Momentan controlez fenomenul bâlbâielii la rece similar ca la Logan cu 0.9 tce.
    Curios este că la Logan fenomenul se manifesta in special când era cald/ f cald.

    Pornesc motorul, iar în timpul cât turația motorului este spre 1500 rpm, plec de pe loc fara sa accelerez.
    Mai am un coleg care a diminuat efectul cu modul ECO. Încă nu am incercat, momentan nu e cazul.

    .
    0.9 TCe 2018, ECO-G 2025

    Comment


    • Cauza principală este deschiderea redusă a clapetei de accelerație când e motorul rece, din cauza funcționării majoritar pe GPL (care strică parametrii de injecție pe Benzină), dar fenomenul apare și la cei fără GPL, doar că mai lent.

      Dacă ai ȘI oscilații turație la pornire atunci trebuie desfăcută clapeta de accelerație, poate fi descentrată, uzată, murdară, , trage aer fals, etc.

      ECO activat cu motorul rece funcționează foarte bine pentru a compensa restricția de aer produsă de clapetă. După, îl poți dezactiva.

      O soluție care ține vreo 4-6 luni (adică cam tot sezonul rece) este un RESET ADAPTIVI în ECU Injecție la sfârșitul toamnei, în fiecare an. Dar doar dacă clapeta e în mințile ei.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • , iar via diagnoza se poate verifica si parametrul PR444-CORECŢIE INTEGRALĂ REGLARE RELANTI (dar nu numai):
        Attached Files

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google