Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elf 5w40, schimbat la 10k km, folosesc si eu eu.

    Comment


    • Ravenol, de ~30 de mii. Al 3 lea schimb.
      Attached Files
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Din ce am citit despre el, e mai bun decat altele mai laudate (pe aici si prin alte parti). Cred ca asta o sa fie alegerea. Doar ca o sa pun 5w40 primele 4 schimburi. Nu ma prea incanta ca scrie pe el "made in germany " [emoji2]

        Comment


        • Ba ar trebui sa constituie un argument; majoritatea uleiurilor de firma, imbuteliate prin toate fostele CAP-uri, au diferente fata de cele pentru piata din vest. Pana si cei de la Exxon, recunosc asta.
          Ravenol-ul se face, se amesteca, cum doriti, numai in Germania, iar acolo normele de etichetare sunt mult mai stricte.
          In fine, e un ulei bun, cu un indice de vascozitate bun, un HTHS peste 3,5. chiar nu am de ce sa mai experimentez.
          Daca tot vrei 5w40, ti-as recomanda HCS-ul.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Exxon are in Turcia o super uzina, deci faza cu CAP-urile pica, mai ales ca Turcia n-a trecut prin nationalizarea terenurilor.

            Mobil 1 e uleiul de motor de fabrică şi service al Porsche.

            Ravenol e ulei de prima umplere la ce marca?

            Ca e fabricat doar in Germania, dovedeste lipsa de globalizare a marcii. Si de recunoastere internationala.
            Last edited by mr.K; 11 August 2016, 21:43.

            Comment


            • Originally posted by cristi.... View Post
              citeam pe un alt site cu oameni mai rasariti care spuneau ca cea mai buna vascozitate e 5w30

              pe cale de consecinta, un 5w30 de top
              Si eu am aceiasi parere ca un 5w30 e, in general vorbind, un ulei mai bine cotat decat 5w40, cu o singura conditie; sa fie A3/B4. Cele din A5/B5 sunt preferate de constructori ca prima umplere, pentru ca fiind din categoria fuel economy, se obtin rezultate mai bune, in privinta consumului si implicit al emisiilor.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • da, discutia era in principal cu 5w40, iar persoanele de acolo spuneau ca decat sa pui un 5w40 dubios etc mai bine un 5w30 care e folosit de mai toti onstructorii. ei, asta cu mai toti constructorii nu prea cred/am dubii pt ca "noua" norma sa zic asa e 5w20/0w20, inclusive la motoare turbo pe benzina destul de mari, v6 de 3.6l

                5w20 se pune la kia-hyundai pe benzinarele lor sau la Honda

                mobil 1 e ulei de prima umplere nu doar pt Porsche ci si pt Bentley in Bentley benzina, v12 parca am vazut ca se toarna m1 5w30 esp

                de fapt se si vede ce se toarna in motor la 1.28

                Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                Last edited by cristi....; 11 August 2016, 22:18. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Lasa-ne sa folosim si sa experimentam ce uleiuri vrem noi si nu ne mai baga pe gat de fiecare data Mobil, sincer , la cat de mult pomenesti acest ulei imi e greu sa cred ca nu ai legatura cu firma Exxon.
                  Primii 2 ani-dacia oil, urmatorii 4 ani elf 5w40, anul acesta mobil 1 nl 0w40 de care nu sunt foarte incantat probabil contrafacut si acum vreau sa incerc ravenol 5w40 vst .

                  Comment


                  • Nu contest ca uleiul care se pune in Porsche n-ar fi la inaltimea motorului pe care il unge, sau mai clar, ca M1 original n-ar fi un ulei performant; rezervele mele constau in faptul ca noi nu vedem picatura din acel ulei, pe piata noastra. Atat; in rest, fiecare foloseste ce crede ca e mai bine pentru motorul sau, poate si functie de stilul de conducere. Eu folosesc altceva, un ulei modest ( care nu se ridica la popularitatea de care se bucura M1), la un pret decent, pentru fisa sa tehnica; asta e.
                    Last edited by IancuMIC; 11 August 2016, 22:35.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • nu ridic in slavi m1 chiar daca si eu il folosesc. de ex am spus nu demult ca mi se pare ca m1 5w30, care se toarna in Porsche 3.0tdi sau Bentley w12 pe la 5 mii in motoru se logan a dat semen de oboseala urechile nu m-au inselat, l-am schimbat, tot cu acelasi ulei si parca acu a devenit mai infundat sunetul motorului, slabiciunea a dat-o pe 35-37 de grade afara, mers sustinut cateva ore continuu

                      am zis doar ca se pune in Porsche si Bentley, adica niste marci f tari

                      altfel, nu mi se pare ceva "premium", probabil il da de "gol" si insonorizarea loganului ) in Bentley poate sa fie varza uleiu ca tot nu-ti dai seama, masina fiind insonorizata exemplar

                      in mod clar nu mi se pare un ulei de 30 de mii de km interval de schimb, sau poate nu pe logan

                      p.s

                      daca as fi avut legatura cu firma exxon in mod clar nu mai eram in ro si in mod clar nu mai conduceam dacia sau alte marci de volum, pe cale de consecinta cum nici una dintre conditii nu e intrunita rezulta ca nu am nici un beneficiu din "popularizarea" brandului

                      mai mult a devenit mai mult un automatism asta cu mobil 1. e ca si cum ai intreba un om obisnuit (dpdv financiar ma refer) care e masina suprema? tendinta e sa zica Mercedes s klass sau Mercedes simplu. eu cred ca Mercedes, pt cei cu f multi bani, nu e altceva decat un "logan" al bogatilor, asa imi place mie sa numesc mercedesu, asa si cu uleiu asta. pt muritorii de rand m1 e un ulei de top, pt altii cre isi permit redline sau alte uleiuri la 80-100roni/l e doar un ulei de duzina si nimic mai mult
                      Last edited by cristi....; 11 August 2016, 22:49.

                      Comment


                      • Replica era data lui m.k dar pana m-am cacait eu sa scriu .... Nu pot sa trec peste diferentele de pret de la distribuitorii oficiali exxon si preturile de raft din magazine, ceva e putred.
                        Last edited by madi; 11 August 2016, 22:56.

                        Comment


                        • In aceiasi ordine de idei, pot sa spun si eu ca am folosit M1; dupa vreo 7 mii, nu mi-a placut cum suna motorul la turatii mari si nici nu m-a dat pe spate, pornirea pe timp de iarna, aka stingerea martorului. Bine sunt subiectiv, nu astea sunt criteriile de stabilire performantelor unui uleia, totusi... poate n-am avut eu norocul sa gasesc lotul care se pune un Porsche. Dupa ce m-am mai documentat, am ajuns la concluzia ca...globalizarea e de vina, ca M1 nu mai e ce-a fost odata iar ce ajunge pe la noi...ma rog. Asa ca am renuntat sa folosesc un brand si m-am decis sa caut un ulei, nealterat de globalizare, chiar daca mai putin cunoscut.
                          Inainte de M1 am avut Elf, 10 mii; incomparabil in privinta "basului". Am spus-o, o repet, a fost uleiul care s-a lipit cel mai bine de motorul de pe logan, pana sa folosesc Ravenolul cu care merg in medie 15 mii.
                          Cam asta e treaba...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • cand mai multi zic ca cu un anume ulei pe la un anume rulaj I se cam rupe filmu inseamna ca nu e ceva izolat si eu cand am zis ca pe la 5-6 mii simt ca uleiu asta isi cam arata limitele mi s-a spus ca mi se pare mie si sa-mi vad de treaba.

                            mai mult, trecerea de la dacia oil 5w30 la m1 5w30...iarna, a fost clar in defavoarea m1, am zis ca uleiu asta se comporta mult mai slab decat dacia oil la temperature mici, motoru e mai zgomotos si parca merge infranat pana se incalzeste

                            dar are si perioadele lui f bune in care e super silentios la turatii mai mari, inca nu reusesc sa deslusesc mecanismele care conduc la rezultatul asta am observant de ex ca daca il las la pornirea la rece sa scada la relantii pana la 750rpm (asta insemnand vreo 3-4 min de mers in gol pana se face ungerea si se incalzzeste usor) merge mai bine tot restu zilei. daca ii dai cheie si pleci e cam praf toata ziua, observatie pur empirica

                            temperatura sa fie potrivita, in jur de 10-15 grade ii place, umiditatea n-am reusit s-o determin

                            la star lubricants , sau parca asa ii zice la distribuitoru official si autorizat, unu dintre ei, mobil super 3000 5w40 e 200 de lei 4l, deci 50 de roni pe l. in servicuri autorizate, in market sau alte locuri de pe net 50 de lei sau sub mai nou e gama de top, mobil 1 5w30 si 0w40

                            pt 0w40/5w30 n-am mai cerut oferta de pret la stra lubricants pt ca mi-a fost clar ca pretu e cam exorbitant comparative cu ce eram eu obisnuit, daca pt gama medie mi-l dadeau cu 50roni/l
                            Last edited by cristi....; 11 August 2016, 23:11.

                            Comment


                            • Offtopic: Passat 2004, 1.6 benzina, aprox 115000 km. Dupa cartea service pana la 108000 km a mers doar cu Aral 5w30 la reprezentanta wv. Am facut acum 2 saptamani schimbul tot cu Aral, dar 5w40. Am zis sa raman pe Aral pentru ca nu mananca cu ulei si este recomandat ptr vw
                              Ce altceva mai ok se mai poate recomanda? nu mi ziceti sa sa ma uit pe forumuri dedicate ca s praf.
                              Last edited by Andyno; 11 August 2016, 23:14.

                              Comment


                              • Cu toata dragostea, dar daca incepem sa facem recomandari in privinta uleiului la vw pe topicul unde vorbim doar despre uleiuri pentru Dacia, ma tem ca va iesi shaorma cu de toate. Imi pare rau, dar nu aici; daca vrei iti mut postul in alta sectiune.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google