Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil ca omu se astepta la minunatiile expuse de voi: consum mai mic, reprize din turatii mici mai bune, si daca bujiile care le-a inlocuit n-au fost varza, nu cred ca a avut parte de nimic din astea.

    Si eu cand voi schimba bujiile voi pune d-astea iridium 6x, doar de gura voastra.

    PS: am spus - la placute Ferodo Premier si la bujii de astea performante, daca voi aveti dreptate si eu am gresit o sa recunosc public, nu ma trag pe fese, o sa cer sa fiu banat 2 sapt pt declaratii nefondate.

    Mke mi-a aratat cum trage 1.4 cu bujii d-astea si chiar n-am sesizat nimic la timpii de repriza, chiar am timpi mai buni cu bujiile de fabrica.
    Dar tot le schimb, poate voi avea timpi si mai buni, poate devine o mica racheta.

    Comment


    • consum mai mic si uniformitate in ture joase. atat. de tras mai bine nu prea.

      aaa si limitarea se duce aproape de 6700 fara umblat la soft. cu bujii stock taia la 6350 - 6400. nu inteleg de ce dar am si dovezi pentru cine nu crede.

      Comment


      • Cu bujiile de uzina NOI, Champioane cu 2 electrozi de masa, masina nu trage ok deloc la 1500 rpm in treapta a 5-a, dupa apasarea pedalei de acceleratie urmeaza o intrerupere sesizabila, trepidatii si intr-un tarziu incepe sa se miste.
        Pusesem un clip cu timpii de acceleratie pana aproape la viteza maxima, cu iridiumurile aproape de 90.000 km, chiar inainte de inlocuire >>> http://www.youtube.com/watch?v=wS94R8Zv9QM

        Consumul scade in regim de mers comparabil cu cca 200 ml / 100 km.

        Limitarea turatiei a ramas la fel, este FIXA, doar ca in caz de autodetonatii peste un anumit procent te taie mai jos (benzen prost, bujii care nu functioneaza optim).

        1.4 -le pe care ti l-am aratat, era cu gume de iarna, pe temperaturi negative si benzina statuta de 3-4 luni in rezervor.

        Din pacate este sters de pe YT un clip cu 2 SupeRNove, incaltate cu gume identice, a mea cu numar dublu de kilometri la bord, cu revizia facuta recent la ambele, acelasi ulei in motor si cutie, singura diferenta au fost bujiile. Iridium vs. V-line, NGK. Filmat de la 0 la viteza maxima. Incepand cu treapta 3, dupa 5500 rpm, apoi in a 4-a de pe la aceiasi turatie, masina cu iridium ia aproximativ 2 lungimi fata de cea cu V-line. Filmarea a fost repetata pe aceiasi bucata de drum in sens invers cu acelasi rezultat. In viata reala diferenta este NULA, cam la fel ca si cea cu remapatul. 1-2-3 lungimi de masina in 400 m sunt WAX ALBINA in viata de zi cu zi.

        Diferenta la turatii mari exista si trebuie sa fii destul de cizma sa n-o simti, ori sa nu folosesti deloc plaja respectiva de turatie.
        Last edited by dr_mke; 5th August 2012, 11:12.
        sigpic

        Comment


        • de tras, poate trage mai bine dar se vede doar pe cronometru.

          si a ta e la fel de lesinata ca a mea. dupa 5500 pa

          Comment


          • IN treapta 4 si 5 vrei sa spui.
            sigpic

            Comment


            • da. in 3 se misca ceva mai decent. da oricum nu trage.
              dupa ce mergi cu ceva masini cu peste 150 cai / tona, ajungi la concluzia ca inevitabil, 1.6 16v se incadreaza in aceiasi clasa de performanta cu 1.4 si 1.6
              Last edited by alessandro; 5th August 2012, 11:30.

              Comment


              • Alessandro, lasa ''nuantele'' astea inutile, si pe tr 4 pana la 6250 rpm urca rotund si constant (nu de alta dar are deja peste 160 kmh) , asa cum fac absolut toate motoarele astea care-s in mintile lor.

                Iridium rullz.

                The end.
                Last edited by dr_mke; 5th August 2012, 11:32.
                sigpic

                Comment


                • hai ma sa fim seriosi. poate o fi rotund dar tot o eternitate dureaza. o masina de 105 cai si 1200 kg nu trage oricat de mult ne am dori. ne imbatam cu apa rece.

                  Comment


                  • am avut si eu "iridiu". in afara de palaria de bani data pe el, n-am simtit nimic deosebit fata de bosch-urile fr7dc+ pe care am dat 40 de lei. asa ca le-am returnat rapid si am bosch-urile si acum. stiu ca rezista in timp & shit, dar pentru mine ca posesor de Dacia mi se pare aberatie sa ingrop 300 de lei in ceva ce pot baga 40-50 de lei pe an. ca sa nu mai zic, ca bosch are specificatie gpl (interior cupru) si bkr-5eix-ul nu, desi poate la 1500 rpm era "o idee" mai vioaie . (placebo 99%)

                    marx daca tot ai luat iridium, trebuia sa iei "lpg1". sunt acelasi lucru, dar cu "copper core" si ceva mai potrivite gpl-ului. de fat sunt iridiu-platina lpg-urile 1.

                    Comment


                    • tocmai ca pentru GPL se recomanda cu precadere Iridium ? de unde le scoti razvane ? de unde ?

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian View Post
                        Probabil ca omu se astepta la minunatiile expuse de voi: consum mai mic, reprize din turatii mici mai bune, si daca bujiile care le-a inlocuit n-au fost varza, nu cred ca a avut parte de nimic din astea.
                        Ti-a fost explicat de N spe mii de ori de oameni care au Iridium pe masina cum sta treaba, tu nu ai incercat niciodata, nu sunt minunatii, sunt chestii reale, faptul ca nu vrei tu sa accepti o data e partea doua. Sau poate tu speri la consum cu 1L la suta mai mic.

                        Iridium-urile fata de bujii normale au avantaje clare si sesizabile daca iti cunosti masina. Undeva la 0.1-0.2% consum mai mic, raspuns mai bun la acceleratie, in special la turatii mici, rezista mai mult la forja (niste bujii stock le poti face praf in cateva sute de km) + durata de viata mult mai mare.

                        Daca cineva se asteapta sa primeasca 10CP si sa ii consume 3% e partea doua dar lucrurile alea de mai sus nu sunt minunatii, sunt avantajele bujiilor Iridium.

                        @ razvan - mai sus spuneai ca bujiile cu 6 sunt mai calde ca alea cu 5 si ca ti se incalzeste motorul nu stiu cum si mai nou, bujiile Iridium costa 300 lei (cat ai dat tu pe ele) cand de fapt sunt ~200. Lucrurile astea ma fac sa nu prea cred ce relatezi tu.
                        Last edited by Shakar; 5th August 2012, 12:44.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Daca lipesti pe luneta stickerul din cutie, ai si 10 cp in plus, minim

                          Daca nu-l lipesti, ghinion
                          sigpic

                          Comment


                          • Cred ca la urmatoare revizie o sa incerc si eu mult prea laudatele bujii.La ce bani au ajuns?
                            sigpic

                            Comment


                            • Oare aia de la Reno, cand fac testele oficiale pentru acceleratie, viteza maxima si consum, ce bujii folosesc?
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Acum juma' de ora, o proba pana ta Tecuci cu iridium; urca bine, chiar foarte bine fata de cele de fabrica (proba facuta saptamana trecuta, special sa vad daca e diferenta)chiar sub 1500rpm. cu tr.a 5 a. Cel mai surpinzator a fost ca aveam si aerul pornit, lucru observat abia cand am ajuns la Tecuci. La turatii peste 3.000 rpm. as putea spune ca e f.putin sesizabil faptul ca urca mai bine; ramane sa vad drumul pana la Galati, precum si altele mai lungi cu alternari de regim.
                                @Pacco
                                200 lei.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google