Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doresc sa schimb bujiile Dacia Logan 1.0 SCe motor B4D-B4
    ce tip sa folosesc.
    Sunt la fel ca cele de pe 0.9 TCe
    Multumesc anticipat.

    Comment


    • Pentru cei care ati pus Denso IK20 pe MPI/16v cu GPL: cum va intelegeti cu ele?
      Eu am de vreo 3000 km si nu sunt prea incantat. Motorul trage bine in turatii mari, dar in turatii joase si medii imi da senzatia ca ceva nu ii place.

      O sa revin la OEM 7700500155 de care am fost foarte multumit si pe benzina, si pe GPL.
      Last edited by vitriol; 24th September 2018, 20:50.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Eu nu înțeleg cum un tip de bujii merg la atât de multe tipuri de motoare aka K20TT, IK20.., K16TT,... În alta ordine de idei ce gap are bujia?

        Comment


        • IK20 are 0.95mm. Le-am scos sa le verific; ma gandeam ca de aici vine neintelegerea cu motorul.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Eu am IK20 pe 16v cu GPL. Merg ok, dar nimic wow fata de anterioarele (Champion Copper Plus, IK20TT si cam atat). Dar nici eu nu cred ca mai pun din astea pe viitor.
            Totusi mi-e greu sa cred ca merg mai prost decat OEM-urile clasice. Ceva, ceva tre' sa fie acolo.
            Acuma imi dau seama ca deja am 15.000 km cu ele, la 20.000 tre' sa le zvarl conform celor de la Denso.
            Last edited by andreyi; 25th September 2018, 08:42.

            Comment


            • Nu prea se mai gasesc pe piata bujii OEM 7700500155 originale. Sunt doar niste fake-uri stantate "Made in France" la 10-15 lei bucata.

              http://www.gasgoo.com/showroom/syq45...s/2241620.html

              Mizeriile de pe piata vin din China, unde costa 0.45$ bucata. In poza de pe site se vede clar diferenta dintre una buna (care este Champion Copper Plus) si o chinezarie. Poate doar in reprezentanta Dacia sa mai gasesti una buna, dar nici sa cumperi o bujie normala la pret de iridiu...

              Asa ca cei care spuneti ca bujiile OEM merg prost, aveti grija la ce cumparati.
              Attached Files
              Last edited by vitriol; 26th September 2018, 22:50.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Eu am avut NGK V-line la Logan 1.4 gpl si s-a simtit o dierenta fata de bujiile originale
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • Vitriol, pai si ce pui pana la urma, si de unde gasesti o sursa de incredere? Eu as incerca anul viitor Denso IK20TT(daca tot au recomandare pentru GPL).
                  Last edited by andreyi; 27th September 2018, 08:22.

                  Comment


                  • O sa pun Champion OE 016/T10. Copper Plus. Raman pe Champion.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Originally posted by andreyi View Post
                      Eu as incerca anul viitor Denso IK20TT(daca tot au recomandare pentru GPL).
                      Daca IK20 Denso Iridium Power nu ti s au parut WOW, IK20TT Denso, n o sa ti se para nici atat.
                      Sunt mai soft ca sa zic asa decat IK20TT.
                      Am avut si eu IK20TT, le am ținut cam 1000km...după care mi am luat IK20 Power ptr ca ma obișnuisem prea mult cum se comporta motorul cu ele.
                      Pe de altă parte, diferenta intre masina lui Vitriol si a mea este ca a lui are gaz, de aici si comportamentul "defectuos" la ture mici al bujiilor IK20. La mine merg mănușa, n as pune niciodata altceva.
                      Ar fi interesant de vazut daca IK20TT se pretează mai bine la gaz.

                      Comment


                      • La asta ma gandeam si eu, avand GPL, plus ca nu ma impac cu ideeq ca tre sa arunc IK20 in cateva luni. Nu pot sa zic ca a mers rau nici cu Champion Copper Plus dar am avut OE33 parca, nu codul specificat de Vitriol.

                        Comment


                        • Vad ca si codul OE033/T10 e compatibil cu 7700500155. Cred ca mai bine iau din astea, daca zici ca ai avut si au fost ok.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Eu am motorul de 1.4 și am și GPL...
                            Am folosit Denso K20TT și pe la 13-14 mii începeau problemele de aprindere...gazul le scurtează viața în mod alert...la mine începea mașina să zvâcnească, să meargă întrerupt în viraje luate cu a 2-a sau cu a 3-a...de aceea le schimbam cu uleiul la 10 000.
                            De vreo 35 000 km am pus Dendo IK20TT...nu am cuvinte...am uitat de problemele de aprindere, de zvâcnituri la turații joase...iridium este net superior, se simte la pedală că are parcă mai mult cuplu...am dat 44 de lei pe una iar celelalte erau 11 lei...dacă mă țin 40 000 ies tot la banii ăia, dar mai comod un pic căci am uitat de bujii...doar le mai desfac când reglez culbutorii la interval de 20 000 și le face bine ca să nu se sudeze...
                            Dacă m-ar ține 60 000 (cât intenționez să le țin) ies deja pe profit cu ele...
                            Ele sunt garantate de producător 120 000 de km pe benzină...pe gaz probabil 60 000 datorită condițiilor grele de lucru...
                            Eu nu pricep cum pot să vă placă IK20 care sunt la fel de scumpe dar sunt garantate 20 000...IK20TT este cea mai avantajoasă variantă financiar ,tehnic și ce mai vreți...

                            Binențeles cu bobină și fișe ca lumea...eu am Beru la ambele după o experiență nefericită cu fișele Bosh.

                            Comment


                            • Am avut K20TT și eu, le-am schimbat la aproape 20.000km.
                              Începuse să fie lenevioară mașina, dar nu am avut parte de smucituri sau zvâcneli, mergeau încă bine. Dealtfel în urma acestei experiențe eu le consider cea mai bună variantă de bujii ieftine.
                              Am pus apoi IK20TT și eu și aprob ce a spus SKF despre ele: se simte diferență, trag mai bine, ralanti-ul e super stabil. La ~20.000km le-am dat afară și le-am refăcut distanța la 0,85 mm, că datorită uzurii sărea la toate de 1,1 mm. Sper să mai țină, și eu sper că ar putea duce 60.000km pe gaz.

                              Comment


                              • Eu nu sunt adeptul modificării distanței la bujii...și la K20TT le-am lăsat așa cum au venit, deși la cele clasice nu e nici o problemă să le modifici distanța.

                                La cele cu iridium, cu electrodul central foarte subțire e o adevărată aventură...poți foarte ușor să îl rupi sau să îl ciobești...oricum la IK20TT gap-ul implicit din fabrică este de 1 mm

                                vezi aici

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google