Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aleXpeed
    replied
    Originally posted by dorupopa2006 View Post
    eu schimb de obicei intre 2000-2500 rar ajung la 3000-3500 asta in depasiri ,un mers normal nu cred ca afecteaza motorului.
    Daca o tii asa mereu cred ca apuci sa faci milionu' de km. si tot nu umbli in motor in afara piesele care-si cer schimbul.

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    Cateodata la 6000 ...Dar cand nu am chef de alergat si sa merg linistit pe undeva la 2700-2800 de ture.
    PS:in oras niciodata nu am dat a 4-a .Decat daca am 70 de km/h.

    Leave a comment:


  • dorupopa2006
    replied
    eu schimb de obicei intre 2000-2500 rar ajung la 3000-3500 asta in depasiri ,un mers normal nu cred ca afecteaza motorului.

    Leave a comment:


  • alin2009
    replied
    Ai dreptate,daca o inveti lenesa,asa si merge si totul depinde de valorile din Ecu cum e invatat,dar se rezolva repede cu faza cu bornele scoase si forja

    Leave a comment:


  • goguspan
    replied
    nu se uzeaza motorul daca mergi subturat, dar cu timpul cand vrei sa faci o depasire te miri ca nu trage, cum il obisnuiesti asa l ai, ca un copil, il inveti atlet asa este, il inveti lenes, lenes va fi. o zi frm tuturor

    eu am avut si solenza, pana la 3000 km ca la carte, nu turezi peste, nu depasesti viteza scrisa de producator, dar dupa ce a trecut de RODAJ da i frate daca vrei sa ti fuga si mai e bine primul schimb de ulei sa l faci la 3000 maxim 5000 km daca e noua masina nu la 15000 cum zic ei.
    Last edited by goguspan; 22 July 2009, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Ooooo da, ai facut un pas inainte daca schimbi intre 2400-2800 rpm )
    In regimul asta te asigur (atata timp cat faci reviziile la timp) ca iesi la pensie cu motorul.

    Leave a comment:


  • ROLion
    replied
    Tocmai am facut 32.000 km cu 1.4 meu. Km facuti pe toate tipurile de drumuri posibile...in mare majoritate rele. Am carnetu de 1 an si la inceput obisnuiam sa schimb vitezele in 2000 - 2200 ture si am mers asa o buna bucata de vreme ....am aflat ca nu e bine ce fac si de vreo 4-5 luni schimb vitezele la 2400 - 2800 ture. Mi se pare mult mai bine asa (ar fi si normal astea fiind recomandarile poducatorului) si la consum nu este nici o diferenta, ba chiar parca e putin mai economic. Numai bine !

    Leave a comment:


  • marisan
    replied
    Ai dreptate, sincer consumul mai putin ma intereseaza, rar ma uit la turometru, vitezometru il privesc cand mai bip-uie detectorul sau cand simt ca parca mi-am cam luat elan, in rest schimb vitezele si merg in asa fel incat sa se auda motorul frumos, nici prea turat si nici prea subturat. Asta este mersul meu de 18 ani si daca am dus un motor si o cutie de dacie 1310 la 130000 de km fara reparatii si sigur mai mergea cativa zeci de mii, cred ca merg bine

    Leave a comment:


  • Macs
    replied
    daca stau bine cu memoria, cei de la dacia ziceau ca trebuie sa ajungi repede la 50km/h ...si ca sa faci asta, trebuie sa o turezi relativ tare in primele viteze => ceva consum in plus... deci e un fel de "hai sa ma contrazic singur".

    In final, tot cum te'ai obisnuit tu cu masina mergi, deja stii cam pe unde consuma mai mult si unde mai putin.

    Leave a comment:


  • marisan
    replied
    Cred ca prietenul nostru s-a referit la mersul economic indicat de cei de la dacia.

    Leave a comment:


  • Macs
    replied
    De exemplu eu, tot cam asa schimb...a 4a pe la 60, doar a 5a o duc spre 80km/h ... deci daca'i sa "gresim", "gresim" in grup

    Leave a comment:


  • marisan
    replied
    Ok, poate ai dreptate, totusi spune-mi unde gresesc, poate mai invat cate ceva, ca schimb in a 5-a la peste 70km/h sau ca merg cu 60 in a 4-a ?

    Leave a comment:


  • goguspan
    replied
    intre 2000-3000 nu e subturat sub aceste turatii e cam subturat si o sa vezi dupa aia in depasiri ca nu trage la felul cum mergi u . o zi frm

    Leave a comment:


  • marisan
    replied
    Evit 50 km/h, este o viteza nepotrivita si pt a 3-a si pt a 4-a. Merg undeva la 60 km/h in a 4-a chiar daca iau amenda si asa mi se pare cam subturat. A 5-a ii dau la peste 70 km/h, asta este condusul fara stres, la condusul cu stres schimb in a 5-a la 80 km/h si merg constant undeva la 100-110 km/h. Dupa ce s-a postat mersul ecologic l-am incercat, la 50 km/h in tr a 4-a este acceptabil dar in tr a 5-a este jalnic, merge rotund fara probleme dar plange motorul langa tine. Asa ca le multumesc de sfat dar, doar atat.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Nici supraturarea nu este buna, problema este ca sunt destui soferi care considera ca supraturare la benzinar inseamna 3000-4000 Rpm...supraturare inseamna peste 5000 Rpm intr-un regim in care nu ai nevoie sa mergi des cu motorul "acolo".

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google