Noua Dacia MCV Stepway
Collapse
X
-
Salutare! Ma uitam pe situl Dacia la Loganul mcv stepway si am observat la categoria -siguranta pasageri- , ca scrie "caroserie ramforsata". Are cineva idee la ce se refera mai exact? Ce e ramforsat mai exact? Cei de la reprezentanta habar nu aveau, s-au uitat la mine de parca am cerut sa cumpar un ozn.
Leave a comment:
-
Si inca nu sunt hotarat daca pt iarna o sa iau pe 15 sau pe 16... Stiu diferentele, daaarrr. As vrea cu jante din aliaj si daca le vreau si pe vara atunci trebuie pe 16 dar ar fi mai indicat iarna pe 15.
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Am mai scris, dar e grea folosirea funcției caută (pentru unii):
Value of the tachometric index X depending on tyres
185/65/R15 X=1895 orice X52
195/55/R16 X=1891 (aluminium wheel rims)
195/55/R16 X=1903 (steel wheel rims) SL10/Prestige gen1
205/55/R16 X=1928 BK52 Stepway
205/45/R17 X=1879 B52 GT
205/40/R18 X=1895 B52 RS
Și, înainte de alte comentarii inutile, căscați ochii în documentația oficială(pagina 25)
Last edited by t0rquemada; 23 July 2017, 11:07.
Leave a comment:
-
Originally posted by Bwwlan View PostMCV-ul are anvelope pe 15", Stepway-ul pe 16". Diferenta e 1 inch = 2.54 cm.
Impartit la 2, iese 1.27 cm. Cred ca asta a vrut sa zica.
Leave a comment:
-
Cred ca ai vrut sa zici 185/65R15 la MCV vs. 205/55R16 la Stepway.
Eu unul, cauciucuri cu balon de 85 pe masini mici, nu cunosc
Leave a comment:
-
MCV-ul are anvelope pe 15", Stepway-ul pe 16". Diferenta e 1 inch = 2.54 cm.
Impartit la 2, iese 1.27 cm. Cred ca asta a vrut sa zica.
Leave a comment:
-
Originally posted by valioglu View PostNici Audi nu are alte suspensii fata de alte modele inrudite, inclusiv pernele de aer cu amortizoarele, bratele etc. Daca vrei iti dau codurile de piese si te vei convinge. Asta daca discutam de reducerile de costuri. In aceeasi ordine de idei, un disc de frana la grupul VAG merge pe zeci de variante de modele si motorizari si nu mai e low cost...
Oricum sunt curios de unde ia Dacia cei 3 cm in plus pentru MCV Stepway (stiu ca in total sunt 5 dar 2 cm ii ia din diferenta de anvelope), din amortizoare, arcuri, pana acum nu am gasit informatii.
Leave a comment:
-
Acum am fost la un dealer de aici din Germania: un MCV Stepway 90 CP manual, cu toate optiunile mai putin piele si plasa aia de separare ajunge la 15.700 (ce-i drept, 650 euro e extinderea garantiei de la 3 la 5 ani).
Ca fapt divers, in Germania Stepway-ul nu se poate comanda cu climatizare automata, insa are "din oficiu" scaune incalzite.
Pentru curiozitatea mea personala, masina are carenaje la rotile din fata, insa nu are decat o jumatate de carenaj la pasajele rotilor posterioare.
Tot ca o curiozitate personala, am vrut sa vad care e diferenta dintre garda la sol dintre un MCV normal si unul Stepway, asa ca am masurat "babeste": doua latimi de palma masurate sub bara fata la MCV si trei, la Stepway. Ciudat, devreme ce constructorul da doar 3 centimetri...
Pana la urma o sa-l comandam din Romania, sper sa prind transa a doua de la Remat... altfel, doar la anul.
Leave a comment:
-
Originally posted by jonnie007 View PostNu cred ca are alte suspensii,totusi nu e gama Allroad de la Audi.
Am inteles ca plasticele sunt cam tot ce are in plus.
Dar pentru 2-300 de euro,da, merita. MCV Stepway arata clar mai bine decat varianta "simpla".
Oricum sunt curios de unde ia Dacia cei 3 cm in plus pentru MCV Stepway (stiu ca in total sunt 5 dar 2 cm ii ia din diferenta de anvelope), din amortizoare, arcuri, pana acum nu am gasit informatii.
Leave a comment:
-
280x24mm sunt deja pe Dokker/Lodgy/SanderoGT/SanderoRS, Clio4 GT() = reducere de costuri
Până acum murea lumea că are discuri mici, acum că au pus mari e câh
Leave a comment:
Leave a comment: