Cat costa revizia la Logan 3?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george.sce
    replied
    Da, aveti dreptate, doar ca Renault accepta si autorizeaza ca reprezentanti de uzina Renault acesti "tepari", ...

    A cui e vina ? Teparul sau cine aproba teapa ?

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    si in aceasi idee, ultima data cand am fost la cobalcescu pentru o interventie pe garantie, am asistat la o discutie. o femeie care nu se pricepea (nici eu nu ma pricep tare) era acolo la revizie. prin telefon, cand astepta, i se comunicase ca trebuie curatata franta spate(tamburul, curatat la 60mii parca) si ca se adauga un colst suplimentar de 950 lei la revizie. i-am zis ca este o mare teapa ce fac si am rugat-o sa sune unde fac eu revizie in garatie. surprize surprize, a fost 280 lei, aceasi interventie. cu alte cuvinte, exact ce a zis colegul de mai sus, daca aveti in oras sau apropiere, mai multe service-uri autorizate, nu strica sa cereti oferta la toate. o sa aveti o surpriza.

    Ps: sper ca a reiesit din ce am zis mai sus, ca cei mai tepari din bucuresti, sunt cobalcescu si ca nu ii recomand in ruptu` capului. Pana si meridian, sunt la jumatate din ce cer ei in general, ma refer la preturi

    Leave a comment:


  • catelullego
    replied
    Corect.

    Am dat 969 lei pentru revizia de 1 an (~15k km) la dealer A.

    Dupa cateva zile mi-a raspuns dealer B la mail si pentru aceeasi revizie de 1 an mi-au dat un deviz de 622 lei.

    Deci inainte cu cateva saptamani de revizie cereti cate un deviz de la cat mai multi dealeri...

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    Originally posted by george.sce View Post
    Bine ca avem Dacii

    daca aveam mercedes ?

    180 ron filtru aer, 150 ro ora manopera, ptiu fi-mi-ar sila,

    Bre acuma pe bune, nehaliti astia de la Renault !
    nu renault impune preturi de service. ci gunoaiele de service-uri. in bucuresti, 3 locatii, 3 preturi diferite.

    ex: nesty maonpera de mai sus cu pisele mele, 480 lei. gunoaiele de la cobalcescu, aceasi interventie, 980 lei

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by cristimiron View Post
    Salutare, pe mine prima revizie plus plăcute frână m-a costat 2080 lei. Mi se pare enorm. În acest sens am o întrebare. Se pierde garanția dacă fac reviziile în alte service-uri?
    Pierd garanția dacă fac reviziile în afara rețelei de service DACIA?
    Răspunsul este și DA și NU - e o zonă gri…

    Carnetul de Garanție specifică foarte clar:

    "Garanția comercială DACIA nu se aplică și Constructorul/vânzătorul este eliberat de orice responsabilitate dacă:
    - defecțiunea constatată survine în urma lucrărilor de întreținere sau de reparație ale autovehiculului efectuate în afara rețelei autorizate DACIA fără a se respecta recomandările Constructorului;"


    Deci în teorie NU pierdeți garanția dacă efectuați reviziile în altă parte DACĂ se respectă recomandările Constructorului.
    Recomandările Constructorului sunt menționate foarte clar în următoarele documente pe care trebuie să le fi primit odată cu mașina:
    - Fișa de Întreținere și Garanție;
    - ANEXĂ ÎNTREȚINERE;
    - Carnetul de Garanție;
    Chiar și dacă faci schimbul la o terță parte (non-DACIA) - pentru a păstra garanția trebuie ca:
    - service-ul non-DACIA să fie autorizat RAR;
    - să respecte procedura de întreținere a mașinii (deci trebuie să o cunoască, vezi Recomandările Constructorului de mai sus);
    - piesele să fie originale, identice cu ce se folosesc la dealer;
    - trebuie neapărat să primești factură pentru tot, inclusiv garanție pentru piese și să se menționeze operațiunile efectuate, iar toate actele trebuie păstrate;
    Chiar și așa, dealerul îți poate căuta motive de pierdere a garanției dacă se constată nereguli provocate de ce s-a făcut la service-ul terță parte (nereguli la piese, nereguli la manoperă).

    În completare, Carnetul de Garanție mai specifică:

    "Nerespectarea obligațiilor și indicațiilor menționate în prezentul Carnet de Garanție duce la scoaterea din Garanția comercială a autovehiculului clientului, în baza Procesului Verbal de scoatere din garanție autovehiculul/subansamblu întocmit de Comisia tehnică a unității service autorizată DACIA."

    Efectuarea reviziilor în afara rețelei Dacia poate duce la pierderea dreptului la reparația gratuită a mașinii, inclusiv rechemările/OTS-urile pot fi refuzate a fi aplicate.

    De ce aș face reviziile în rețeaua Dacia în primii 3 ani și nu le-aș face în altă parte - mai ieftin?
    Reviziile efectuate în reprezentanță, pe perioada primilor 3 ani îți dau dreptul la încă 3 ani de garanție anticoroziune (conform Carnetului de Garanție - pe care nu-l citește nimeni…).
    Asta înseamnă că va trebui să faci reviziile în rețeaua Dacia și următorii 3 ani (deci în total 6 ani) pentru a putea beneficia de garanția anticoroziune.



    Prin urmare, pentru a reduce costurile cu reviziile periodice în vederea păstrării:
    - dreptul la garanția standard (3 ani / 100.000km);
    - dreptul la aplicarea OTS-urilor (chiar și după expirare garanție);
    - dreptul la garanția anticoroziune (6 ani / fără limită km);
    poți veni la revizii cu piese originale cumpărate de tine și cu manopera lor.
    Astfel împaci și varza și capra.




    Originally posted by cristimiron View Post
    De asemenea as vrea sa îmi montez un cârlig de tractare. La reprezentanta am primit o oferta de 3500 lei. Am aceeași întrebare ca cea de mai sus. Pierd garanția dacă montez în alt service?


    Daca imi montez *ceva/accesoriu/îmbunătățire/etc.* la un alt service decat Dacia, imi pot pierde garantia la masina?
    Carnetul de Garanție specifică foarte clar la capitolul DOMENIUL DE APLICARE A GARANȚIEI COMERCIALE:

    "Garanția comercială DACIA nu acoperă:
    …..
    - deteriorările cauzate de:
    * piese de schimb neoriginale DACIA montate pe autovehicul;
    * accesorii și echipamente (protecție, alarmă, etc.) montate pe autovehicul, neautorizate de către Constructor sau autorizate, dar instalate fără respectarea recomandărilor Constructorului;
    * nerespectarea recomandărilor Constructorului;
    * reparațiile efectuate în afara rețelei autorizate DACIA;
    ……"
    http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:f...frecvente#toc4

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Bine ca avem Dacii

    daca aveam mercedes ?

    180 ron filtru aer, 150 ro ora manopera, ptiu fi-mi-ar sila,

    Bre acuma pe bune, nehaliti astia de la Renault !
    Last edited by george.sce; 28 April 2023, 16:22.

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    doar la ulei te-au ars cu 200 lei din prima... https://www.pieseautoarges.ro/ulei-c...rch=7711943681 filtru de aer, inca 100 si tot asa! si restul sunt exorbitant de scumpe.

    Leave a comment:


  • cristimiron
    replied
    Va atașez factura
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    revin cu update (facuta ieri revizia) la ce am scris mai sus. 480 lei a fost manopera

    Leave a comment:


  • Mihai2k4
    replied
    dar unde ai facut revizia, la porche romania? mie pe urmatoarele repere plus bujii

    Filtru aer 165464877R
    >
    > Filtru polen 272773277R
    >
    > Filtru gaz stare lichida 169196566R
    >
    > Filtru gaz stare gazoasa 169194462R
    >
    > Ulei Renault Castrol GTX 5W30 RN17 Euro6 SCR 5L 7711943681 Dacia-Renault
    >
    > Inel saiba golire 7703062062​

    am dat 590 lei manopera si 500 lei piesele , in reprezentanta

    Leave a comment:


  • cristimiron
    replied
    Salutare, pe mine prima revizie plus plăcute frână m-a costat 2080 lei. Mi se pare enorm. În acest sens am o întrebare. Se pierde garanția dacă fac reviziile în alte service-uri? Am scris mail la Dacia în acest sens dar nu am primit nici un răspuns. Pe chat răspunsurile nu au fost clare. Din pacate nu am făcut screenshot la conversație.
    De asemenea as vrea sa îmi montez un cârlig de tractare. La reprezentanta am primit o oferta de 3500 lei. Am aceeași întrebare ca cea de mai sus. Pierd garanția dacă montez în alt service?

    Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Culoarea oricum nu prea conteaza, se umple de noroi / jeg / praf nu se mai cunoaste ce e sub mizerie.

    Doar daca stai tot timpul cu cirpa pe tabla sa o freci la rece, noi care muncim cu masinile astea nu ne prea pasa de culoare.

    Culoarea jegului este permanent la moda.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Sunt... cam cazone. Merg bine pe masini militare, mai degraba. Cand bunul gust era la putere (anii '60-'80) nu vedeai culorile astea la masini civile.
    DFA,
    Nu e vorba de "degustibus non disputandum", e vorba de estetica. La fel cum poti spune de maneaua post-decembrista ca nu-i vreo valoare muzicala sau ca tatuatii pana-n albul ochilor care au imprumutat "moda" puscariasilor din anii '80 nu sunt "ptiu! sa nu-i deochi", asa poti spune si despre culorile alea ca nu-s prea estetice/adecvate. Scuza asta cu relativitatea adevarului, esteticii, artei etc. e o bazaconie lansata de ignorantii care s-au inmultit al naibii de suparator.
    Sunt convins ca vor exista si unii care le vor adula (culorile alea), dar asta e alta treaba. Si manelisti sunt cu duiumul.

    Leave a comment:


  • D-FENS
    replied
    Rezistente la mizerie. Am vazut si pe alte modele.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Originally posted by DFA View Post
    Da..., nici eu nu sunt fan..., mi se par niște culori triste, fără viață (bașca mai sunt și culori "two pack", fără strat separat de protecție), dar hei..., frumusețea e în ochii privitorului, cui îi place își cumpără, cine suntem noi să judecăm gusturile altora?
    Exact, par "neterminate", parca e doar "grundul", as prefera în schimb, ALB. Bineînțeles, pot fi băgat în proverbul cu vulpea.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google