Cat costa revizia la Logan 3?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Da, multumesc pentru "buna observatie" , era vorba despre pompa de apa si discutia de aici:
    Originally posted by Gil26 View Post
    Nu stiu daca pompele de apa AM exemplificate sunt echivalente 100% cu cea OE (caracteristici, gaurile de prindere ale pompei si ale fuliei, diametrul fuliei, garnitura si forma ei, etc.) dar aceasta este pompa de apa pentru un motor H4D470 (vezi si cuplurile de strangere ale suruburilor pompa 25 Nm si fulie 10 Nm):
    dar NU am bagat deloc "colegii in eroare cu tabele si desene aiurea", procentul de diluare ulei motor si celelalte valori din injectie la fel ca si regimul de functionare al motorului sunt importante in stabilirea intervalelor de revizie, iar ceea ce am atasat este corect si poate sa fie de folos (egal de ceea ce crede si scrie vreun taximetrist plictisit).

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Vezi ca in discutie era despre pompa de apa nu de ulei cum gresit ai inteles tu

    ca de obicei bagi colegii in eroare cu tabele si desene aiurea

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Multumim mult pentru toate aceste informatii, bine de stiut , inclusiv faptul ca pentru pompa de ulei modelul nou ranforsat (despre care s-a discutat si in alt topic) trebuie fulie si suruburi noi pentru ca cele de pe fulia OE nu se mai potrivesc, plus codurile OE ale acestora.

    Iar referitor la revizii as mai adauga ca pe langa intervalele recomandate de producator (timp si km) conteaza si modul de utilizare al masinii. Tangential la asta si la Logan III un parametru important este procentul de diluare ulei motor (o valoare calculata pe baza altor parametri cititi direct, limita maxima fiind ex de 12% -destul de “generoasa” la fel ca multe altele) iar softul injectiei “stie” si intervalele cand s-au efectuat ultimele patru revizii (sau ma rog s-a resetat intervalul de service) si numarul de revolutii motor trs, iar pe langa toate acestea softul interpoleaza chiar si modul in care a functionat motorul prin procentele distantelor parcurse de la ultimul schimb de ulei in diferite conditii (iar valorile pot sa si difere de ceea ce credem noi uneori). Si chiar daca acestea nu pot sa fie “citite” la nivel de reprezentanta sugerez sa se tina cont si de ele la stabilirea intervalelor de revizie (si eu am facut o revizie putin mai devreme fata de cele “uzuale” pentru ca valorile din injectie erau destul de mari), regimul de functionare /exploatare al motorului fiind important.
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 31 May 2025, 06:40.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Iată 2 devize pentru 2 tipuri de revizii (de timp - 4 ani și de rulaj - 60.000 km) la dealerul Dacia din Buzău - GENERAL AUTOCOM SRL Mărăcineni, Str. DN2 E85, Nr. 160 Jud. Buzău


    1. Revizia periodică "aia mare" care se face la fiecare 4​ sau la fiecare 120.000 km, care termen intervine PRIMUL:
    - conține înlocuirea (preventivă) a pompei cu modelul nou, ranforsat, 210104221R , cu ax mai gros și care are nevoie de noua fulie dedicată 210512523R, împreună cu 3 șuruburi dedicate 7703002788 - pentru că cele de pe fulia OE nu se mai potrivesc
    - notă pentru cei mai increduli dintre noi... - NU, pentru defectarea pompei NU este de vină cureaua de accesorii, NU trebuie pusă o curea mai "slabă" sau cu alt număr de striații - de vină ESTE POMPA, care ce să vezi, minune mare, se defectează EA ÎNSĂȘI (incredibil..., cedează axul sau paletele, în general axul), de obicei pe la 60-70.000 km, dar uneori și mai devreme...
    - evident, conține și ÎNLOCUIREA lichidului de răcire, care se face periodic - NU PRIN COMPLETARE!!!!
    - conține schimbarea lichidului de frână - da, TREBUIE să o faceți periodic - ÎMPREUNĂ OBLIGATORIU cu test de frânare pe banc cu role!!!!
    - conține verificarea agentului frigorific și completarea lui cu o cantitate generică de 100 ml de agent frigorific și respectiv 10 ml de ulei frigorific - da, și asta se face periodic ca să nu plângeți apoi că rămâneți fără climatizare pe caniculă și să vă plângeți că vai ce proaste sunt instalațiile AC, nu m-a ținut decât 8-10 ani FĂRĂ NICI O ÎNTREȚINERE..., îhî...
    TOTAL = 2.414,43 Lei


    2. Revizia periodică de rulaj la 60.000 km (se face la fiecare 30.000 km sau la fiecare 2 sau 4 ani, care termen intervine PRIMUL)
    - nu conține înlocuire filtru habitaclu și dezinfectare vaporizator AC - pe care o fac singur
    - conține controlul, curățare și ungere a tamburilor de frânare pe spate - care se face la fiecare 60.000 km - nu la ani, nu depinde de timp, doar de km
    - conține "noile" bujii 224019960R - cele OE 224015145R nu se mai pun pentru că au avut loturi fără striații de răcire și se topeau, putând duce la defectarea catastrofală a motorului
    TOTAL = 755,11 Lei


    Informații privind turbina non-ranforsată (montată în perioada Oct-2020 - Oct-2023)
    - BT71538 permite acum înlocuirea turbinei gratuit chiar și dacă mașina a ieșit din garanție !!!!!!!
    - DAR, cu niște condiții:
    - mașina a făcut revizii în rețeaua Dacia
    - se trimite test video joc turbină și constatare accelerație neliniară deranjantă la fabrică
    - dacă fabrica aprobă, turbina se înlocuiește cu cea ranforsată
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    cunosc. asa sunt si gunaoiele de la Cobalcescu - Bucuresti, de pe splai. Cei mai scumpi si de departe cei mai prosti...

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Originally posted by Mihai2k4 View Post
    ursamajor​ wtf!
    Piesele insirate, MAXIM 8,900 lei (de origine)
    Manopera, nu sare de 6,700 lei (service autorizat) de unde 3500 lei ?! ))))
    Estimarea pe ordinul de reparatie atat era. Mai departe nu comentez.
    Service APAN Braila... au preturi la manopera de zici ca esti la neurochirurgie.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Q.E.D. (fara alte "comentarii" inutile)

    Leave a comment:


  • x_dadu
    replied
    am făcut o simulare de cumpărătură de piese revizie pe site la piese din argeș, am ieșit la 1200 lei că am pus tot ce se poate mai puțin discuri frână sau dsitribuție (filtre, ulei, placute frana, bujii, 2 x lichid frana si 4x 1L anigel că nu știu cât trebuie luat). Dacă cu manoperă ies până în 2000 și la Dacia se dovedește că ies pe la 3500, având în vedere că am un mecanic de încredere unde nu am mai fost doare pentru că am mașină nouă cu niște revizii incluse, parcă nu aș aruncă 1500 de lei pentru ștampila din cartea service. Oricum până îmi vine rându vor mai apărea exemple de cost real, nu devize pentru cei care nu plătesc, cum am fost și eu până anu trecut.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Da (tocmai de aceea am si subliniat asta), costurile trecute in devizele reviziilor facute la masinile achizitionate prin Dacia Finance (RCI Leasing Romania IFN SA) ex 3 ani revizii “gratuite” (desigur incluse în rate) sau "5 ani fara griji" sunt prestabilite si diferite (de obicei mai mari) fata de costurile facturate si platite in mod normal prin reprezentante.

    Cine doreste sa citeasca intervale de timp si km,, ce s-a efectuat sau nu, costuri aferente, etc. doar ca exemplu http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:j...-proprie#toc13
    Apoi citind doar acest topic se poate observa ca sunt diferente (unele chiar destul de mari) si intre reprezentantele din diferite orase \zone, ba mai mult chiar intre reprezentantele din acelasi oras sunt diferente intre costuri si calitatea serviciilor oferite.

    Si nu in ultimul rand acest subiect al reviziilor si costurilor este unul destul de “sensibil”, pe forumuri \grupuri (egal de masina, model, marca) existand foarte multe “discutii”, dar pana la urma (ignorand si mistocareala foarte “ieftina” a unor useri) fiecare isi intretine masina si isi face reviziile unde (reprezentanta, service multimarca, la coltul strazii, in regie proprie, etc…), cand, cu ce \cat si mai ales asa cum considera \doreste.


    Last edited by Gil26; 23 March 2025, 07:30.

    Leave a comment:


  • AdrianB1994
    replied
    Bună seara , lăsând la o parte toate clinciurile și înțepăturile de mai sus , având în vedere ca tot văd persoane care au pretenția să facă revizii la reprezentanta, cu piese originale pentru câteva sute de lei , trebuie să fim serioși ca nici la colț de stradă nu mai faci o revizie completă cu banii ăștia .
    Ca să trec la subiect , pentru mașina mea , fabricație aprilie 2024 , în ianuarie am făcut revizia deoarece aveam undeva la 26.000 km . Am fost la un service Dacia , iar pentru revizie completă benzina+GPL , iar pentru piese + manopera + plăcuțe frâna + bujii mă costa în total 2150 de lei .
    Am reușit într-un final să negociez și să scad prețul total la 1750 de lei .
    PS: plăcuțele de frâna la ei erau facturate cu 380 de lei. Pe un site online de piese din Argeș le găsisem cu 215 lei , iar la un magazin de piese din proximitatea service-ului le-am achiziționat cu 250 de lei .
    Într-adevăr , sunt niște adaosuri nesimțite la piese , iar dacă nu cunoști pe cine trebuie și vii cu piesele tale , îți pune adaos maxim la manoperă .
    DAR , ca și concluzie , aș merge oricând la acest service , unde am încredere în mecanicul meu și în șeful de service , decât la un service la colț de stradă unde ar încerca un “Dorel” să mă ardă finuț la preț puțin mai mic și cu niște piese mult sub calitatea celor originale .
    Având în vedere că am fost în stare sa plătesc prețul mașinii de 16300 de euro , ar fi culmea să nu îmi permit să îmi servisez mașina astfel încât să fie mereu la calitatea de fabrică .

    PS2: Nu mai vă contraziceți pentru că niciodată nu veți putea încheia aceste discuții . Mereu vor exista persoane care își mănâncă de sub fund și care vor revizii pe gratis și cu piese “dalea cele mai bune boss” .
    Last edited by AdrianB1994; 23 March 2025, 02:04.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    Interesant. Și îmi poți spune de ce într-un post un user a cerut recomandare de site pentru piese și de 3 (trei) ori mi-a dosr sters postul?! Asta asa, ca idee... Nu ca ar conta

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Mihai2k4 , referitor la

    PS: nu am pus link, probabil cei cu acest site sunt afiliati la alte site-uri si le fura painea de la gura
    ai mai scris asta:

    Originally posted by Mihai2k4 View Post
    iti dau mesaj in privat cu link-ul pentru site piese.... se pare ca deranjeaza pe careva aici, l-am postat de 3 ori cred si imi sterg postul interese interese )) sa ne spuneti macar, catre cine sunt acceptate link-urile (afiliat) sa va umplem buzunarele
    Dar putin mai inainte ai postat si ofertit un link care NU a deranjat pe careva aici si nici NU a fost sters (si nici vorba de interese interese sau umplut buzunarele cuiva de aici sau probabil cei cu acest site sunt afiliati la alte site-uri si le fura painea de la gura):

    Originally posted by Mihai2k4 View Post
    cumparati-va piesle singuri si mergeti doar la manopera! fac japca de nu va imaginati!!! eu am dat pe tot pachetul de revizie aproape cat ai dat tu pe ulei ))

    nu mai hraniti gunoaiele alea care oricum sunt degeaba!

    EX: https://www.pieseautoarges.ro/pachet...strol-gtx-rn17
    Last edited by Gil26; 22 March 2025, 22:31.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    Originally posted by x_dadu View Post

    nici o șansă de 900+700. Păi mie la revizia de anu 2 mi-au trecut pe deviz 1800 lei, ce era în plus față de revizia 1 era filtru habitaclu și bujii că aveam 30K, probabil ambele filtre de gpl faă de doar 1. Nu am plătit că am avut 3 ani revizii ”gratis” dar au trecut pe deviz. La revizia 4 am și eu emoții, că o s-o plătesc și de aceea am tot întrebat să aflu pe unde se învârte costul. O să analizez dacă fac la ei sau nu, am timp până în septembrie.
    ai pozele atasate cu ce am comandat eu acum. (repet, piese origine cu stanta etc)

    Pachet revizie contine:

    Pachetul contine:

    -Filtru ulei origine Renault 152095084R

    -Filtru aer origine Renault 165464877R

    -Filtru polen origine Renault 272779203R

    -Filtru gaz stare lichida origine Renault 169196566R

    -Filtru gaz stare gazoasa origine Renault 169194462R

    -Inel saiba golire origine Renault 7703062062


    -Ulei Renault Castrol GTX 5W30 RN17 Euro6 SCR 5L Dacia-Renault 7711943681​


    Manopera la TOT ce este acolo, nu sare de 600,700 (cu indulgenta) Probabil este undeva la 500-550 lei

    Despre ce vb?!

    PS: nu am pus link, probabil cei cu acest site sunt afiliati la alte site-uri si le fura painea de la gura

    PPS: Da, in reprezentanta dacia, nu la gigel la colt. Deci cum e?

    Ai 600 lei ( tot ce inseamna revizie) plus lichid frana (scjhimbat nu inlocuit deci doua bidoane) plus antigel si inca 70 lei cureaua. Am zis 8,900 lei dar defapt este sub 700 lei )

    TOTAL: 1200-1400 MAAAAAXIM! de unde 3500?!
    Attached Files
    Last edited by Mihai2k4; 22 March 2025, 19:28.

    Leave a comment:


  • x_dadu
    replied
    Originally posted by Mihai2k4 View Post
    ursamajor​ wtf!

    Piesele insirate, MAXIM 8,900 lei (de origine)
    Manopera, nu sare de 6,700 lei (service autorizat) de unde 3500 lei ?! ))))
    nici o șansă de 900+700. Păi mie la revizia de anu 2 mi-au trecut pe deviz 1800 lei, ce era în plus față de revizia 1 era filtru habitaclu și bujii că aveam 30K, probabil ambele filtre de gpl faă de doar 1. Nu am plătit că am avut 3 ani revizii ”gratis” dar au trecut pe deviz. La revizia 4 am și eu emoții, că o s-o plătesc și de aceea am tot întrebat să aflu pe unde se învârte costul. O să analizez dacă fac la ei sau nu, am timp până în septembrie.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Costa domne costa, dar si face treaba buna !
    Nu va trebiue sa platesti mergeti cu taxiu !

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google