distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A pus-o asa pt ca l-a durut la 2 m de cot......sau de fund

    Rau nu are ce sa faca daca reperele mecanice (roti dintate) sunt aliniate correct, oricum cureaua ruleaza si reperele se schimba in mers....a pus-o decalata ca nu l-a interest aspectul, nu e correct dar nici rau nu face

    Repet daca a aliniat reperele mecanice correct si a intins-o cat de cat cum trebuie.....

    Probabil a pornit-o si daca merge......"merge si asa" ....

    Sper sa aiba garantie

    Comment


    • Probabil a "picat" la genul de mecanic pe care l-am avut eu la schimbul de distributie , genul miserupist .

      Eu in locul tau m-as duce peste ei sa schimbe cureaua cu una noua si sa o monteze corect.Daca mecanicul e magarus sa muncesca de doua ori(manopera si celalalt kit de distributie pe banii lui).Nesimtiti ordinari.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by Hirayama View Post
        A pus-o asa pt ca l-a durut la 2 m de cot......sau de fund

        Rau nu are ce sa faca daca reperele mecanice (roti dintate) sunt aliniate correct, oricum cureaua ruleaza si reperele se schimba in mers....a pus-o decalata ca nu l-a interest aspectul, nu e correct dar nici rau nu face

        Repet daca a aliniat reperele mecanice correct si a intins-o cat de cat cum trebuie.....

        Probabil a pornit-o si daca merge......"merge si asa" ....

        Sper sa aiba garantie
        reperele din cate am vazut au fost luate correct si despre faza cu de ce nu iam spus este ptr ca nu stiam si am cautat pe net iar garantie am, a am schimbat distributia in reprezenta

        Comment


        • Da....e tipul care braveaza ......genul "mai destept" ca fabrica

          Rau nu face, insa nu e bine sa bravezi asa.....daca cureaua nu e facuta ca lumea, o intinzi aiurea daca nu e pusa la reper si mai rupi ceva nervure prin ea....asta scade din durata de intretinere

          De altfel in unele kituri zice pe instructiuni sa nu se stranga capetele curelei in maini....


          Risca mult pt nimic.....bine ca ai garantie

          Comment


          • Cel mai probabil cureaua va tine cat esti in garantie gen un 15.20K si dupa...pe ei nu-i mai intereseaza , esti bun de plata tu.

            Oricum si cu garantia aia..faci ceva.....pe gard!! daca se rupe cureaua si ai supape indoite fii sigur ca nu o sa-ti mai faca motorul ca inainte , ti-l carpeste ca sa scape de tine si la revedere.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Salutare!
              Am schimbat si eu distributia la motor 1.2 16V: ca si ani, cred ca merg spre record, 7 ANI , iar ca si km..35.000 Km .
              Cureaua veche este in stare foarte buna, mie mi se pare totusi ca parca tindea sa se intareasca (senzatie de plastifiere).
              Am lasat-o atat timp pentru ca imi cunosc prea bine stilul de mers si eram sigur ca mai merge, dar de acum riscurile erau cam mari.
              Am schimbat si curelele de la accesorii (doar curelele), cea de la alternator e singura care prezenta cute la strangere.
              Am cumparat kitul de distributie (cel de origine) de la un magazin de piese specializat (sunt clientul lor vechi), iar pentru curelele de la kitul de accesorii am ales Contitech.
              Manopera a fost efectuata in reprezentanta, am cerut si obtinut acord sa stau langa masina, dar am mers langa masina doar la demontare si la montaj, mecanicul mi-a aratat si explicat cu lux de amanunte ce e acolo si cum a montat (desigur, am fost si eu atent de la inceput cu el).
              A verificat cu atentie si rolele de la accesorii si se prezentau impecabil, la fel si pompa de apa. A avut rabdare sa-mi raspunda la absolut toate intrebarile (desigur, stranse de pe forum).
              Acasa am constatat ca mi-a pus pana si soricei noi la capacul de la roata ce a fost data jos (stanga fata), ceea ce ma face sa cred ca si-a dat omul silinta.
              Costuri : piesele aprox 310 Ron (kit distributie 245+ o curea 24 si una 38 Ron), iar manopera 180 Ron (cu factura, desigur).

              Comment


              • Si la mine cureaua de distributie - cea veche arata foarte bine dar asta este si ideea, am auzit din diverse surse inclusiv de pe acest forum ca este bine sa o schimbi in starea asta , ca n-ai vrea sa o gasesti facuta franjuri , atunci poti sa spui ca ti-a trecut "glontul" pe langa tine.

                Eu am avut curiozitatea sa introduc cureaua de distributie veche in congelator pret de o noapte(temp. de -15-20 gr. C.) ! Horror ! a doua zi dimineata era tare ca lemnul , abia daca o mai puteam flexa , va dati seama la ce conditii este supusa aceasta curea(impreuna cu rola de intindere) timp de 4-5 ierni cumplite ? mai ales sa ai si rulaj mare !
                Last edited by prometheus; 11 May 2017, 22:22.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • E bine de incercat faza cu congelatorul. Dar nu se merita sa joci ruleta ruseasca cu distributia masinii..
                  PS: scuze, roata data jos a fost dreapta fata..si da, i-a pus soricei de plastic inapoi dupa ce le-a taiat pe cele vechi la demontatul rotii.

                  Comment


                  • Nu stiu cat de relevant e experimentul cu introducerea curelei de distributie in congelator.
                    In primul rand, in congelator, cureaua e direct expusa (banuiesc ca nu ai bagat-o intr-o punga sau altceva), pe cand, pusa in opera pe masina, ea este destul de ferita.
                    Ca o comparatie, daca vrei, e cam aceasi treaba cu cismeaua din curte care pe timp extrem de iarna, e invelita in plastice sa nu inghete. Deci e vorba de expunere directa si indirecta, diferentele pot fi destul de mari in ceea ce priveste deteriorarea, respectiv actiunea de inghet-dezghet.
                    Personal, nu cred ca, cureau de distributie ingheata pe masina (in adevaratul sens al cuvantului), poate doar daca esti surprins de viscol, undeva pe E85 in zona Buzaualui si esti nevoit sa-ti abandonezi masina.
                    Sau...daca are condens pe ea, lucru putin probabil.

                    Imagineaza-ti ca o curea inghetata (congelator style) bocna devine casanta, practic isi pierde elasticitatea iar momentul in care o pui in miscare prin pornirea motorului, garantat ar ceda...ceea ce in practica nu se intampla.

                    Comment


                    • Oricum pe timp de iarna , ger, cureaua in mod sigur ajunge pe la vreo -11 gr. C. cu toate capacele de protectie si asta cred ca-i afecteaza mult din elasticitate.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • facut astazi distributia la logan.

                        pe langa obisnuita distributie a mai fost nevoie si de schimbarea semeringului si de sudarea prinderii esapamentului de langa catalizator (s-a rupt a 2-a ora).

                        pe scurt avem asa: 1416. 19 lei la prima strigare (mi-au bagat pe gat un bidon de 4 l de dacia oil , fara sa fi cerut eu asa ceva, noroc ca m-am uitat acasa peste factura) -132.15 lei (dupa remedierea erorii) = 1284.04 roni

                        zgomotul pe care eu l-am considerat ca fiind provocat de degradarea uleiului era de fapt de la esapament. acu e ok, dupa ce a fost prins cum trebuie

                        drumuri bune!
                        Attached Files
                        Last edited by cristi....; 19 May 2017, 17:20.

                        Comment


                        • ....................
                          Attached Files

                          Comment


                          • 315 lei pompa de apa... cam scumpa
                            discount-urile sunt doar praf in ochi la preturile pe care le au piesele

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              sudarea prinderii esapamentului de langa catalizator (s-a rupt a 2-a ora).
                              dupa cat timp/km s-a rupt a doua oara?
                              sigpic

                              Comment


                              • vreo 2 ani jumate si 20-23 de mii de km. prima data s-au rupt ambele prinderi, remarcasem un zdranganit metalic la relantii, si le-au sudat in argon, la vremea aia mecanizul mi-a zis ca nu mai are moarte sudura asta. (atunci am platit 50 de lei pt ambele suduri)

                                acu s-a rupt saptamana trecuta cred, in drum spre serviciu am auzit deodata un zgomot ciudat, ca si cum s-ar fi rupt ceva de prin interior, dar am zis ca o fi fost vreo pietricica care a sarit. in mers nu s-a simtit mare lucru, doar am remarcat ceva ciudat la motor prin acceleratii, suna mai "metalic" asa, dar numai la mers prin oras. la 120-130 nu se auzea nimic aiurea. acu au sudat din nou, sa vedem cat tine, le-am zis sa-mi dea si cu un spray cu zinc pe sudura, sa nu mai rugineasca. din cate am vazut, e cam prost facut piciorusul ala de prindere, nu cred ca mai rezista la inca o ruptura, pt ca acum , cand s-a rupt a doua oara, s-a mai rupt si o mica bucatica din el, data viitoare s-ar putea sa nu mai ajunga pana la esapament. solutie nu exista , ca am intrebat, decat schimbat tot traseul de evacuare cu tot cu catalizator

                                dupa aprox 400 de km parcursi de ieri pana azi, pot spune in mod sigur ca se simte o diferenta notabila cu noua distributie si cu esapamentul prins tapan. masina e semnificativ mai silentioasa, toarce iar f frumos si uleiul nu pare sa dea nici un semn de oboseala. pana la urma se pare ca pretul un pic mai piperat a meritat
                                Last edited by cristi....; 20 May 2017, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google