Noua Dacia MCV Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Marius Ile
    replied
    Cand e timp si se poate niste poze?

    Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • t1b1m
    replied
    Deja are 2 saptamani. Nu prea am avut timp de ea din pacate.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Marius Ile
    replied
    T1b1m a ajuns titiul?

    Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Marius Ile
    replied
    E ok. Mult peste primul model de mcv, pe care l-am detinut. Si destul de comoda suspensia. Virajele nu de raliu dar destul de ok.

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Adica impreuna cu masini mult mai scumpe la drum in afara nu am avut nici o problema in a ramane cu ele...

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
    Last edited by Marius Ile; 14 September 2017, 15:19. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • t1b1m
    replied
    La fel am comandat si eu, doar ca gri islandez. Cum se comporta la viraje? Nu este prea inalta?

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Marius Ile
    replied
    Nu stiu nimic. A mea a fost pe stoc.

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Despre asta vorbesc[emoji1]

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
    Last edited by Marius Ile; 14 September 2017, 15:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • t1b1m
    replied
    De curiozitate...stii cva daca e facuta la Mioveni sau in Maroc? Am comandat si eu unul fix acum 3 luni, dar pe benzina. Inca nici o veste despre el. Citeam undeva ca linia de mcv de la Mioveni ar fi oprita.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Marius Ile
    replied
    Mie inca imi place... Sunt multumit

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Dar o am din 2017[emoji1]

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
    Last edited by Marius Ile; 13 September 2017, 16:39. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • AlexandruPop
    replied
    Cat ai dat pe acel MCV Stepway 1.5 dci ? Si mai ales ce dotari ai avut? Din 2008 pana acum, cum ti se pare investitia? Ma batea un gand sa imi cumpar asa ceva.

    Leave a comment:


  • Marius Ile
    replied
    Partea cu poze nu o gasesc. Sau punem pe aici cu mandrele?

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by valioglu View Post
    - faruri mult peste asteptari (ca iluminare pe timp de noapte), proiectoare de ceata cam inutile
    as spune ca in sfarsit proiectoarele de ceata fac ce trebuie sa faca adica sa lumineze bine in lateral si nu in fata.

    Aceeasi senzatie am avut-o si eu ca nu lumineaza deloc dar daca te uiti in lateral lumineaza perfect marginile (ceea ce trebuie sa si proiectoarele de ceata).

    Leave a comment:


  • Marius Ile
    replied
    Sa le stapaniti sanatosi, parerile sunt aceleasi si din partea mea ca posesor de mcv stepway dupa vreo 3000 si ceva de km cu un drum pana in grecia fara probleme si cu viteza de autostrada peste 130

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Felicitări. Am Sandero Stepway 1.5 dCi și sunt foarte mulțumit de motor/cutie. În cele câteva drumuri la Sinaia, merge bine și este stabilă pe serpentine cu >60 km/h. La fel, mi se pare puțin zgomotos la sub 2500 rpm care se ating la 120 km/h în treapta 5. La viteza aia, incep să deranjeze oglinzile (la fel de aerodinamice precum un sandviș, dar mari cât o șaorma cu de toate) și geamurile în partea de sus a ușii.
    Last edited by gecmc94; 30 August 2017, 22:26.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Am ridicat ieri masina sotiei - MCV Stepway 1.5 dci si am mers vreo 280 de km. Primele impresii:
    - Motor foarte ok, mult mai silentios ca DCI euro 3 din 2006 / 65CP (masina pe care o va inlocui si care a fost nesperat de reusita), vibratii perceptibile la relanti dar pornire si oprire mult diferita, seamana cu VW, nu se zgaltaie masina deloc. Sistemul de injectie pare complet diferit, motorul porneste mult mai repede, parca este TDI PD, alea porneau la primul cilindru, aproape nu percepeai invartirea de catre demaror... Start / stop e complet enervant, nu reusesc sa ma obisnuiesc deloc cu prostia asta, ma enerveaza la orice masina chiar si la BMW X3 2.8i.
    - Acceleratii foarte ok, nu am fortat deloc masina, dar raspunde foarte bine, iar consumul e destul de mic (compar cu Passat b6 140cp DSG, evident ca nu il bate, dar cu asta sunt obisnuit si nu mi se pare destul de ok)
    - Finisare exterioara ok, bandourile sunt prinse de masina foarte bine, par si lipite cumva, capacele pe jante sunt super.
    - Se simte inaltimea suplimentara a masinii si faptul ca este break daca provoci un balans lateral. Altfel e ok si destul de manevrabila. Aici mi-a fost teama ca ar putea fi o problema, dar suspensia e mai rigida ca la un logan berlina similar
    - finisaje ok, le stiti, dar parca ma asteptam ca placa aceea de pe roata de rezerva sa fie mai bine finisata, e cam aruncata acolo, nu are macar o bretea ceva ca sa o ridici, iar jaluzeaua aia spate trebuia sa aiba o gaura. Una peste alta e ok dar nu e o evolutie semnificativa la acest capitol fata de Logan 2006, in fata e mai bine, capitonaje scaune ok, in portbagaj e slaba finisarea.
    - faruri mult peste asteptari (ca iluminare pe timp de noapte), proiectoare de ceata cam inutile
    Una peste alta masina merge foarte bine, suficient de stabila si suspensia in continuare ramane confortabila. Partea de motor / cutie e chiar foarte reusita, am mers cu multe masini dar aici au nimerit-o cei de la Dacia.
    Am mers in ultima vreme cu multe loganuri noi si va dau un sfat celor care ridicati masini - faceti presiunea in pneuri, la dealer a venit cu 3,5 atmosfere!!! E diferita masina cu o atmosfera in plus in gume.
    Saptamana viitoare o mai studiez si mai postez impresii ca vine si un concediu cu multe depalsari cu masina in rodaj.

    Scuze pentru posturile succesive, mai vreau sa spun un lucru si nu am putu edita postul anterior.
    La masina abia ridicata m-a enervat totusi faptul ca nu este bine reglata capota fata, daca misc de ea se simte ca nu sta pe tampoane ci se sprijina in incuietoare si are un pic de joc, trebuie sa aplic aceeasi metoda ca alti dacioti cu chedere sau ceva in plus pe tampoane. DACIA, serios rezolvati asta, va faceti de rasul planetei, masina nu e rea dar problema asta e descrisa de mult de o gramada de persoane si voi sunteti autisti.
    Last edited by valioglu; 30 August 2017, 21:56. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • logan_mcv
    replied
    Am observat ulterior ca scrie si la restul. Insa intrebarea ramane valabila. In ce fel e ranforsata caroseria? E doar rigidizata sa nu mai scartaie din toate incheieturile cand cobori o bordura sau mergi pe un drum de munte sau e ranforsata pentru protectie in caz de accident?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google