Cat costa revizia la Logan 3?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mihai2k4
    replied
    ce nu inteelg idiotii e ca acei bani pe manopera, nedublati, reali, fara sa arda clientul, sunt bani incasati, nu pierduti )) insa romanul cum este un idiot retardat din nastere, prefera lucrul asta ))

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Similar dacoserv.
    Merg cu piese mele +manopera lor și ies la jumătate de preț.

    Daca ar avea un adaos decent la piese as merge pe pieselor lor ...dar 100% adaos fata de prețul pieței este furt pe fata.
    In condițiilea ne miram dc sunt asigurările așa scumpe.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    Lasă că la nesty nu dubleaza nimic. Sa mănânce ei și aia sa trimita oferte

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Păi nu știai că tariful orar de manoperă se cam dublează când clientul vine cu piesele lui? Lucru care practic anulează orice avantaj. Și ăsta e și scopul practicării a 2 tarife orare... Să nu mai vii cu piese tale.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    de ce tot spun de la inceput, cautati mai multe oferte. am zis sa cer acum asa la misto, oricum stiam preturile, doar sa demonstrez foamea (si prostia lor in acelasi timp)

    Practic, cu preturile cerute de gunoaiele alea doua, am luat si piesele si manopera ))))))

    aveti 3 exemple.

    1. Meridian Sud
    2. Automarcus
    3. Nesty
    Attached Files
    Last edited by Mihai2k4; 18 November 2025, 10:46.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Revizie de 4 ani , piese cumparate de mine toate de origine:
    -filtru ulei, filtru gaz, filtru gaz stare lichida , bujii(2240019960R), ulei Dacia RN17 Premiulm plus 5W30 - 560 lei
    -piese de la ei:
    -curea accesorii(130) ,filtru aer(120), garnitura buson,spray curatare-275lei
    Total cu manopera 1229lei
    Filtru habitaclu schimbat de mine , cel mai bun.

    Leave a comment:


  • x_dadu
    replied
    am făcut azi revizia de 4 ani la Dacia service la Constanța pe Brătianu. Cost total 2831.
    Când m-am programat am întrebat de pompa de apă și mi-a zis că se schimba la următoarea revizie mare.
    Piesele de pe factură ce însumează 1522 lei sunt:
    -curea striată
    -filtru ulei
    -filtru aer
    -filtru gaz
    -filtru carburant (celălalt tot de gaz bănuiesc)
    -bujii
    -filtru habitaclu
    -garnitură bușon ulei
    -spray climatizare
    -lichid frână Dot4 - 500 ml
    -curățător frână
    -antigel tipe E-RX
    -ulei castrol RN17

    Leave a comment:


  • RuginaDacica
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Salut, pentru un motor H4D470/480 busonul golire ulei motor se strange la 50 Nm, vezi si captura atasata in postul 3618 din topicul Logan III -Probleme tehnice.
    Mersi mult. Mi-am corectat greseala cu ajutorul tau, stransesem la 25 Nm dupa niste cautari nereusite. La culisanti nu m-am bagat inca, am gasit ca s-ar strange cu 34 Nm dar nu sunt sigur ca e corecta nici valoarea aia.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Salut, pentru un motor H4D470/480 busonul golire ulei motor se strange la 50 Nm, vezi si captura atasata in postul 3618 din topicul Logan III -Probleme tehnice.

    Leave a comment:


  • RuginaDacica
    replied
    Salut, stie cineva cuplul de strangere pentru busonul baii de ulei si pentru suruburile etrierului? La etrier e vorba de cele torx E12 din cate am inteles.

    Leave a comment:


  • catelullego
    replied
    Am inteles, multumesc tuturor pentru clarificari.

    Eu sunt multumit de cum raceste cu R1234yf, dupa ce i-am pus folii pe toate geamurile clima (pusa pe auto si setata pe 21-22gc) sta pe treapta 2-3 (mai mult pe 3 totusi). Conversia la R134a nu-i vad rostul - poate doar freonul mai ieftin...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Presupunând că:
    Instalația are 0 ore de funcționare, tot uleiul e în compresor (pre umplut), apoi în funcționare o parte o mai ia la plimbare prin instalație.
    Instalația are x ore de funcționare, la recuperare nu vei scoate tot uleiul indiferent de aparat, ci numai o mică parte*.

    * deasta nu poți face trecerea la alt freon fără operații majore de demontare și curatare compresor, și restul instalației care trebuie să fie bec (uleiurile nou și vechi împreună, pot face o ciulama care nu are proprietăți de ungere și care va distruge compresorul), apoi înainte de montare se umple cu uleiul corespunzător tipului de freon R134a sau R1234yf.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Atasat doar ca exemplu cantitatile de ulei (si se pot recupera) la schimbarea unor componente pentru un aer conditionat automat monozona CA02:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • asitaka
    replied
    catelullego e vorba de cantitatea totala in instalatie, care se afla distribuita in orice moment de timp pe tot traseul ( evaporator / condenser / compresor ). Masina automata pentru alimentare nu scoate tot uleiul din sistem, doar ceea ce se afla pe alaturi de langa orificiile la care se conecteaza ( asa inteleg eu ). Aveam si eu impresia asta ca trebuie sa scoata tot uleiu din instalatie, dar nu e posibil, doar daca schimbi piese care vor contine mai mult ulei, gen evaporatorul, sau condeser-ul/compresorul.
    Uite aici un video in limba rusa care arata circulatia freon si ulei cu tevi transparente

    Leave a comment:


  • catelullego
    replied
    Dupa 3 ani si jumatate au lipsit si la mine aproximativ 90 de grame de freon.

    Nu inteleg (din poza atasata) cum e cu uleiul - aveam 5g si dupa revizie am 10g? Pe Wiki scrie "cantitate ulei: 110 g +/- 10 g" deci 10g cred ca ar fi prea putin...

    Am platit 350 lei.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google