Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai ma pregateam sa intreb ceva despre bujiile pentru L2 1.2 16v dar am zis sa arunc intai un ochean pe net. Am gasit bujii OEM la 5 lei dar si cu 14 lei vandute de acelasi magazin. Aceeasi bujie, aceeasi descriere. Nu vad diferenta. https://www.epiesa.ro/bujii-dacia-lo...ubcat-100151/?

    Comment


    • Originally posted by SKF View Post
      Eu nu pricep cum pot să vă placă IK20 care sunt la fel de scumpe dar sunt garantate 20 000...IK20TT este cea mai avantajoasă variantă financiar ,tehnic și ce mai vreți...
      Taticu, IK20 (Iridium power) sunt bujii dedicate performantelor, d-aia se "consuma" dupa 20-25mii km, pe cand IK20TT sunt niste bujii excelente, super stabile si durabile dar niciodata n-o sa-ti urce in ture motorul cu ele ca si cu IK20.
      Este o diferenta clara intre ele, orice ai zice tu.
      Unele "agresive" dar cu durata de viata scurta si celelalte mai "blande" dar cu durata de viata...pana se sudeaza de chiulasa

      Comment


      • Nu știu unde scrie că IK20 sunt dedicate performanțelor...pe situl lor vorbesc de 30 000 de mile.

        Părerea mea este că au aceeași performanță cu IK20TT dar au ca și handicap electrodul de masă din nichel care se consumă mult mai repede; IK20TT au electrodul de la masă din platină și de aceea ei vorbesc de o autonomie chiar de 100 000 de mile.

        Nu am încercat IK20 datorită prețului și mai ales că aproape la acceași bani pot lua o bujie de 4 ori mai durabilă...este o treabă de gust, fiecare a îndrăgit un anume model care l-a satisfăcut mai mult, sau de stil de condus...eu merg bătrânește și nu cred că voi sesiza vreodată diferențele între aceste 2 modele.

        Deci mă pronunț doar din prisma datelor tehnice...

        Știu că tu folosești consumabile de top (Red Line, etc) și ai tot respectul meu pentru asta...și eu mă străduiesc aproape la fel, dar stilul de condus diferă...pentru mine IK20TT sunt perfecte.

        Comment


        • Distanță bujii

          Originally posted by SKF View Post
          Eu nu sunt adeptul modificării distanței la bujii...și la K20TT le-am lăsat așa cum au venit, deși la cele clasice nu e nici o problemă să le modifici distanța.[/URL]
          Am zis dar reiau mai clar că nu mă dor tastele: am pus și K20TT și apoi IK20TT-urile cu distanța lor din uzină.

          Apoi în urma uzurii le-am scos și am experimentat distanțe mai mult sau mai puțin apropiate de valorile recomandate.
          Oricum sper că suntem de acord că nu puteam să las distanța de 1,1mm, nici măcar la astea cu iridiu.

          Comment


          • Și eu cred că am 1,1 sau chiar mai mult...nu mă deranjează; trage la fel, nu mi s-a modificat consumul, nu smucește la viraje strânse cu a 2-a sau a 3-a...

            Acum fiecare face cum dorește...eu am considerat că așa este bine pentru mine...nu am pretenția că mă pricep...cu atât mai puțin să impun cuiva să facă așa sau să zic că nu a făcut bine...

            60 000 km nu modific gap-ul sau cât le țin în motor nu umblu la el...acu câte zile or avea...le schimb și pun tot IK20TT...

            Tu însă dacă le-ai modificat și ești mulțumit și ai vrut asta...nu este nici o problemă...dacă îți merge bine și consumul e la fel...e bine și ca tine...

            Comment


            • Originally posted by Fanez View Post
              Tocmai ma pregateam sa intreb ceva despre bujiile pentru L2 1.2 16v dar am zis sa arunc intai un ochean pe net. Am gasit bujii OEM la 5 lei dar si cu 14 lei vandute de acelasi magazin. Aceeasi bujie, aceeasi descriere. Nu vad diferenta. https://www.epiesa.ro/bujii-dacia-lo...ubcat-100151/?
              Pune de 5 lei și vezi cum îți mere și sa revii și cu impresii.

              Comment


              • M-am mirat cand am vazut pretul ala dar zice ca sunt OE Renault.

                Comment


                • La 5 lei, OE Renault= Oare E Renault

                  Comment


                  • Cred ca-i teapa , pret de bujie fake.
                    Last edited by prometheus; 4th October 2018, 14:16.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Daca erau pe OLX eram convins ca e teapa dar e pe un sait care se pretinde a fi serios.

                      Comment


                      • eu am schmbat in 28.09 bujiile, am pus tot renault ca si cele vechi, chiar acuma m-am uitat la cod e 224018760R, deci din alea putin mai scumpe
                        Last edited by florin_lou; 5th October 2018, 08:11.

                        Comment


                        • Cheie bujii 14mm

                          Am găsit cheie de bujii de 14mm la primul magazin de piese auto pe stânga pe strada Gloriei (intersecție Jiului cu gloriei și bucurestii noi)-20 lei. E cu T lung și articulație la fel ca cele de 16mm din supermarket

                          Comment


                          • Am dat afara IK20-urile si am pus bujiile cu care a venit masina - Eyquem RFC 58 LZ2E - cu care am mers vreo 2 saptamani. Bujiile au la activ 53k, dar motorul si-a schimbat mersul in bine, asa ca azi le-am inlocuit cu Champion OE026/T10 - RC8DMC.
                            Din ce am citit in timpul asta, am inteles ca pentru GPL se recomanda bujii cu o clasa de temperatura mai rece (am atasat un tabel cu clasele de temperatura ale bujiilor). Probabil ca de asta nu merg bine la mine. Dar, ce ma surprinde este ca IK20-urile le-am scot curate, uscate si neafumate (vezi poza), dupa 3000km.
                            Attached Files
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Pai si la 1.6_16v cu GPL care ar merge mai bine, RC8DMC sau RC87YCL?

                              Comment


                              • 1.6 16v a venit din fabrica cu RC87YCL, dar stiu ca au fost serii care au venit cu "Campioane cu doi craci". Nu stiu sa spun daca erau RC8DMC, cum am luam eu acum.
                                Daca zici ca ai avut Champion Cooper Plus OE033/T10 - RC87YCL si nu ai avut probleme, mergi pe astea in continuare. Eu asa as face.

                                Acum am ales RC8DMC (cu doi craci) pentru ca am vazut ca merge bine cu bujiile pe care le-au pus aia in fabrica (cu doi electrozi de masa) desi eram chitit pe RC87YCL. In plus de asta, cei de la Champion recomanda RC8DMC pentru 1.4 MPI.

                                Este diferenta la acceleratie intre IK20 si bujiile normale, asta e clar, dar mie nu mi-a placut cum se simtea motorul in ture joase pentru ca folososec masina in oras in marea majoritate a timpului, dar in afara orasului zboara. Am facut Buc-Buzau pe benzina, inainte sa dau jost IK20-urile si a mers super bine. La un momentat m-am luat cu vorba si cand m-am uitat pe bord aveam 140 km/h pe E85. Soseaua era libera, am avut si vant din spate si masina a urcat in ture fara sa-mi dau seama. Foarte bine se simt in turatii mari pe benzina. Nu ma deranjau daca nu aveam GPL, ba din contra.
                                Last edited by vitriol; 17th October 2018, 20:08.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google