Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai, discutati. Uitati-va la poza si spuneti ce ulei a folosit; pe rand.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Pai sa puna o poza cu capacul de la culbutori scos si ne dam imediat cu parerea! Daca a folosit M1 ma prind imediat !
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Cel mult Dacia Oil.

        Comment


        • Nu am nici o legaura cu anuntul , nu sunt adeptul principiului "lasa ca merge asa", si eu merg cu Mobil 1 ESP 5W30, ce am vrut sa subliniez e ca motorul a rezistat 11 ani si 133000 km si paote ca mai merge o perioada, ceea ce e un lucru ok pentru o masina "de Romania". Din cate se vede in poze, masina este la dezmembrari, inclin sa cred ca nu a fost prea "indragita" de proprietar si i-a cedat caroseria, dar motorul s-a incapatamat sa reziste..si pun pariu ca daca ar fi prmit macar Dacia oil la timp, ar fi aratat mai bine si ar fi avut si caii "intregi".
          Adica , dupa ce am urmarit acest topic timp de ani intregi, de la primele postari, ma intreb daca chiar are rost sa cheltui banii pe uleriui de top..

          Comment


          • Cu diferenta de bani (dintre Elf 10w40 si Mobil 1 0w40) iti mai iei 2 motoare in 5 ani......nu merita bataia de cap.....cu uleiul......

            Comment


            • Cu diferenta de bani (dintre Elf 10w40 si Mobil 1 0w40) iti mai iei 2 motoare in 5 ani..
              Doar daca schimbi uleiul lunar.

              .nu merita bataia de cap.....cu uleiul......
              Daca nu merita, uleiurile erau aceleasi ca acum 50 de ani.

              Comment


              • Originally posted by vali2008 View Post
                Sper sa nu-mi sara lumea in cap, dar am ramas surprins sa vad cat valoareaza un motor de logan..
                Ca o paranteza, nu stiu ce ulei a folosit timp de 11 ani/133500 km, dar nici nu cred ca i-ar fi crescut valoarea daca ar fi spus ca a pus doar mobil..
                http://www.olx.ro/oferta/motor-logan...5-ID5DaUg.html
                Da, pare ieftin ca braga, dar nu poti sa fii sigur pe ce iei...deci faptul c a un motor sh costa si 700 lei nu trebuie sa ne incurajeze sa fim delasatori cu intretinerea celui de pe masina, parerea mea.

                Originally posted by vali2008 View Post
                . Din cate se vede in poze, masina este la dezmembrari, inclin sa cred ca nu a fost prea "indragita" de proprietar si i-a cedat caroseria, dar motorul s-a incapatamat sa reziste..si pun pariu ca daca ar fi prmit macar Dacia oil la timp, ar fi aratat mai bine si ar fi avut si caii "intregi".
                Despre "motorul care s e incapataneaza s a reziste" la 133000 km, eu cred ca tu ai in mine Daciile vechi. La logan mpi la 133000 motorul e abia
                "iesit din rodaj" ) Duce 400.000 fara probleme.
                Cat despre "a cedat caroseria", ce intelegi prin asta?
                Chiar sunt curios, nu am vazut inca un Logan caruia sa ii "cedeze caroseria", la propriu, adica sa se dezmembreze incat sa nu mai poata fi
                folosit.. A, ca au puncte/zone de rugina la t abla, e plin, dar merg bine-mersi, structura de rezistenta nu cred ca cedeaza nici peste inca 10-12 ani.
                Last edited by anto84; 13 September 2016, 10:57. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Terminati cu prostiile; a pus unu o poza cu un motor la 130 de mii, ce sa zic foarte multi km. si restul va dati cu parerea ce ulei a avut in el.
                  Depasiti momentul pana nu cadeti in ridicol.
                  Last edited by IancuMIC; 13 September 2016, 11:18.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Mai bine punea poza cu uleiul uzat, sa ne dam cu parerea ce motor l-a folosit.

                    Comment


                    • 130k...este foarte putin. Practic, in km aia sansele sa aibe probleme motorul sunt apropiate de 0. Eu in 200.000 n-am avut probleme. Si cand a plecat masina la casat...motorul era in stare excelenta. Totul depinde de cum este exploata masina. Daca uiti ca ai masina low cost economica...si te crezi intr-o masina de F1...nici uleiul lu' peste nu te ajuta.
                      Eu cred ca discutiile de aici sunt frectie la picior de lemn,...deh...datul cu parerea nu presupune nici un soi de analiza nimic.
                      Eu zic ca merge si ieftinatura de Dacia Oil/Elf...daca-i schimbat la timp (20k daca circuli doar afara si 10k daca circuli doar in oras). Motorul fara probleme o sa tina 3-400k...cu mult peste utlizarea medie in RO (95% folosesc masina max 10k/an...mers de acasa la servici si retur...)

                      Comment


                      • Motorul fara probleme o sa tina 3-400k..
                        deh...datul cu parerea nu presupune nici un soi de analiza nimic.
                        Pai tu ce faci aici?
                        Nici macar nu ai ce analiza, motoare de 0.9 tce cu 3-400k km inca n-am vazut.
                        Nu inteleg de ce va raportati la aspiratele vechi, aveti altceva pe masina.
                        E nevoie de timp, km si ulei sa vedeti ce se intampla.

                        Comment


                        • Am fost acum vo o luna si cu un taxi cu motor de 0.9 si vo 220.000 km.
                          Si da, ne raportam la aspiratele vechi...pentru ca si al alea a fost exact aceasi discutie...

                          Comment


                          • Eu fac aprox 25.000km pe an si un Elf 10w40 este 70 ron, iar M1 0w40 este 200 ron.....deci oare in cat timp am bani de un alt motor? In conditiile in care sunt sute de motoare de vanzare...cu proba di cu ce vrei tu....si sunt in medie 1000-1200 ron....

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              Am fost acum vo o luna si cu un taxi cu motor de 0.9 si vo 220.000 km.
                              Si da, ne raportam la aspiratele vechi...pentru ca si al alea a fost exact aceasi discutie...
                              Aha, deci o masina oarecare, despre care nu stii nimic legat de eventuale reparatii. Probabil nici taximetristul nu stie, daca nu e masina lui, ci a firmei, o fi fost al 47-lea sofer de pe masina aia.
                              Rau faci ca te raportezi la aspirate, nu e aceeasi mancare de peste, de la distributie pana la turbina.

                              Comment


                              • Originally posted by enc_edy View Post
                                Eu fac aprox 25.000km pe an si un Elf 10w40 este 70 ron, iar M1 0w40 este 200 ron.....deci oare in cat timp am bani de un alt motor? In conditiile in care sunt sute de motoare de vanzare...cu proba di cu ce vrei tu....si sunt in medie 1000-1200 ron....
                                Preferi sa bagi ulei de la bunica si sa schimbi motorul in fiecare an? Poate asa e mai economic pentru tine, dar motorul pe care-l cumperi ce ulei o fi folosit?
                                Eu prefer sa am motorul in stare cat mai buna atat timp cat EU am masina respectiva. Dupa ce o vand sau o dau la remat nu ma mai intereseaza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google