Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intră 1,7 litri - Info - Transmisii / Cutii de viteze - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki​​


    Da, se umple până dă pe afară - Piese de schimb - Logan/Sandero III 2020-2028 wiki
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • Despre “necesitatea” sau “periodicitatea” schimbului de ulei transmisie NU comentez (pe forumuri din pacate circula si mult “folclor”), dar pentru o cutie de viteze JT4 - MT6 6+1 trepte se foloseste ulei TransElf NFX GL4 75W, doua bidoane de 1L pot sa fie suficiente (oricum prin metoda gravitationala nu se goleste toata cantitatea de ulei din cutie), Dacia /Renault recomanda sa se schimbe si garnitura busonului de golire iar strangerea acestuia sa se faca la 25 Nm, umplerea se face pana la preaplin /revarsare pe la busonul de umplere, doar ca exemplu (subliniez asta) si atasat:
      Attached Files

      Comment


      • Bună ziua. Este normal să se audă sunetul de zornait la tija de la turbo când sunt in frană de motor. Nu am erori pe masină și știu că înainte nu se auzea

        Comment


        • La specialistii Renault/Dacia in service autorizat ai intrebat ?

          Intrebi aici la sarmanii de noi, unde nimeni nu lucreza in reprezentata autorizata ( sau cel putin nu recunoaste nici unul ? )

          Comment


          • Originally posted by Lucianlucian View Post
            Bună ziua. Este normal să se audă sunetul de zornait la tija de la turbo când sunt in frană de motor. Nu am erori pe masină și știu că înainte nu se auzea
            Păi e cam normal..., că toate fac așa de noi cam după 5-7-10.000 km..., inclusiv turbina ranforsată montată din Oct.2023, care nu se mai defectează, dar poate zornăi și ea...

            Când a fost fabricată a ta și câți km are acum?
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • 2023 anul fabricației și 81k km. Până acum cam 5k nu se auzea zornaitul la frana de motor

              Comment


              • Masina este din luna februarie 2023 deci nu e cea ranforsat, la reprezentantă pot să zică că nu are nici o problemă, dacă nu are nici o eroare. După ce nu mai este in garanție poate să îmi zică adevărul.

                Comment


                • Originally posted by DFA View Post
                  Originally posted by Gil26 View Post
                  Despre “necesitatea” sau “periodicitatea” schimbului de ulei transmisie NU comentez (pe forumuri din pacate circula si mult “folclor”), dar pentru o cutie de viteze JT4 - MT6 6+1 trepte se foloseste ulei TransElf NFX GL4 75W, doua bidoane de 1L pot sa fie suficiente (oricum prin metoda gravitationala nu se goleste toata cantitatea de ulei din cutie), Dacia /Renault recomanda sa se schimbe si garnitura busonului de golire iar strangerea acestuia sa se faca la 25 Nm, umplerea se face pana la preaplin /revarsare pe la busonul de umplere, doar ca exemplu (subliniez asta) si atasat:
                  Multumesc!

                  Au intrat fix 1.7 litri (plus cat a mai dat pe afara putin). Dupa schimb (~67k km) intra cu o idee mai finut in trepte, recomand.

                  Attached Files

                  Comment


                  • Uleiul folosi este TRANSELF NFX GL4 75W - API GL-4 SAE75W (in poza pare FUCHS TITAN FE SAE 75W API-GL4) ?

                    Comment


                    • Da, FUCHS TITAN FE SAE 75W API-GL4 am folosit - apare (in selectorul lor de ulei) ca fiind compatibil cu "Sandero III, BJI Sandero III 1.0 TCe ECO-G 100 PF 2021 - 2023".

                      Ma astept sa nu existe probleme - daca totusi simt ceva dubios atunci trec la cel de la Elf.

                      Sunt curios cum se va comporta la iarna, ramane de vazut.​

                      Comment


                      • Originally posted by Lucianlucian View Post
                        2023 anul fabricației și 81k km. Până acum cam 5k nu se auzea zornaitul la frana de motor
                        A stat tăcută o groază de km, de obicei lagărul începe să se lărgească MULT mai devreme...
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Hop și eu în clubul celor cu zornăit tijă wastegate. An fabricație 2022, am aproximativ 28000 de kilometri cu ea. În septembrie sunt programat pt. constatare și, sper eu, update de soft. Vă țin la curent.

                          Comment


                          • n-ai de ce sa speri la update... ala ti-l face sigur ca sa mai prelungeasca viata putin a turbinei, sa te mai pacaleasca , poate poate uiti de schimbare care este inevitabila

                            Comment



                            • Ulei transmisie ELF TRANSELF NFX 75W pentru cutii manuale Logan 1, 2, 3, Sandero 3, Duster 2. Protecție superioară, schimbare silențioasă, normă GL-4

                              de ce diferentele astea?

                              Comment


                              • La mine se auzea un zgomot ca un rontait la ralanti, numai din interior. Pe afara, nimic, doar motorul cu mersul lui normal. M-am programat pentru o constatare, dupa ce m-au amanat o data ca era persoana calificata in CO, apoi m-au reprogramat, ca nu terminase tipul concediul... Ma rog, intre timp masina a-nceput sa manifeste si alte bubite: sarea de pe GPL pe benzina si nu mai putea fi data inapoi pe GPL, plus faptul ca maneta schimbatorului de viteze se blocheaza uneori...
                                Ultima belea au testat-o si ei si nu s-a manifestat, in concluzie nu s-a intervenit. La treaba cu GPL-ul au facut update de soft pe partea de GPL, iar la "rontait" au constatat uzura la un tampon de la cutia de viteze. L-au comandat, iar acum astept inlocuirea... pe garantie.

                                Tija zornaitoare la mine inca nu s-a manifestat (68.000 km la bord), dar erorile acelea multiple cu "verifica injectia, verifica draci-laci" le-am avut. Si i-au facut tot update de firmware. Iar cineva ma contrazice cand zic ca Dacia baga gunoiul sub pres...
                                Ma simt inca confortabil ca am cei "5 ani fara griji". Vedem ce-o mai fi acum in ultimul an, ca s-au dus 4.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google