Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ZFMFLORIN View Post
    La sfarsitul lui mai, am facut revizia, iar cu aceasta ocazia am trecut de la elf 5w40 la ravenol 5w40 vst.
    Nu mai folosisem alt ulei in afara de acel elf si nu credeam sa ajung sa constat ca un alt ulei poate schimba perceptia de functionare a motorului. Zic asta pt ca acum constat ca mi-a disparut acel usor zgomot metalic/de rezonata, ceva de genul acesta. Motorul se aude parca mai "infundat", mai placut, chiar si ridicat in ture..
    Nu cred sa fie doar placebo, pt ca la schimburile anterioare cu elf, nu simteam/auzeam nici o diferenta in functionarea motorului.
    Daca voi mai gasi acest ravenol la un pret bun (apropiat de elf), raman pe el, altfel nici cu celalat nu sughite undeva la 10k km/an.
    NU fac reclama, este constatrea mea de neavizat si dupa mai multe topicuri citite am luat aceasta decizie...
    Drumuri bune!
    Iti confirm treaba asta cu "linistea" si in ralanti la 1.4 mpi, am bagat Ravenol VST , dar uleiu vechi avea aprx 17000 km.
    Nu stiu cum se comporta dupa 6-7000 km, am schimbat uleiu si am dat-o.
    Pretul mi se pare ok la 32-34 lei litrul...

    Comment


    • Azi a sositi uleiul pentru diferential sper sa il schimb azi.
      Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like i860.

      Comment


      • Originally posted by i860 View Post
        Azi a sositi uleiul pentru diferential
        http://imgur.com/a/pOtuc
        Ce mai e si asta?

        Comment


        • Ulei transmisie tractoare.
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment


          • Ulei pentru diferential masini tractiune spate
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Ce treaba are cu logan?

              Comment


              • pai si loganul are diferential, chiar daca nu are tractiune spate. ulei 75W80 trebuie la logan, dar cred ca merge si 75W85, cel din poza colegului i860.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Pai e separat de cutia de viteze?
                  Last edited by Seba; 13 June 2016, 18:13.

                  Comment


                  • Ultimul schimb Eneos Hyper 5 w40,sa vedem cum s-o comporta.
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • Ce ai folosit inainte?
                      Nu ai cum sa dai rateu cu Hyper 5W40, chiar daca e low saps.

                      PS: pt tractor am luat unul dintre cele mai grosolane/''nesimtite'' uleiuri , Mobil1 5W50 )
                      Abia astept sa-l schimb, dar spre surprinderea mea, Total Quart 5W40 nu da semne de oboseala la 6000 km (spre deosebire de Valvoline SynPower 5W40).
                      Last edited by Octavian; 12 June 2016, 11:03.

                      Comment


                      • Am gasit ceva analize la shell ultra dupa flash point (242) pare sa fie gtl. Analizele sunt facute la 5000 km pe Lexus GX470 si Pajero 3.8
                        Dupa 5k valorile arata bine, mai ales la TBN 10.5 la ambele si flash point 222 / 219, valori care unele uleiuri nu le au de la inceput.

                        Cei mai priceputi pot veni cu ceva completari.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by anto84 View Post
                          Pai e separat de cutia de viteze?
                          Nu, e in cutia de viteze. Dar are acelasi rol ca la masinile cu tractiune spate, sa permita rotii din exteriorul virajului sa se invarta mai repede decat roata din interiorul virajului. Acelasi ulei unge si trenurile reductoare si grupul diferential. Daca-ti spun ca treapta a 5-a e oarecum in afara carcasei de auminiu a cutiei si e protejata de capacul acela bombat din tabla de 1mm, o sa razi probabil si aia tot de uleiul din cutie e unsa, printr-o tija de plastic cu rol de picurator si-o gaura de resorbtie undeva sub rulmentul arborelui secundar...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by i860 View Post
                            Am gasit ceva analize la shell ultra dupa flash point (242) pare sa fie gtl. Analizele sunt facute la 5000 km pe Lexus GX470 si Pajero 3.8
                            Dupa 5k valorile arata bine, mai ales la TBN 10.5 la ambele si flash point 222 / 219, valori care unele uleiuri nu le au de la inceput.

                            Cei mai priceputi pot veni cu ceva completari.
                            Vezi-ti de treaba, 10,5 TBN poate in bidon, neturnat in motor.

                            Laboratoarele de specialitate spun ca orice valoare de 2...3 TBN e ok la un ulei rulat, inseamna ca inca isi face treaba si mai poate neutraliza acizii.
                            Last edited by Octavian; 13 June 2016, 23:47.

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              Nu, e in cutia de viteze. Dar are acelasi rol ca la masinile cu tractiune spate, sa permita rotii din exteriorul virajului sa se invarta mai repede decat roata din interiorul virajului. Acelasi ulei unge si trenurile reductoare si grupul diferential. Daca-ti spun ca treapta a 5-a e oarecum in afara carcasei de auminiu a cutiei si e protejata de capacul acela bombat din tabla de 1mm, o sa razi probabil si aia tot de uleiul din cutie e unsa, printr-o tija de plastic cu rol de picurator si-o gaura de resorbtie undeva sub rulmentul arborelui secundar...
                              Azi am reusit sa schimb si uleiul in deiferential, negru taciune, nu a fost schimbat niciodata. Toate ca toate insa ce PUTE uleiul, cred ca din cauza sulfului insa sa vomitam nu altceva

                              @Octavian
                              Asa scrie in amble analize daca minte rusnacul mint si eu...

                              Comment


                              • A mai incercat cineva de curand Amtecol ? Poate in combinatie cu X-1R.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google