Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca astepti prea mult de la modul Eco.eu zic ca e chiar ok sa faci economie de 0,5 l.in oras unde circulatia e bara la bara nu ai nevoie de 150 cp.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • cum sa nu ai nevoie cand toti idiotii pleaca la 3 secunde dupa ce se pune verde si merg ca melcu... 0,5% inseamna 3 lei/100 km plus ca ai impresia ca masina e moarta (daca ai si A/C deschis)... ce mi-e ca masina consuma 7,2/100 sau 6,7... simti ca mergi motorizat nu cu un cal putere
      Last edited by massimiliano; 26 June 2013, 13:33.

      Comment


      • Vezi ca iese din modul eco cand se cupleaza compresorul si revine in modul eco cand se decupleaza.
        Pentru mine este ok modul eco.
        sigpic

        Comment


        • >>>

          Salutare tuturor.
          In momentul de fata am un 1.4 MPI remapat si intentionez sa achizitionez un logan/sandero 0.9TCe. Asa ca am facut un drive test cu motorizarea de 0.9 TCe.

          Masina de test avea un consum mediu de 7,5/100 Km (Brasov). In timpul drive testului ... condus normal pe un traseu la iesirea din oras am avut consum de 5.2-6/100Km (calculat in functie de consumul instant ... groso modo) ... deci eu zic ca merita acest motor.

          Pe Logan 1 1.4MPI care il am acuma consum de oras (medie km/h 41) am un consum de 6,9-7,2 schimbat la 2500 tura 99% oras. Ce e drept circulatia e mai linistita decat in alte orase (poate).

          Ca si concluzie ... sigur il voi schimba in curand cu un 0.9 TCe


          PS.: Revin cu o complectare. In timpul drive-test-ului nu am sesizat nici o diferenta intre eco si non-eco. La activarea functiei eco se aduc schimbari la mapa motorului scazandui puterea de la 90 la 75 (parca) ... asta ajuta pentru un condus de batranel (si mai ales la drum lung unde nu prea o calci si o lasi moale) ... daca in schimb vrei sa conduci normal ... functia eco nu ajuta ... mai ales in oras (unde folosesti treptele 1-2-3)
          Last edited by Nicosianu; 7 August 2013, 12:35.
          Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

          Comment


          • Fara suparare dar nu inteleg care e progresul cu acest motor de 0.9. Eu am 1.6 mpi si am acelasi consum ca cel declarant de voi. O fi poate mai vioi decat vechiul 1.6 ca altfel nu ii vad rostul

            Comment


            • rostul e ca euro 5(viitor euro 6) si ca taxe mai mici si asigurari mai mici si ca tehnologie noua.
              1.6 cu euro 5 deja aveam 85 de cai si la euro 6 scotea cat un motor de drujba.

              Comment


              • Chiar tu ai spus 0.9 3 pistoane 90 cp si 135 nm , 1.6 85 cp nu stiu ce nm are.

                Originally posted by Nicosianu View Post
                Salutare tuturor.
                In momentul de fata am un 1.4 MPI remapat si intentionez sa achizitionez un logan/sandero 0.9TCe. Asa ca am facut un drive test cu motorizarea de 0.9 TCe.

                Masina de test avea un consum mediu de 7,5/100 Km (Brasov). In timpul drive testului ... condus normal pe un traseu la iesirea din oras am avut consum de 5.2-6/100Km (calculat in functie de consumul instant ... groso modo) ... deci eu zic ca merita acest motor.

                Pe Logan 1 1.4MPI care il am acuma consum de oras (medie km/h 41) am un consum de 6,9-7,2 schimbat la 2500 tura 99% oras. Ce e drept circulatia e mai linistita decat in alte orase (poate).

                Ca si concluzie ... sigur il voi schimba in curand cu un 0.9 TCe


                PS.: Revin cu o complectare. In timpul drive-test-ului nu am sesizat nici o diferenta intre eco si non-eco. La activarea functiei eco se aduc schimbari la mapa motorului scazandui puterea de la 90 la 75 (parca) ... asta ajuta pentru un condus de batranel (si mai ales la drum lung unde nu prea o calci si o lasi moale) ... daca in schimb vrei sa conduci normal ... functia eco nu ajuta ... mai ales in oras (unde folosesti treptele 1-2-3)
                Fuctia eco se simte in momentu cand turatia motorului sare de 2500, nu mai are acel avand turbina nu mai ajuta asa mult.
                Last edited by stoicanu; 19 January 2014, 20:03. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • cuplu maxim 1,6 85 cp - 135 Nm la 3000 rot/min
                  sigpic

                  Comment


                  • Multumesc de ajutor.
                    Eu am uitat sa speficic ca la 2500 rot/min este cuplu max la 0.9 si la 1650rot/min ai deja 90% din el.
                    Cam astea ar fi diferentele fata de 1.6 practi este inlocuit de 0.9.
                    sigpic

                    Comment


                    • Consum pe 2013
                      KM: 8091.4
                      Litri: 524.6
                      L/100: 6,52
                      Pret/Km: 0,38 lei
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Consumul meu pe timp nefavorabil chiar pe cod galben de ninsori.
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • smeker si se tine mic

                          Comment


                          • E totusi o medie de viteza mare pentru oras, si 1.6le meu tot asa mananca la 27 km/h.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Ai ceva gume de iarna bune daca scoti media asta de viteza, uneori nici vara nu reusesc mai mult de 25km/h daca nu e weekend.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Ideea este ca eu o pornesc dimineata la ora 7 si pana seara la 8 nu prea opresc motorul pe vremea asta ca trebuie sa ma incalzesc si eu.
                                Chiar si pe vremea asta cum prind momentul vede 70-80 km/h.
                                Anvelopele sunt noi cam 7000km
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google