Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce inseamna inspaimantator de incet?
    Mers legal?

    Comment


    • Originally posted by bolovan View Post
      Exterior da...in oras...alta poveste (revin cu poze in 2 saptamani...ca iar am inceput sa circul cu masina in TM)...doar ca un prequel: viteze medii de 14-15km/h
      Abia astept sa vad consumul tau in TM si cu vitezele alea...Eu sunt profund dezamagit de 0,9 tCE la capitolul consum urban

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        Ce inseamna inspaimantator de incet?
        Mers legal?
        Cel mai bun (mic) consum il are cam pe la 80 km/h, ceea ce nu este o noutate pentru nici unul dintre noi. Sub 80 km/h in afara n-am indraznit sa merg. Daca pe un Buzau - Ploiesti cat de cat mai merge, pe E85 te ia somnul la volan. Si tine cont ca nu sunt vitezoman, in general merg in limitele de viteza dar parca e prea mult sa fi depasit chiar de toti, de la vladica pana la opinca. Cel mai mic consum pe drumurile Baraganului a fost de 4,4% (din fericire am mers doar 40 km, dimineata si aproape fara trafic cu 60 in sat si 80 afara) si cel mai mare 7,05% (un drum intors de la Bucuresti cand ma grabeam si am tinut-o constant in afara intre 100-120 km/h ba chiar cu mici scapari in sus.
        La un mers legal (60 in sat si 110 afara) pe E85 intre Buzau si Bucuresti consumul mediu e cam in jur de 6,3-6,6%.

        Comment


        • n-am cifre de consum
          minim 16 km/zi in Bucuresti 5 zile din 7, cu 150 lei (CO 95) merg cel putin 3 saptamani.
          Sunt prea multumit.
          Last edited by Silica; 23 November 2017, 20:57.

          Comment


          • Originally posted by gabrieln1960 View Post
            La un mers legal (60 in sat si 110 afara) pe E85 intre Buzau si Bucuresti consumul mediu e cam in jur de 6,3-6,6%.
            Un pic cam mult totusi, eu cu TCe-ul E5 (care se pare ca e mai gurmand) am scos 5.7% la o viteza medie de aprox. 74km/h. Pe o distanta de 650 km.

            Comment


            • Cel mai mic consum , adica 4,1 l/100 se poate obtine la 60
              km/h in tr.V, cu vantul din spate si cu pneurile umflate la 2.5 atm.
              Cu un Logan 1.4 in conditiile de mai sus plus un drum de-a lungul unui rau cu sens de deplasare in aval am obtinut un consum de numai 3,7 .
              Deci consumul unei masini cu un anumit motor este o variabila tare capriciosa . Dupa mine , o jumatate de litru s-au chiar un litru nu trebuie sa fie atat de important incat sa-l transformam intr-un obiectiv obsedant . Important este sa ne intoarcem sanatosi acasa la familie , indiferent de cheltuieli .

              Comment


              • Dar la 0.9 ai un plus de 15 cp si ceva mai mult nm peste un 1.4
                Eu cel mai mic consum la un mers regulamentar a fost de 3.9 parca
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by DannyMC View Post
                  Un pic cam mult totusi, eu cu TCe-ul E5 (care se pare ca e mai gurmand) am scos 5.7% la o viteza medie de aprox. 74km/h. Pe o distanta de 650 km.
                  In clipa de fata consumul mediu extraurban la 3027 km este fix 6%.
                  Ultima iesire la Slanic-Prahova a fost 5,41%, un drum dus-intors pana la Otopeni 6%, plimbarea pe Transbucegi si pestera Ialomitei 5,39%. In oras nu prea pun la socoteala ca merg putin, cu opriri multe. In plus, cand nu o folosesc, o mai pornesc din cand in cand pentru cateva minute si o mai misc din loc. In aceste conditii consumul e 9,15%. Cand am luat-o papa peste 10% apoi asta-vara a scazut pe la 8,5% si acum a crescut la peste 9,2%. Consumul creste destul de mult atunci cand merg prin oras in modul M. Sa nu radeti, dar de multe ori cand apas acceleratia energic raman in urma la schimbarea manuala a vitezei desi se face extrem de usor. Talpa grea la turbo are pretul ei la consum dar merita cu varf si indesat senzatia pe care ti-o da masina mai ales in manual si fara Eco. Chestia asta o pun pe seama faptului ca inca nu-s obisnuit cu schimbarea manuala pentru ca schimbarea automata te "leneveste" si-ti incetineste reflexul de schimbare in M. Pana si la Dieselul manual de la munca mai uit uneori sa schimb viteza la decelerare si masina "protesteaza". Consumul extraurban il pun pe seama ca este Sandero Stepway, e mai inalta si are coeficientul aerodinamic mai mare ca la un Sandero obisnuit. In plus are roti mai late. Pe de cealalta parte insa, are toate deflectoarele pe dedesubt; de la rotile fata la cele de o parte si alta o rezervorului si scutul de pe puntea spate. Chiar daca probabil papa mai mult ca un Logan sunt foarte multumit de stabilitatea de pe sosea si mai ales cand m-a prins o ploaie torentiala pret de vreo 60 km, cand a stat pe drum de parca mergea pe sine. Nu simte aproape deloc "golul" creat de tirurile care vin din fata sau cand ma depaseste vreunul. In curbele luate mai "avantat" se simte o tendinta de ruliu.
                  Din punctul meu de vedere Stepway-ul asta merita cu varf si indesat un eventual consum ceva mai mare decat cel de la Sandero obisnuit.

                  A, si inca ceva. la mine consum extraurban nu inseamna sa contorizez de la iesirea din oras si pana la intrarea in urmatorul oras. Inseamna de la plecarea din fata casei si pana la oprirea la destinatie.
                  Last edited by gabrieln1960; 23 November 2017, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by georgstelsib View Post
                    Diferenta aceea de 8 mm este chiar foarte mare , se poate observa usor cu ochiul liber . Acea diferenta face sa intri mai greu in "balans" si sa iesi mult mai usor la virajele bruste.
                    Balansul se produce din alte motive si nu din cauza unei diferente de doar 8mm la talon.

                    La gumele de 205 latimea este cea care aduce un plus consistent de stabilitate.

                    mai ales bine umflate (peste presiunea recomandata)
                    Daca sunt umflate prea mult va duce la pierderea semnificativa a stabilitatii din doua motive: curbarea pronuntata a profilului pe partea din mijloc si pe cale de consecinta reducerea suprafetei de contact. Eu as zice ca presiunea standard data de producator (de regula sunt doua presiuni: una de consum si una de viteza) trebuie respectata intocmai.

                    ( nu de pe Google).
                    Internetul ne ofera de multe ori informatiile actualizate si e pacat sa nu facem uz de el.

                    Scuze de off-topic.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Sunt intru-totul de acord cu colegul @gabrieln1960 la postarea de mai sus.
                      Cat priveste parerea lui Silviu , ar fi mult de explicat , insa nu este suficient spatiu . Numai ca este pacat sa se promoveze informatii nereale . Dar cine are urechi de auzit aude .

                      Comment


                      • @gabrieln1960 cam mult la mers legal. Eu merg leagl (adica daca in localitate limita este 50, eu merg cu 59 km/h etc, afara merg cam cu 90-100km/h, 110-120km/h pe autostrazi). Si rar imi ajunge consumul la 5%. Peste 5% am doar vara cu clima pornita si mult pe autostrazi (in situatiile astea imi ajunge si pe la 5.5%)

                        @ladislau eu nu sunt dezamagit...chiar foarte incantat. Inainte sa se dea drumul la unda verde prin TM, aveam viteze medii de 20-22km/h...ceea ce se traducea intr-un consum de aprox 7.5%. 1.4mpi in aceleasi conditii avea cam 10.5%
                        Am spus ca postez pentru ca nu aveam poze (deh...totul se pune cu poze)...dar la viteza aia medie consumul este undeva pe la 10%. Neasteptat de mic...Discutam cu colegii cu diesel cu motoare de 1.7-1.9L...si au cam tot pe acolo consumul. Acum mai este un aspect in TM atipic pentru orasele din RO...sistemul de management al traficului este superb, minunat, fantastic...si incredibil de oligofren. De exemplu, la iesirea spre lugoj, pe o portiune de 2 km (adica o artera de iesire) te opresti de regula la 5 semafoare Eu c a sa ajung la servici, am 6km, iar in primii 3 km ma opresc la 11 semafoare. Si asta in conditiile de trafic scazut, daca am trafic moderat, ajung sa stau si de doua-trei ori la semafor (la unele). De asta, nici noaptea nu reusesc sa am viteze medii mai mari de 19km/h, in conditiile in care colegii mei spun ca am un condus foarte sportiv in roas.

                        Comment


                        • Mult, putin, atat consuma si nu vreau decat sa prezint situatia exact asa cum e, cel putin la mine. Eu incerc sa ofer informatii reale celor care se gandesc sa-si ia o masina ca a mea si nu sa cosmetizez situatia pentru a arata ce masina super am eu si ce destept am fost cand am ales-o. Ca ai pomenit de autostrazi, am facut un singur drum, Bucuresti-Ploiesti. Cu CC setat la fix 130 km/h, consumul mediu a fost 8,2%. Ca o parere strict personala, nu-mi prea place CC-ul. Este adevarat ca este comod, nu pot nega, dar totusi trebuie sa fii permanent atent la piciorul drept si sa-l tii intr-o pozitie din care sa poti actiona rapid frana atunci cand situatia traficului o cere. Cred ca pe un drum valurit folosirea lui duce la un consum mai mare pentru ca la urcare tureaza motorul si consuma mult mai mult pentru a tine viteza constanta. Pe un drum neted si cu putine depasiri merita, in rest mie nu-mi place.

                          Si o completare, consumul mediu pe CB este 6,8% iar viteza medie nu retin, dar parca in jur de 34 km/h. Voi verifica cand ajung acasa.
                          Last edited by gabrieln1960; 24 November 2017, 13:03.

                          Comment


                          • @gabrieln1960 de ce crezi ca eu postez totul cu poze?
                            Consumul tine foarte mult si de stilul de condus

                            CC-ul creste consumul (da, face exact ce spui tu cand ajunge in zone cu drum valurit). dar in esenta este extrem de comod...am parcurs asta vara aprox 1000 km pe autostrada...si am fost mult mai odihnit decat cand nu aveam cc

                            P.S. Nu, nu a fost o decizie inteleapta cand mi-am luat masina...de fapt...nu a fost o decizie intelepapta sa-mi iau masina in general...dar sunt fortat de imprejurari

                            Comment


                            • Originally posted by Silica View Post
                              n-am cifre de consum
                              minim 16 km/zi in Bucuresti 5 zile din 7, cu 150 lei (CO 95) merg cel putin 3 saptamani.
                              Sunt prea multumit.
                              Consum: 50 lei/saptamana.

                              Cine vrea sa cumpere motorizarea asta, sigur va fi convins de postul tau.

                              Comment


                              • Esti superb!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google