Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa 1700km de mers cu ele (1400 km extraurban si restul urban) pot spune urmatoarele:
    - motorul se simte bine in ture joase; am urcat Dealul Negru cu treapta a V-a si 70 km/h fara sa simt ca ar fi ceva in neregula
    - partea nasoala este ca am pierdut pe acceleratii in turatii mari, acum depasirile se fac clar mai lent
    Dar, asa cum am mai zis, masina ruleaza majoritatea timpului in oras (Bucuresti) unde am nevoie sa merg cu turatie joasa.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Originally posted by andreyi View Post
      Am avut modelul asta inainte sa montez GPL. Cum ti se pare ca merge masina cu ele pe GPL, consum, etc?
      Porneste perfect, merge perfect, consumul e intre 8-12% in functie de conditiile de trafic (8% daca merg foarte lejer, 10% ar fi o medie pe multi kilometri, 12% maxim - in oras cu trafic foarte lent sau pe autostrada peste 130). Le montez si uit de ele 50.000km, dupa care le schimb pentru linistea mea.

      Comment


      • Mersi, Vitriol si Cristi-mic. Eu cred ca o sa incerc si Denso IK20TT anul viitor. Poate merg mai bine pe GPL decat actualele IK20.

        Comment


        • Am schimbat bujiile pe Logan-ul meu 1.4MPI model 2007
          -din fabrica a avut Renault 7700500155 cu 1 electrod pana la 50000 Km
          -in service au fost montate Renault 7700500168 cu 2 electrozi pana la 120000 Km
          De curand am montat 7700500155 cu 1 electrod si a aparut urmatoarea problema: Cand stau pe loc sau la viteza mica, indiferent ca motorul este cald sau rece, cand pornesc ventilatie imi baga in masina un miros greu de gaze nearse. Deasemenea mirosul se simte si pe langa masina in parcare. Masina merge normal, demarajul este mai bun, consumul este mai mic si porneste perfect.
          Am parcurs deja 2000km si mirosul nu dispare. Ce poate fi ? A mai intalnit cineva acesta problema?

          Comment


          • Incearca niste bujii cu 3 sau 4 electrozi vezi daca se schimba mirosul ?

            Comment


            • Bujii strase insuficient sau nu au curatat scaunul bujiei cum trebuie, sau furtun recirculare gaze carter fisurat sau nepus daca s-a umblat la carcasa filtrului de aer.Alta chestie ar mai fi evacuarea cu scapari de gaze.Verifica si joja daca e bune infipta.

              Comment


              • inelul de la evacuare https://www.epiesa.ro/inel-etansare-...did-800801210/ care este intre teava si galerie sau chiar galeria fisurata https://www.autovit.ro/anunt/galerie...-ID7GxbJe.html . Vezi pe forumul celalalt este topic cu poze.

                Comment


                • Într-o zi de la sfârșitul lui 2019 am avut curiozitatea de a verifica și bujiile, mai ales că la schimbul de ulei din toamnă nu o făcusem. Greșeală!
                  Electrozii centrali ai săracelor IK20TT erau consumați 100%! Nu degeaba dăduse săracul motor semne de oboseală în ultima vreme!
                  Cu electrodul central erodat complet distanța sărise de 1,6mm, mă mir cum mai pornea biata mașină.
                  Așadar după puțin peste 35.000 km IK20TT s-au cerut schimbate.
                  Am pus rapid un set de Denso VK20T, să vedem ce-or putea. Se simt foarte bine, motorul trage foarte frumos inclusiv la turații mici.

                  Comment


                  • Eu am 40 000 Km cu bujiile originale (motor 1.4). Nu le-am verificat niciodata. Motorul functioneaza ok, inclusiv la temperaturi scazute. Masina are parte de revizii (nu doar schimb de ulei+filtre) la reprezentanta. Ce-i drept in manualul de intretinere scrie ca bujiile se inlocuiesc la 30 000 Km dar am vazut ca la masinile mai noi intervalul a fost extins la 60 000 Km. Consumul este ultimul lucru care ma intereseaza avand in vedere ca fac in medie 3000 Km/an.
                    Last edited by 77sky; 21st January 2020, 18:44.

                    Comment


                    • Originally posted by Kavarnap View Post
                      Într-o zi de la sfârșitul lui 2019 am avut curiozitatea de a verifica și bujiile, mai ales că la schimbul de ulei din toamnă nu o făcusem. Greșeală!
                      Electrozii centrali ai săracelor IK20TT erau consumați 100%! Nu degeaba dăduse săracul motor semne de oboseală în ultima vreme!
                      Cu electrodul central erodat complet distanța sărise de 1,6mm, mă mir cum mai pornea biata mașină.
                      Așadar după puțin peste 35.000 km IK20TT s-au cerut schimbate.
                      Am pus rapid un set de Denso VK20T, să vedem ce-or putea. Se simt foarte bine, motorul trage foarte frumos inclusiv la turații mici.
                      Denso iridium ik 20 fara tt la capat , la 28000km plec dimineata sacadeaza puternic in treapta 1 a , ajung la un magazin si primul gand la buji m-a dus, cumpar renault originale 2 electrozi , le schimb , imediat si-a revenit . Identic, electrodul central la 2 era inexistent iar la celelalte mai bine de jumatate disparut .
                      Preventiv am schimbat si fisele sa stau linistit macar 20000 km
                      De acum incolo la 2 schimburi de ulei zbor si setul de buji, voi pune originale , clasice , parerea mea e cam mai bine des si nou decat sf-uri rar . Pe renault (Beru la baza) am dat 10 lei/bucata , exact cat am dat pe 1 bucata Denso iridium . Posibil platinium sa reziste peste 60000 dar nu mai fac experimente .

                      Comment


                      • Originally posted by abc View Post
                        Eu am 40 000 Km cu bujiile originale (motor 1.4). Nu le-am verificat niciodata. Motorul functioneaza ok, inclusiv la temperaturi scazute. Masina are parte de revizii (nu doar schimb de ulei+filtre) la reprezentanta. Ce-i drept in manualul de intretinere scrie ca bujiile se inlocuiesc la 30 000 Km dar am vazut ca la masinile mai noi intervalul a fost extins la 60 000 Km. Consumul este ultimul lucru care ma intereseaza avand in vedere ca fac in medie 3000 Km/an.
                        Săptămâna asta am „sărbătorit” 55000 km parcurși cu Loganul 1,4 din dotare , omul le verifică ș(achiziționat la mâna a doua, cu 85000 km la bord). Când am cumpărat mașina, primul proprietar mi-a înșirat piesele pe care le înlocuise anterior vânzării, dar printre ele nu se regăseau bujiile. Cunoscând și eu faptul că la 30000 km ar trebui înlocuite bujiile, de fiecare dată când merg la mecanicul meu la revizie (asta se întâmplă cel puțin de 3-4 ori pe an) îl întreb când îmi schimbă bujiile. De fiecare dată omul le verifică și răspunsul său este, invariabil, același: „mie mi-e foarte ușor să ți le schimb și să câștig niște bani de pe urma ta, dar asta ar însemna să te fraieresc, fiindcă bujiile sunt în stare foarte bună”.
                        Nu știu ce să mai cred: oare chiar atât de mult să țină bujiile astea? Adevărul este că motorul trage foarte bine și consumul de benzină este „de manual”, dar știu eu...?
                        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                        Comment


                        • Originally posted by Cherubino View Post
                          am „sărbătorit” 55000 km parcurși cu Loganul 1,4 din dotare... (achiziționat la mâna a doua, cu 85000 km la bord)...
                          Poate le-a schimbat si nu a mentionat. 55+85=140. Daca au tinut atat si n-ai probleme, mai tine-le....
                          Eu le-as schimba preventiv. Am 39kkm si deja mi se pare ca nu prea merge motorul ca acum 10.000km, iar prima banuiala e ca ar cam trebui schimbate bujiile. Mecanicul care mi-a facut revizia a zis ca ar tine ok 80.000 dar tu zici ca ai 140.000 fara sa se vada la consum (nu e foarte mult influentat de bujii) si nici la mersul motorului sau la pornire.... Mie mi se pare ciudat.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google