Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stai tu liniştit, că sunt destul Loganuri cu zeci de mii bune de km fără probleme. Schimbi zeci de cauciucuri pe faţă până schimbi planetare, cutia sau motorul. Nu mai e ca la vechea Dacie.

    Comment


    • Cum adica schimbi zeci de cauciucuri pana schimbi planetare? Chiar te invit sa faci treaba asta zilnic , si-ti zic eu ca le pui capac destul de repede la planetare .Mai ales la "scarturi" cu rotile virate. Si ambreiajul ... nu mai zic .
      Imi cer scuze pentru off topic !
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • Cauciucurile mele au 16200 km (Conti ECC3) şi sunt cam tocite pe marginile exterioare. De la curbele atacate tare, joacă prin parcări etc. A fost o figură de stil, dar vreo 5 perechi tot schimbi dacă nu eşti sănătos...

        Comment


        • Salut!
          Am mers ieri cu 140 la ora in treapta a 4-a! Era la 5000 rpm. Cam 90% merg in oras,viteze,turatii reduse,ieri am avut ocazia sa-i dau talpa putin,si am profitat.Mai curat injectoarele de calamina depusa. A,si am Sandero 1.4 in 4300km la bord. Deci asa nu se subtureaza
          Last edited by sanderizer; 26 April 2009, 11:46.

          Comment


          • Originally posted by MyKe View Post
            Cauciucurile mele au 16200 km (Conti ECC3) şi sunt cam tocite pe marginile exterioare. De la curbele atacate tare, joacă prin parcări etc. A fost o figură de stil, dar vreo 5 perechi tot schimbi dacă nu eşti sănătos...
            Hmmm,si nu cad planetarele?Daca dai numai scartzuri cu rotile virate cum a zis mai sus?Ce-i drept nu mai e vechea dacie unde daca ii dadeai 6000 de ture cadea motorul pe loc,sau daca iarna patina de 3 ori masina murea ambreiajul dar totusi nu vad vreun tanc loganu asta

            Comment


            • Ce nu sti cu siguranta e ca planetarele de pe Logan sunt aceleasi cu Clio, Megane si alte cateva masini frantuzesti. Nu "scarturile" sunt problema in uzura prematura a planetarelor...oricum sunt extrem de robuste, ci drumurile proaste si gropile. Avem useri care fac liniute si merg in regim race cu Loganurile si nici unu nu se plange de planetare picate...si au ceva zeci de mii de km la activ
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Partea sigura e ca stiam ca sunt cele de pe clio,megane,dar nu stiam ca sunt atat de rezistente.

                Comment


                • Va rog sa reveniti la subiectul topicului!
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • discutiile despre rezistenta loganului se poate pe alt topic. dar pana sa va mutati acolo, ganditi-va la loganurile lui virtualmansori, mareom, care au o suta de mii d ekm si au mers si inca merg la raliuri, isi iau "omorul" zilnic si nu au schimbate ambreiajul si planetarele...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Haideti sa va impartasesc din experienta mea ... Astfel, la penultimul rezervor, consumat integral in capitala, am avut un consum, calculat la pompa, de 8,6 litri la suta. Apoi, pentru ultimul rezervor am adoptat un stil mai "turat", in sensul ca schimbam vitezele in jurul a 3000 de ture, ceea ce inainte o faceam pe la 2200 - 2500 ture. Ieri am facut plinul si calculand consumul ( tot prin capitala ), a iesit valoarea de 8,43 litri la suta. Deci se poate .

                      Toate bune !

                      PS: sper ca nu v'am plictisit
                      I don't ride low, I fly high...

                      Comment


                      • Turati motoare benzinare fara frica

                        am si eu un Kiss Fm si din cate stiu din experienta masinile benzinare isi dezvolta puterea prin turatie , asa ca nu e nici o problema dc ajungi la 3000 unde e cel mai bine sa schimbi viteza si intr-adevar sub 1000 e naspa pt motor si intraga masina incearca si o sa vezi ce tremura parca toata se dezmebreaza.
                        animal_spider2:

                        Comment


                        • la furiutza mea de 1,4 nu s-au schimbat niciodata vitezele omeneste....am aproape 40 de mii de km cu masina si credeti-ma pe cuvant ca am stors si ultimul calut din motorul ala.nici rodajul nu l-am facut ca la carte....am schimbat numai in blana si nu am nici o problema deocamdata la motor sau la altceva.....si de consum nu mai zic ca sunt chiar multumit,,,,,la 120 am consum de 5.5 ...la 80 am consum de 4.2 si la 60 la ora 3.8-3.7////deci in concluzie nu are nimic motorul daca mergi cu el subturat sau prea turat...oricum LOGANU' RULES...
                          I'm not an artist, i'm a fucking work of art ...

                          Comment


                          • pe consum instant ai 5.5% la 120? pai astia cu dizalul ar trebui sa-si dea foc la "economicele" lor...eu zic ca ceva nu pusca acolo in datele alea. oricum, discutia ar trebui sa fie pe topicul de consum 1.4, aici vorbim de subturare. ori din ceea ce spui tu, la tine n-a fost niciodata vorba de subturare. nu prea vad ideea din spatele postului tau...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by cozman View Post
                              la furiutza mea de 1,4 nu s-au schimbat niciodata vitezele omeneste....am aproape 40 de mii de km cu masina si credeti-ma pe cuvant ca am stors si ultimul calut din motorul ala.nici rodajul nu l-am facut ca la carte....am schimbat numai in blana si nu am nici o problema deocamdata la motor sau la altceva.....si de consum nu mai zic ca sunt chiar multumit,,,,,la 120 am consum de 5.5 ...la 80 am consum de 4.2 si la 60 la ora 3.8-3.7////deci in concluzie nu are nimic motorul daca mergi cu el subturat sau prea turat...oricum LOGANU' RULES...
                              Sigur nu ai diesel ?)))
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Offtopic: Ori are diesel ori acel 3.7 e 8.7 si n-a avzut ca l-a orbit soarele....
                                Mai confunda omul 3 cu 8...Eu in general cred in extreme, fiindca am avut si eu parte...Dar la 120 nu cred ca ia 5.5.. Poate lua 6 daca mergi constant dar sub, no way.

                                Ontopic: legat de turatii...mi-am dat seama de cateva lucruri:
                                ca sa nu scazi sub 2000 la viteza superioara, turatia minima trebuie sa fie:
                                treapta 1: nu ma intereseaza aspectul;
                                treapta 2: 3000 rot/min
                                treapta 3: 2800 rot/min
                                treapta 4: 2700 rot/min
                                De specificat ca in treapta 2 n-are nimic daca e subturata fiindca raspunde cel mai bine la o accelerare brusca, chiar daca pleci de la 1500 ture. Cu cat esti intr-o treapta superioara, motorul raspunde mai greu la turatii mici, sub 2000 si nu trebuie "calcata acceleratia". Totodata scade si turatia la care trebuie sa ajungi ca sa schimbi si sa nu scazi sub 2000.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google