Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mod normal, pe alte drumuri necunoscute nu prea reusesc sa merg tare si eficient. Dar consum mai mare de 5.2 nu scot...decat daca trag tare de masina (110-130km/h afara, depasiri, accelerari in forta etc)

    P.S. Toate consumurile au fost facute cu aprox 30% din timp clima pornita

    Comment


    • Eu cu "micutul" de 90 HP si 140 N/m (oare cum ar trebui sa-i spunem motorului de la Mercedes Cobra care circula si acum de 54 HP ? ) nu reusesc sa scot consumurile colegului @bolovan . Una peste alta cu AC pornit si mers mai alert am un consum intre 5,5 si 6 l .

      Comment


      • Un hint. In special daca mergi prin zone deluroase...urca dealul cu viteza mica...recuperezi la coborare. Cand simti ca trage mai usor...atunci accelreaza ca sa urci viteza. Daca vezi ca vine un deal in fata...si tu esti in usoara coborare...accelereaza pana pe la 110km/h...dupa care o lasi moale cu accelratia (sa incetineasca intr-un ritm lent...sigur dupa urcare o sa apara o usoara coborare...unde-i mai rentabil sa accelerezi.
        Estimeaza cu ce viteza urmeaza sa mergi (respectiv ce treapta de viteza)...si pana in treapta aia accelreaza putin mai ferm...dar cu schimbari putin mai rapide. Cand esti in treapta dorita...accelereaza putin mai lent.
        Frana de motor...sfanta.
        Asa reusesti sa scoti viteze medii decente (65Km/h pe o distanta de 500Km din care vo 80 doar serpentine - defileul Jiului zic ca-i o viteza decenta...daca trag tare de masina, fara sa tin cont de consum...nu reusesc sa sar de 70Km/h...doar daca urc si pe autostrada)

        Comment


        • Multumesc colega , conduc de aproape 40 de ani , km multi (dar niciodada destui) masini cu randamente proaste , criza petrolului din anii 70 , benzina pe cartela sau la negru , fel de fel de economizoare mecanice si electronice , studiu aprofundat manuale de conducere preventiva si conducere economica (inca de la inceputul "meseriei" ) . Toate astea pentru a economisi cateva sute de grame de benzina . Am ramas "tarat" de problema carburantului , desi nu mai merita , acum gasesti benzina "pe saturate" . Stiu sa conduc economic , am invatat si pe altii , dar nu reusesc sa trec de respectivele cifre . La Logan 1.4 aveam consumul mai mic . Acum mai dau vina si pe Cx-ul foarte mare al Stepway-ului , fiindca peste 90km/h creste "exponential" consumul.

          Comment


          • Originally posted by Catalin S. View Post
            Așa cum spuneți voi.. micuțul, prostuțul, slăbuțul, ieftinuțul, motoreta, petarda etc de motor de 0,9 / 1,0, aflați că își face treaba de minune, deși este etichetat la tot pasul în fel și chip din cauză că nouă, românilor, nu ne vine să credem că se poate.
            Ia pune un carlig de remorcare si baga o rulota. Cum crezi ca va fi? E micut, cat vreti voi sa negati. E un motor in 3 cilindri cu o turbina pt a scoate niste performante notabile. Cat am vrea noi, nu putem compara niciodata un 3 cilindri cu 4, sau 900 cmc cu 1600 cmc. Si aici nu vorbim de viteaza sau 0-100. Ci vorbim de regim in sarcina, comportament pe termen lung a unui motor.
            Legat de consumurile mici pe care le incercati sa le obtineti. Aveti grija cu turbina. Nu-s motoare aspirate.

            Comment


            • Archangel80 tinand cont de faptul ca sunt turbo...si au cuplu mai mare...o sa se ocomporte mai bine decat 1.6 8V. De fapt, este undeva intre 1.6 8V si 1.6 16V. Stai linistit...n-am auzit de turbina picata la 0.9. Plus ca nu-i diesel sa fumege prea mult...plus ca nici dieselul nu are treaba cu turbina...cat timp nu fortezi foarte tare motorul....abia atunci faec probleme turbina.

              Comment


              • Si mecanica auto este o stiinta . Se aprofundeaza in timp si cu efort .

                Comment


                • Si evolueaza...

                  Comment


                  • Originally posted by Archangel80 View Post
                    Ia pune un carlig de remorcare si baga o rulota. Cum crezi ca va fi? E micut, cat vreti voi sa negati. E un motor in 3 cilindri cu o turbina pt a scoate niste performante notabile. Cat am vrea noi, nu putem compara niciodata un 3 cilindri cu 4, sau 900 cmc cu 1600 cmc. Si aici nu vorbim de viteaza sau 0-100. Ci vorbim de regim in sarcina, comportament pe termen lung a unui motor.
                    Legat de consumurile mici pe care le incercati sa le obtineti. Aveti grija cu turbina. Nu-s motoare aspirate.
                    Are dreptate dar cine isi ia un logan TCe sa care casa cu el, 300 de kg duce lejer...mai mult nu cred ca pune nimeni, cel putin din mediul urban si bine...sa nu aiba soferul peste 100 kg

                    Am mai scris pe aici. Eu ii dau tare mai mereu, de 6% nu sare consumul (120km/h mereu cand am ocazia cu tr 3).
                    Am folosit si eu ECO...am scos pana la urma 4,8%, deci se poate.

                    Comment


                    • Bine , daca mergi "la record" poti sa scoti si sub 4 l %. Depinde de declivitatea traseului (diferenta de nivel) , de sensul vantului si de viteza de 60km/h (pe care nu trebuie sa o depasesti . In aceste conditii am obtinut cu Loganul 1.4 un consum de 3,7 l . Cu Stepway-ul 0,9 nu am incercat , dar sigur se poate si mai putin . Eu ma refer la un consum real , in conditii normale de rulare, a cuiva care are mai multe probleme de rezolvat si nu merge in regim "de plimbare".

                      Comment


                      • Eu cred c ie i-ar creste benzina in rezervorndaca i-ai pune mintea cu maina.
                        Mai d-o-n colo de purcea. i c i-ai dat drumul la vale, nu c ai scos tu consum pe care nici dieselul nu il scoate pe drum drept.

                        Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Consumul "normal" este de 6 - 6,5 l. Asta daca conduci in conditii normale, fara sa calculezi toate alea.
                          Am presimtirea ca in curand se va monta GPL pe a mea masina.
                          Last edited by C.Mike; 27 May 2018, 10:20.

                          Comment


                          • UNHleaSHD ,scuze , te-ai trezit vorbind . Nici nu stii despre ce a fost vorba . Citeste mai atent si postarile anterioare . Despre experienta ta nu stim nimic si poti afirma orice sub acoperirea anonimatului. Ca sa fii convingator trebuie sa vii cu mai multe explicatii.

                            Comment


                            • Tati, când eu bgam câte 800km/zi pe autostrzi vestice i aveam bonus la consum tu te întrebai dac seminele de floarea soarelui se manânc cu tot cu coaj.
                              Termin cu minciunile astea. Fa consumul la pomp pe un plin si apoi mai vorbim. Ai scos tu 3.7% ca i-ai dat drumul la vale. la nu e consum, e minciun. Cine nu tie, crede.

                              Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • UNHleaSHD, pentru postul anterior ar trebui sa te sanctionez (limbaj)...
                                Si tu si georgstelsib sunteti cam de aceeasi varsta, lasati aerele de superiorate, folositi un limbaj respectuos.
                                Fa si un efort si scrie corect (chiar daca tastezi de pe un telefon)

                                Multumesc!
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google