Placute de frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by usr1 View Post

    * dupa ce am pus placutele noi am avut supriza sa constat ca e foarte moale pedala de frina iar ca sa blocheze rotile trebuie sa apas pina la capat.
    De la ce credeti ca a aparut problema asta??? Lichidul de frina in 8 ani nu l-am schimbat niciodata. Este posibil sa fi intrat aer pe instalatie cind am impins pistonasul de frina inapoi?

    Pedala moale poate sa insemne aer in instalatie...
    De curiozitate, nivelul lichidului cum e acum?
    Daca tot ai umblat la frane...de ce nu ai inlocuit si lichidul + revizie generala ( curatat culise gresat etc etc) ?
    Daca ai vazut ca e moale, ai incercat sa aerisesti circuitul?

    Comment


    • Am sa mai merg citiva km sa vad poate se dau placutele dupa discuri care si asa aveau niste santuri in ele.

      Totusi placutele vechi am impresia ca sunt ferodo 182 (asa este stantat pe spate) Celelalte coduri sunt scrise cu vopsea. Oare sa fi pus dacia asa ceva din fabrica???

      De aerisit instalatia nu am facut-o iar ca sa schimb lichidul imi trebuie o pompa de vacum. Trebuie sa merg la service ca sa schimb lichidul ca nu o pot face eu in spatele blocului

      Nivelul lichidului in borcan e ok.

      Comment


      • Originally posted by usr1 View Post
        Trebuie sa merg la service ca sa schimb lichidul ca nu o pot face eu in spatele blocului
        Ba se poate si fara vaccum, pur si simplu dai drumul pe la aerisitoare sa curga lichidul vechi si pui pe cel nou, doar sa fii atent sa nu se goleasca complet borcanul in niciun moment.

        Comment


        • Originally posted by usr1 View Post
          Acum problema:
          * dupa ce am pus placutele noi am avut supriza sa constat ca e foarte moale ...
          Dupa ce schimbi placutele trebuie sa faci cateva pedale sa ajunga pistoanele in pozitie normala si apoi pleci in probe.


          Trimis via Tapatalk

          Comment


          • Originally posted by darksid3 View Post
            Dupa cateva sute de km, noile placute devin eficiente pe franare. Lichidul nu "se duce" dintr-o data
            neschimbat de 8 ani nu inseamna "dintr-odata"

            Comment


            • Daca inainte d schmbarea placutelor, pedala era tare si dupa e elastica, e datorita noilor placute. Dureaza in jur de 200-300 de km pana franarea se va face eficient, pana atunci, pedala e elastica chiar si cu lichid nou
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Nu ar avea de ce sa fie elastica daca nu a intrat aer in circuit.
                Intr-adevar in primele sute de km dupa schimbare franarea nu are eficienta maxima, din cauza ca suprafetele de contact disc-placute nu sunt inca perfecte.
                Dar asta nu ar trebui sa se simta in pedala, la apasarea pedalei franarea trebuie sa inceapa cel putin la fel ca inainte, mai ales ca acum pistonul are o cursa mai mica de parcurs.

                "Elasticitatea" ar trebui sa se manifeste doar la primele 2-3 apasari imediat dupa schimbul de placute, asta din cauza ca pistonul a fost dat la maxim inapoi ca sa poti pune etrierul lejer, si trebuie sa revina putin la loc, nu si mai departe.
                Nu prea are cum sa intre aer in circuit la un schimb de placute, decat daca garniturile pistonasului sunt uzate/se actioneaza pedala cu etrierul scos, etc.
                Last edited by 77sky; 2 April 2016, 23:14.

                Comment


                • 1. elasticitatea pedalei exista si e data de faptul ca placutele nu sunt pasuite pe disc
                  2. indiferent cat de tocite sunt placutele, pistonul etrierului are aceasi cursa, sau iti imaginezi ca vine de la 1 cm distanta ?
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Am parcurs aproximativ 25 km in oras intr-un trafic infernal in care am mers numai cu I si II iar pedala de frina se intareste. Acum pedala tine mai sus decit tine cu placutele vechi.

                    Comment


                    • evident, sunt mai groase decat cele uzate....
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Serios?O placuta mai uzata sau una noua nu parcurge aceeasi distanta pana atinge discul de frana?Se intareste din cu totul alte motive,franari repetate care mentine o presiune ceva mai mare in sistemul de franare(un soi de amorsare),incalzirea componentelor sistemului de franare,coroborat cu o racire total ineficienta in tipul de mers pe care l-ai descris,duce la dilatarea discurilor,a placutelor de frana,fapt ce duce la reducerea distantei dintre placuta si disc.
                        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                        Comment


                        • cu placutele de frana schimbate anul trecut, anul asta am schimbat si lichidul de frana. acum pedala este foarte ferma si franarea foarte eficienta. ambele produse fiind cele de origine.

                          LE: lichidul de frana nu a mai fost schimbat de 5 ani
                          Last edited by bogdan_1984; 25 April 2016, 13:53. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • lichidul se recomanda a fi schimbat la 2 ani, unii producatori recomandând chiar anual sa se faca schimbul. 2 ani mi se pare un termen ok

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                              cu placutele de frana schimbate anul trecut, anul asta am schimbat si lichidul de frana. acum pedala este foarte ferma si franarea foarte eficienta. ambele produse fiind cele de origine.

                              LE: lichidul de frana nu a mai fost schimbat de 5 ani
                              E aproape imposibil sa simti o diferenta la franare in conditii normale de utilizare doar ca ai schimbat lichidul de frana, daca sistemul e 100% in parametrii de functionare.
                              Poate ca la un mers mai alert cu stres mai mare lichidul vechi sa ajunga sa fiarba mai repede ca cel nou, in rest ... subiectivism.
                              Last edited by 827sam; 25 April 2016, 14:06.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Originally posted by cristi.... View Post
                                lichidul se recomanda a fi schimbat la 2 ani, unii producatori recomandând chiar anual sa se faca schimbul. 2 ani mi se pare un termen ok
                                La mine in carnetul de intretinere scrie 4 ani/ 90.000 km .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google