Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @gionik, daca la filtrului de aer si la placutele de frana vei reusi sa le schimbi singur, la filtrul de ulei va fi crunt daca nu ai o cheie speciala pe care o folosesc cei de service pentru a desuruba filtrul de ulei. Ma intreb ce vei face cu uleiul scos, care nu este recomandat a se arunca la canal.
    Eu zic ca totusi ar fi bine sa mergi la service sau macar sa faci rost de acea cheie.
    Last edited by Adriann; 22 November 2007, 11:14.

    Comment


    • @ csebalyn capitala...gen...trebe schimbate multe.... :d , filtre inseamna? filtru aer, benzina, ulei? mai ie ceva ce mi-a scapat? Nutrebuie schimbat si intinzatorul de la cureaua de distributzie?

      @ Adriann Daca filtrul poate fi scos cu o keie de aia cu lantz, nu jtiu exact cum se numeste....cred k pot singur, pt ca am un prieten care are un service, mai mik, asa de cartier gen ;)) , dar pt nijte kestii marunte, de genul astora...merge. Pt ulei si filtru mi trebe un canal, ca sa ma pot baga sub mashina. In legatura cu uleiul scurs....asta intr-adevar....nu jtiu ce sa zik

      Va multumesc pt raspunsul promt.
      O singura intrebare mai am......poate cineva sa puna o lista cu aceste piese care trebuiesc schimbate la 60.000Km, si cu preturi, pt a-mi face o idee despre costul pieselor? D

      Merci frumos!!
      sigpic

      Comment


      • Putin off topic dar spre binele tau. Ai grija unde lasi uleiul sa se scurga si unde il schimbi ca daca te ginesc ce-i de la mediu(si sunt mai multe institutii din cate stiu) ai pus-o de o amenda.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • gionik, crec ca vechea cheie de filtru ulei de dacia 1300 se potriveste si pe logan. poate gasesti una si verifici...filtre inseamna filtrul de ulei si de aer. benzinaru are filtru de benzina in rezervor, in corpul pompei si nu tre' schimbat decat odata cu pompa. rola intinzatoare a distributiei se schimba deodata cu cureaua de distributie. verifica in manualul masinii, s-ar putea si cureaua de accesorii (alternator, servo, clima) sa trebuiasca schimbata, cu rola intinzatoare cu tot. si asta necesita scoaterea motorului, de aia cred ca se schimba ambele curele deodata.
          rocri are dreptate, grija sa nu te vada politia comunitara sau aia de la mediu ca schimbi uleiul...
          spor la treaba !
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Merci frumos pt sfaturi shi idei.....o sa am mare grij ce fac cu uleiul.....il donez la un mare fast-food P ca sa aiba cu ce face cartofii aia buni ;)). Incet incet, ma pregatesc pt akizitzionarea pieselor, si o sa va tzin la curent....sper ca 5000Km sa nu ii fac prea repede ;)), sa am timp sa adun banii necesari pt aceasta operatiune.
            Bafta tuturor!!!
            sigpic

            Comment


            • @gionik: Cam astea sunt piesele de schimbat la 60.000 km si preturile aproxiamtive. Preference 1,4 MPI.

              Valoare, fara TVA + Valoare TVA
              1. ulei motor buc. 1 105,29 + 20,01
              2. filtru ulei buc. 1 17,64 + 3,36
              3. filtru aer buc. 1 39,32 + 7,48
              4. garnitura buson buc. 1 1,84 + 0,36
              5. set bujii set 1 65,54 + 12,46
              6. placute frana set 1 216,21 + 41,09
              7. kit distributie buc. 1 169,07 + 32,13
              8. saibe buc. 2 0,16 + 0,04
              TOTAL: 615,07 + 116,93

              Placutele daca nu sunt tocite nu trebuie schimbate, te uiti si tu la ele.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • Merci frumos andrei !!!
                sigpic

                Comment


                • @gionik, ai grija la placute, ca m-am uitat si eu si aveam 5mm pe ele si-am zis ca nu le schimb, in schimb alea de pe interiorul discului (care nu le-am vazut, mi le aratasera aia de la service si avem 2mm pe ele) m-au convins ca trebuiesc schimbate dupa 30000km. probabil stilul meu e mai stresant pt frane, desi incerc sa n-o fortez...oricum se recomanda schimbarea daca uzura a depasit 75%...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Eu am schimbat la 20.000 km placutele.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • azi am fost la ciclop sa cumpar piesele pentru revizia de 60.000km
                      curea distributie+rola renault-175.45ron
                      filtru ulei renault- 18,64ron
                      curea alternator ren-32,73ron
                      ulei mobil 0w40-4 litri-198,18ron
                      placute frana kager italiene-60ron
                      total-485 ron
                      manopera e 130ron
                      am constatat ca placutele TRW(lucas) desi au 36000km mai tin probabil pana la 50mii km minim.cele originale dacia au tinut doar 26.000km.
                      aveau la ciclop si placute bosch cu 90 ron.

                      Comment


                      • Am de facut revizia de 15000 sau 1 an.(masina are 12500 ).Ce service sa aleg?Adras oltenitei ar fi bun?(Mi-ar renta Adras pt k am si un card de fidelitate ce semnifica un discount la revizie)
                        De acolo am luat masina. si o mica precizare:masina mea e avariata..(aripa dr,far,proiector,bara,cica si amortizor fata )nu cred k ar fi o problema nu?
                        Multzumesc

                        Comment


                        • reviziile oricum nu sunt batute in cuie din 15 in 15000km.
                          personal fiecare trebuie sa tina o evidenta a masinii sale.
                          eu am skimbat uleiul prima oara la 7000km pentru ca am rulat in oras.
                          filtrul de aer la fel nu astept 10-15000km sau un numar oarecare de km.daca e imbacsit il skimb si la 8000km.
                          bujiile la fel la 25.000 le arunc afara.
                          desi nu am decat 63000km am sa skimb acum o data cu distributia lichidul de racire si pe cel de frana.

                          Comment


                          • Si uleiul din cutia de viteze e bine sa-l schimbi.

                            @iancucezar: E bine la Adras Oltenitei, sa nu te duci la cei din Dr. Taberei sau Valea Oltului. Daca masina e avariata o sa fie trecute de inginerul sef inainte de revizie pe o foaie toate piesele avariate ca sa nu aiba mecanicii de acolo probleme.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Multzumesc mult pt sfat

                              Comment


                              • Revizia a 3, 42500km, logan 1.4

                                -Ulei 5w30t Havoline 4l = 114.72lei
                                -filtru ulei = 27.85lei
                                -element filtrant = 51.61lei
                                -set placute frana = 189.16lei
                                -lichid racire tip D = 22.04lei
                                *manopera = 89.92lei
                                ----------------------------------------
                                TOTAL = 495lei

                                + test frana FREE lol

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google