Originally posted by marisan
View Post
cutia nu are cum sa fie la fel in conditiile in care avea ~60CP ... deci cu totul diferit principiul de condus la ele fata de ce avem acum.
Au fost masini ok, n-as zice bune, deoarece trebuia sa schimbi pe ele de te durea capul ... (la 6 luni revizii la directie, suspensie ... etc)
La orice masina in principiu trebuie sa inveti sa "simti" masina si sa o tratezi ca atare. Iti spune singura cand e subturata si trebuie sa retrogradezi, trebuie doar sa asculti motorul.
S.






. Nu este nicio diferenta in ceea ce priveste motorul sau treptele de viteza intre 1300/logan/sandero, treptele de viteza se schimba la aceeasi turatie sau viteza. Daca la vechea dacie se schimba viteza la 2000 rot/min era la fel de gresit. Plusul pentru logan este ca poti merge constant cu peste 100km/h fara sa-ti faci griji in privinta motorului, stabilitatii.





. Vinde un prieten foarte bun o frantuzoaica din 1971 parca, nu mai are tapiterie pe plafon si stalpii interiori, e goala asa, arcuri taiate, arata foarte original, 18 milioane pentru necunoscuti, cand vorbesti in ea zici ca esti in pestera, are o cutie in 4 asa de frumos intra in viteze, aproape la fel de frumos ca la Logan (nu mint), m-a uimit cutia aia fata de cum stiu eu berlinezele, vitezometrul cred ca ii indica mai putin decat merge caci la 60 pe ceas e sport extrem
. Legat de cutia de viteze, la batrana lui tata regimul de schimbat al treptelor era ca la Loganul 1.4 (1.6 si 16v au cutia mai lunga), si anume 1-20, 2-40, 3-60, 4-80 ca dupa tipa motorul
, avea cutie in 4 de tractiune, nu de fuga.





Comment