distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare. Am vazut ca distributia continental e mai scumpa decat cea de origine. Care e mai buna? A schimbat cineva recent la 1.5 90 cai in reprezentanta? Sunt curios ce preturi au.

    Comment


    • Salut, eu am mers întotdeauna pe gates, am văzut și eu ca continental este mai scumpă, asta nu înseamnă ca celelalte nu sunt bune. Important sa nu fie contrafăcute piesele in rest nu trebuie sa ți faci probleme. Cumpara de la un magazin serios, recomand magazinele online, au prețuri mai bune.

      Comment


      • Eu ma gandeam sa iau renault. Pe epiesa parca scria ca e la fel si pt ceva motoare renault de peste 100 de cai.

        Comment


        • Vă rog să mă scuzați admin că nu am utilizat funcția search, dar nu pot să acceseze acest forum de pe PC, folosesc telefonul mobil.

          Cum pot să aflu data de fabricație a kit-ului de distribuție pt. Logan dci 85 cp ? Inclusiv a curelei accesorii ?

          Am in vedere in primul rând kit-ul de distribuție de origine Renault, dar și kit-urile de la ceilalți producători, in cazul in care sunt mai transparenți cu informarea

          Vă mulțumesc

          Comment


          • dupa o saptamana sunt chiar mirat de lipsa unui raspuns privitor la aceasta intrebare !
            .....mmmm....topicul legat de consum era asaltat de raspunsuri cu privire la consumurile de carburant realizate, sau cel putin asa mi s-a parut cu niste ani in urma, evident "inregistrari care mai de care "optimiste"
            - am citit discutii aprinse pe tema amestecului antigel / apa, sau argumentatii divergente pe tema acumulatorilor auto, dar despre data de fabricatie a curelei de distributie, nu am gasit nimic, desi am reusit sa accesez pe pc, forumul, si sa folosesc functia search

            Consider ca cureaua asta din cauciuc este mult mai importanta decat multe alte consumabile, si ma asteptam ca posesorii auto sa acorde importanta acestui reper. Amestecul antiigelului se poate "drege" sau schimba cu costuri mici, dealtfel ca si acumulatorul, dar o curea de distribuitie invechita pe raft sau in depozit....poate conduce la cheltuieli mult mai mari. O schimbam si stam linistiti 4 ani, dar daca a stat pe la magazin 2-3 ani, parca nu da bine socoteala !

            - in urma convorbiri telefonice cu persoana de la vanzari, initial am fost informat ca kit-ul de distributie este fabricat in 2017, dupa data trecuta pe rola, considerand ca si curea are aceeasi data de fabricatie, ulterior, la confirmarea comenzii am fost informat ca nu stie care este data de fabricatie !
            - saptamana viitoare o sa cer parerea mecanicului, iar daca aflu ce va detalii am sa postez. Deocamdata am auzit din surse din afara logan club ca pe curelele contitech scria data pana la care se poate monta, nu stiu daca mai este valabil in prezent....

            Comment


            • Continental sugereaza schimbarea la 6 ani daca a stat pe raft pe perioada asta. Deci, in exemplul tau, 2 ani pe raft, 4 ani in exploatare, nicio problema. A stat mai mult pe raft? Ce magazin tine o curea 3 ani pe raft? Iti vei da seama dupa starea cutiei de carton care se va dezintegra in mana. Eu merg la reprezentanta sa schimb piesele. Crezi ca acele curele sunt tinute mai mult de 3-4 luni?

              Comment


              • Pui accentul gresit, crede-ma, ti-o spune unul care si-a montat singur distributia, respectand ad-litteram manualul producatorului si care a studiat destul de mult riscurile

                Sa incepem cu inceputul. Nu este de neglijat momentul de fabricatie al acestei curele, INSA, cel mai important este ca ea sa fie autentica.
                Poate unii cunosc, poate altii nu, INSA exista diverse produse, care din ratiuni de Safety au data de folosinta stantata pe ele, ori data fabricatiei, de la care se calculeaza un interval anume.
                Exemplu: discuri pentru debitare/polizare, furtunuri oxiacetilenice, furtunuri de butan etc
                Oare cati stiu si inlocuiresc, preventiv si firesc furtunul la butelia de aragaz la maxim 5 ani de la data fabricatiei sale? Cat costa? Dar estimatul de risc?

                Sa revenim: nu se poate face comparatie intre timpul scurs in conditii de depozitare si cel petrecut in stare de folosinta, acesta din urma fiind in conditii agresive-temperaturi extreme, socuri de transmisie.

                Cel mai important aspect in aceasta ecuatie il reprezinta INSA montajul! De ce? De fapt nu cureaua este piesa critica ci rola intinzatoare, automata.
                Citeam un manual descriptiv de la Contitech, axat pe tipologiile de defectiuni, diverse motoare. Detalii aici
                Ponderea covarsitoare o reprezenta aceasta rola, montajul gresit, produs contrafacut etc.

                Eu insumi, am gresit, nu grav, dar nu era corect ce se intamplase.
                Asadar: eram cu instructiunile in fata, pas-cu-pas (manual intocmit de mine, dupa manualele producatorului), odihnit, atent si totusi...
                Dupa ce am finalizat montajul, eram foarte surprins de ce cureaua era aruncata in exteriorul motorului, in loc sa ramana cativa mm liberi pe rotile dintate. Am refacut de 2 ori montajul si totusi nu reuseam sa inteleg ce se petrecea, de ce nu reuseam centrarea si sa o fac precum o gasisem pe cea veche.
                Precizez ca inainte de schimb am studiat atent montajul, facute poze etc!
                Nu eram impacat cu ideea asta si la un moment dat vad videoclipurile lui Cristi Streulea, in care era explicat fenomenul.
                Foarte pe scurt rola are UN SINGUR sens de tensionare, marcat prin poanson - sageata. DA, se poate realiza si in sens invers, INSA nu mai functioneaza mecanismul automat!
                Am refacut montajul si intr-adevar cureaua statea cuminte acolo, lasand liberi cativa mm partea opusa motorului. (am inserat 3 fotografii, cu nume proprii pentru detalii, nu le gasesc si pe altele...)
                Asadar, daca acea rola nu functioneaza corect, daca aceasta curea freaca in diverse materiale, desprinzandu-se fasii din ea se poate intampla un dezastru mecanic.
                Am analizat curelele mele si ale celeilalte masini din ograda, rolele, asadar mediu agresiv, de lucru (nu cel de magazin) si aratau excelent., fara zgomot in rulmenti, fara crapaturi, fara atze desprinse etc.

                Concluzia cred ca o poti trage acum, de ce nu marcheaza producatorii aceasta data (sau poate au o codificare proprie, dar nu este critica pentru utilizator)

                P.S. Mai lasam putin deschis acest topic si apoi il inchidem cu directionare catre topicul baza, destinat distributiei.
                Attached Files
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Te voi contrazice privitor la durata de raft. Este importanta insa nu sub 2-3 ani. Iar peste, iti vei da seama chiar daca nici nu se mai poate citi data.

                  Un pachet complet este compus din curea dinţată, rolă de întindere şi role de ghidaj, pompă de apă, precum şi piesele de mici dimensiuni necesare.

                  Maximum storage period: 5 years from date of production (see packaging)

                  Comment


                  • OK, am gasit ce cautam
                    Acum sunt inserate 2 fotografii, prima - este montaj eronat (luati ca reper punctul hexagonal unde se fixeaza cheia)
                    Secunda: montaj corect
                    Pentru cei care vor sa supravegheze operatia si au minime cunostinte tehnice urmariti, dupa montajul curelelor, rasucirea cheii in sens antiorar pentru tensionarea rolei si dupa ce roteste manual arborele cotit, de cca 2-3 ori (neaparat trebuie efectuata manevra aceasta!):
                    1) Acel spatiu liber de cativa mm, pe rotile dintate superioare si pe rola intinzatoare, in exteriorul motorului.
                    2) Limba de ghidaj sa fie pozitionata in interiorul marcajului, cat mai jos (la un moment dat, din cauza uzurii acea limba, sageata se va centra, ridica)
                    3) Punctul de fixare al cheii sa fie la ora 5 ! (nu la ora cca 12-13 ca in prima poza, eronat!)
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 29 November 2019, 22:47.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • 13 ani
                      Logan 1.4 Ambiance (fara servodirectie)
                      fabricat si cumparat in februarie 2007, primul propietar
                      40 200 Km
                      distributia originala

                      Comment


                      • @ abc, am citit de doua ori postul tau, prima oara am crezut ca nu am vazut bine "..Logan 1.4 Ambiance ...februarie 2007....40 200 Km....distributia originala".
                        Pai asta spulbera bine de tot mitul celor 4-5 ani impusi in fisa de intretinere. Pe o parte stau si ma intreb daca as fi producator as spune "cureaua mea e garantata xxxxxkm si 10 ani" ca este de calitate sau as spune ""cureaua mea e garantata xxxxxkm si 4 ani" sa cresc vanzarile. Pe de alta parte ma gandesc daca risc sau nu (la mine sunt 80 000 km sau 4 \ 8 \ 12 ani). Clar ca prima dintre conditii va fi numarul de ani.
                        Momentan gandesc ca o voi schimba in reprezentanta cum se recomanda, dar daca mai citesc cateva comentarii asemanatoare s-ar putea sa reconsider: poate va fi la numarul de kilometri. Apoi ar mai fi o varianta: multumita lui 77sky avem si detalii, documentatie tehnica am destula slava domnului, piese originale garantate pot cumpara de la un coleg de forum asa ca parca as schimba singur (desi am devenit cam lenes in ultima vreme).

                        PS: la toate celelalte gioarse am schimbat cureaua de distributie la numarul de kilometri, iar cu lanturile am ajuns si la 180000km (e adevarat ca asta incepuse sa "zornaiasca", am vandut masina si nu mai stiu ce si cum). Apoi vorba aia "nici macar curelele nu mai sunt ce au fost odata".
                        Last edited by Gil26; 29 February 2020, 13:18.

                        Comment


                        • Ca mai adaugi un an la cei 4 recomandati, mai merge. Iti asumi un risc doar cu putin mai mare, daca ar fi sa te bazezi pe o probabilitate statistica.
                          Dar cei care pretind ca este doar un mit/conspiratie, au aici marturii ale oamenilor cu curele rupte.

                          Comment


                          • Mda, cam asa este, stiam si eu asta, posturile de acolo sunt mai vechi si apoi un salt peste timp. Dar citind impresiile celor de peste mari si tari mi-am adus aminte de vechea Honda Accord (evident hidramata), tinerel fiind am calarit-o si am batjocorit-o dar ea nu a cedat, indistructibila.
                            Totusi ce a scris colegul abc ramane de notat. Mai stiu cateva persoane ce fac kilometri putini si au curelele originale de ani buni de zile. Orice informatii pe tema asta sunt binevenite.
                            La mine "socoteala" e mai simpla, la cum circul acum numarul de kilometrii se va apropia de limita de timp (poate sa zic cel mult 5-6 ani). Daca voi risca sau nu voi mai vedea cand se va apropia sorocul. Foarte probabil ca nu, stiu consecintele desi nu pot evalua riscul.

                            PS: la masinile mai noi, din ce tin minte Dacia, a marit si intervalul de schimb al curelei de distributie in fisa de intretinere.
                            Last edited by Gil26; 29 February 2020, 21:28.

                            Comment


                            • Curea distributie de fabrica Logan de 1.4, 2006, 160.000 km. S-au retezat dintii si a sarit de la punct in iulie 2019.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • Salutare colegi.
                                Luna viitoare Logan-ul meu MCV 1.2 din 2016, face 4 ani, km sunt deja 63.000 și am decis ca o data cu revizia sa schimb și distribuția. Cum pana acum a primit doar piese de origine, reprezentanta sau cumpărate de mine și schimbate în regie proprie (filtre și ulei), am zis ca și acum la distribuție sa merg pe piese de origine. Am gasit un preț bun zic eu, 600 lei kit distribuție cu pompa de apa, curele, role și antigel. Singura nedumerire o am referitor la site-ul care le comercializează, nu am găsit prea multe review-uri despre el. Ați cumpărat careva de la ei?

                                ​​​​​​ https://www.epiesedacia.ro/pachet-ki...#navBreadCrumb

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google