Cat costa revizia la Logan 3?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat costa revizia la Logan 3?

    Ma batea gandul sa renunt la masina actuala si am mers sa ma uit la reprezentanta si printre altele intreb cam cat e o revizie (despre varianta cu GPL) si imi spune 1500-2000 lei una normala dar la a treia si a patra e mai mult.

    Cand aud, ma gandesc sa raman la ce am, consuma mai mult (ca bani ma refer, nu are gpl) dar macar nu dau multi bani dintr-o data.

    A ajuns cineva la prima revizie sa imi spuna exact la cat s-a ridicat la varianta cu GPL?

  • #2
    Nu cred că a ajuns nimeni la prima revizie. Pot doar să îți spun că poți lua revizii incluse timp de 5 ani la prețul de 4800 de lei. Îți vine o medie de 960 de lei pe revizie.
    In aceste revizii intra și înlocuire filtrului gpl stare gazoasă la 30k, filtru stare lichidă la 60k/2ani, bujii, curea accesorii, cum specifica in programul de mentenanță.
    In aceste revizii nu intra plăcute, discuri, tamburi frână, bucsi samd. Dar astea le poți înlocui in alte service-uri fara sa pierzi garanția, tu îți faci revizile preplătite la ei, restul in alte service-uri.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #3
      Sunt incluse și piesele în acei 4800 de lei? Sau e doar manopera?

      Comment


      • #4
        Piesele și manopera. Nu plătești nimic la revizie. Am avut un Logan 0.9 TCE 2018,care l-am vândut între timp, cu revizii incluse. Nu plăteam nimic la revizie. Acum pe motorul 1.0 eco g e 4800 de lei pe 5 ani, intra filtrele, uleiul, bujii, curea accesorii cum e specificat in programul de mentenanță. Ești oarecum acoperit daca se scumpesc piesele.

        Comment


        • #5
          Originally posted by AdiArgesanu View Post
          ....... printre altele intreb cam cat e o revizie (despre varianta cu GPL) .......
          Costul reviziei depinde de dealer - unii sunt mai cu pretenții și sunt mai scumpi, alții mai ieftini.

          În genere, pentru ECO-G revizia poate fi între 900 și 1.200 Lei cu piesele lor. Dacă vii tu cu piesele (originale și cu factură) plătești în general 2-3 ore de manoperă, care în general costă în jur de 100 lei pe oră.

          Cum garanția standard e de 3 ani și reviziile se fac la fiecare an sau 30k km vei fi obligat să faci doar 3 revizii la un dealer pentru a beneficia de garanție - maxim 6 dacă ții și la garanția anti-coroziune.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • #6
            Originally posted by DFA View Post



            Cum garanția standard e de 3 ani și reviziile se fac la fiecare an sau 30k km vei fi obligat să faci doar 3 revizii la un dealer pentru a beneficia de garanție - maxim 6 dacă ții și la garanția anti-coroziune.
            Garanția anti coroziune se pierde daca faci reviziile în altă parte? Mi-am închipuit că una e cea pentru motor și alta cea pentru caroserie.

            In fine, se pare că a exagerat atunci când a zis preturile acelea.

            Comment


            • #7
              Originally posted by AdiArgesanu View Post
              Garanția anti coroziune se pierde daca faci reviziile în altă parte? Mi-am închipuit că una e cea pentru motor și alta cea pentru caroserie.
              Termenii și condițiile de garanție sunt specificate foarte clar în Certificatul de Garanție al mașinii. Le poți citi și în documentația de la mașina ta curentă - nu s-au schimbat cine știe ce.

              Originally posted by AdiArgesanu View Post
              In fine, se pare că a exagerat atunci când a zis preturile acelea.
              Clar, dau un preț foarte rotund, acoperitor, prețul exact e în funcție de tipul de revizie.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • #8
                Preturile difera și în funcție de reprezentanța din câte am mai citit, eu la mașina mea care este din 2020 luata de la un prieten care i-a făcut singur schimburile la 10k km, automat nu mai face obiectul garanției, pe mine nu ma deranjat asta ca nu mai este în garanție, acum face 20k și ii fac eu schimburile singur, doar ca am ales sa bag un ulei calitativ fata de acel Castrol gtx rn 17 care îl baga la reprezentanta, eu o sa bag acest ulei
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • #9
                  Dati-mi si mie un caz, macar unul, in care sa se fi dus cineva sa invoce garantia la coroziune, iar Dacia sa fi acceptat cererea proprietarului in totalitate.

                  Sunt cititor ultra fervent pe mai tot ce misca forumuri (atat monomarca cat si generaliste) si n-am dat niciodata de de un astfel de caz.

                  Asta ca sa vedeti ca multi trageti de garantia aia aiurea. Cel putin de aia anticoroziune.

                  De frica, ingrasati service-urile ca sa va treaca frica. Asta-i cam tot cu ce va alegeti. Cel putin la partea cu tabla, eu n-am auzit pe cineva sa fie luat in consideratie de catre reprezentanta / producator, in timpul garantiei.

                  Cu fiecare oftat la plata reviziilor in garantie va prelungiti o iluzie (garantia) care, in majoritatea cazurilor, fie nu are loc (nu se intampla), fie va fi subiect de meci aprins intre proprietar si reprezentanta ("m-am dus si mi-au dat cu flit, asa face toate" etc.), fie va fi negata fara drept de apel de catre reprezentanta.
                  Last edited by cattavencu; 8 October 2021, 15:59.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cattavencu View Post
                    Dati-mi si mie un caz, macar unul, in care sa se fi dus cineva sa invoce garantia la coroziune
                    N-ai cautat tu bine. Era cineva cu un Logan 2 cu 0.9 TCe care avusese ceva probleme pe sub chedere si i s-au rezolvat pe garantie. Nu mai stiu unde am gasit postarea, cred ca pe *********.
                    Mai exista si posibilitatea ca rugina sa fi aparut dupa perioada de garantie, cum s-a intamplat la mine la L1, la care rugina a aparut dupa 13 ani.
                    E putin probabil sa mai existe multe cazuri de rugina, in afara de cele cu probleme din fabrica, fiindca tabla e galvanizata. Tehnic si statistic, rugina apare mai greu.

                    Attached Files
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Claudiu1986 View Post
                      am ales sa bag un ulei calitativ fata de acel Castrol gtx rn 17 care îl baga la reprezentanta, eu o sa bag acest ulei
                      Daca te uiti la fisele tehnice, sunt aproape la fel, cu mici diferente. In materie de uleiuri auto sunt multi care se imbata cu apa rece. ;) Dar daca piticii se calmeaza, asta e.

                      RAVENOL RNV SAE 5W-30 is a synthetic low-friction motor oil with CleanSynto® technology for passenger car petrol and diesel engines based on the latest add...

                      https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/F9CC1FB1285ABDF08025852A004A8004/$File/BPXE-BMTNTQ.pdf


                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cattavencu View Post
                        Dati-mi si mie un caz, macar unul, in care sa se fi dus cineva sa invoce garantia la coroziune, iar Dacia sa fi acceptat cererea proprietarului in totalitate.
                        Trebuie doar căutat (Atenție la data postării !)

                        https://www.loganclub.ro/forum/forum...n-ii#post54493

                        https://www.loganclub.ro/forum/forum...59#post2190359

                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Mă uit în programul de întreținere din aplicația My Dacia de pe telefon și văd că în 2022 am o revizie în septembrie, că o am din 24.09, iar în 2023 am o revizie în august pentru filtre aer, habitaclu și bujii apoi una în septembrie pentru ulei, filtrele gpl etc. Va trebui să fac atunci 2 revizii ? Nu se pot face în aceeași lună ? Eu credeam că am o revizie pe an nu în 2 luni consecutive. Am pachetul Box1 cu 3 revizii incluse. Sper că nu o să-mi contorizeze în 2023 2 revizii într-un an și astfel să am revizii gratuite doar 2 ani în loc de 3 . Să merg în acea lună din 2023 doar pentru 2 filtre și bujii mi se pare aiurea, e chestie de 10 minute.

                          Comment


                          • #14
                            Problema e că tu te iei după My Dacia. Tu ai introdus numărul de kilometri și aplicația ți-a ajustat reviziile. Pune din nou 500km, sau 0km și vei vedea că ai reviziile din nou 1 data pe an. E o problemă cu My Dacia pt că pe măsură ce tot introduci Nr de kilometri îți reajustează reviziile aiurea.

                            Comment


                            • #15
                              Corect, asa este, pana acum ceva timp MyDacia era OK in calculul si detaliile reviziilor, de ceva vreme operatiile si intervalele le imparte\ajusteaza aiurea, daca se reintroduc nr de km se mai apropie de “realitate”, criteriul principal insa tot fisa de intretinere a masinii cred ca ar trebui sa ramana.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google