Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la alea ma gandeam si eu.
    problema este ca tata e foarte conservator. vrea piese de origine si din reprezentanta.

    cand i am aratat cat il costa in reprezentanta s a mai calmat.

    Comment


    • Tot pe alea recomandate de Shakar as merge si eu, desi nu cred ca s-ar strica daca ar merge cu astea.

      Sfat: nu lua din alea cu 2 sau mai multi electrozi de masa. Mie imi consuma cu ~un litru mai mult (fara niciun fel de exagerare) cand aveam Eyquem cu doi electrozi.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • o sa iau V line urile fara sa ii spun si il pun in fata faptului implinit.

        am citit numai de bine despre ele

        macar tragea mai bine daca halea mai mult ?

        Comment


        • V Line-ul are avantajul ca electrodul central are o crestatura (V-ul), iar asta inseamna o durata de viata mai mare. De ce? Pentru ca un electrod in V inseamna o emisie mai mare de electroni datorita suprafetei ascutite. Cam in ~40.000 km V-ul "dispare" de la uzura dar ramane mai departe ca o bujie "normala", adica inca pe atat, pana sa inceapa sa dea rateurile tipice bujiilor uzate.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            macar tragea mai bine daca halea mai mult ?
            N-as putea spune. Diferenta am vazut-o cand le-am dat afara la 50k si am pus bujii Renault din reprezentanta. Dar... uzat-nou nu prea e corect de comparat.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • vitriol merge mai bine cu bujii originale ?

              Comment


              • eu am 70.000 km cu bujiile originale si merge la fel ca in prima zi, fara probleme.

                Comment


                • Mai vorbim dupa ce le inlocuiest; atunci o sa vezi diferenta.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • vreau sa schimb si eu bujiile
                    ce imi recomandati
                    am 1,4 din 2007

                    Comment


                    • NGK V Line 28 (~15 lei / bucata)
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Depinde de buget; poti opta pentru aceleasi bujii pe care le ai din fabrica, care nu sunt chiar scumpe. Nu recomand in schimb bujii cu mai mult de un electrod de masa.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • NGK V Line 28 (~15 lei / bucata)
                          in alta parte decat daciashop unde mai gasesc bujii NGK

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Depinde de buget; poti opta pentru aceleasi bujii pe care le ai din fabrica, care nu sunt chiar scumpe. Nu recomand in schimb bujii cu mai mult de un electrod de masa.
                            Multe au venit cu bujii din fabrica, cu doi electrozi.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Stiu acest lucru; logica mea tine de faptul ca la bujiile cu mai mult de un electrod de masa nu avem mai mult de o scanteie si nicidecum una mai mare; daca sunt si mai scumpe cu atat mai rau.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Avantajul pe hartie e ca asigura scanteia mai bine decat una clasica cu un electrod, adica rateurile sunt mai mici/rare, nimic altceva.
                                Nu stiu ce inseamna bujii rulate mult cu un sg electrod, am mers pana acum numai cu 2 electrozi si nu-mi aduc aminte sa fi avut probleme la pornire sau in mers nici la 50000 km rulati.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google