Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • parerea mea ca cel mai indicat e sa schimbi intre 2500 3500 rpm...iar de viteza maxima eu zic sa nu se mai contrazica nimeni..ganditi.va cum franeaza loganul de la 80 in sus..fiti precautii...drum bun si asfalt uscat tuturor
    TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

    Comment


    • Cum sa franeze? Franeaza BINE daca nu ai Kormorane

      Comment


      • myke pe mine m.au tinut 4 ani kormoranele...am fost multumit de ele..
        TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

        Comment


        • myke-ai dreptate!aceeasi impresia o am si eu!oare sa fie doar o impresie si sa fiu eu sofer prost?sau chiar sunt proaste?
          "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

          Comment


          • vorba la cineva mai sus daca vrei sa nu subturezi schimba in 5500-6000 rpm :>
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • kormoranele sunt intr-adevar cele mai proaste pneuri inventate vreodata.
              am derapat cu loganul de multe ori cu ele,scartaiau in curba, era jale. de cand am continental...nu am mai patit asa ceva.
              fara

              Comment


              • Degeaba te tin 4 ani daca nu te ajuta cand ai nevoie. Mai bine sa te tina 2 ani, dar sa aiba aderenta mai buna, implicit sa se toceasca mai repede...

                N-ati observat ca 90% din Loganurile implicate in accidente sunt incaltate cu Kormorane?

                P.S. Scuze de offtopic.

                Comment


                • Aici e thread despre cum sa nu subturezi...Cauciucele sunt pe alt thread
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Ati folosit frana de motor in rodaj????

                    Comment


                    • da, ca sa subturam ce-are vaca cu prefectura?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • off topic...
                        seba... s-a dus si ea sa viziteze un pic prefectura
                        on topic, sa nu fie subturata, mergeti la 2500-3000 turatii...
                        Better late than never, but never better late

                        Comment


                        • Eu am carnet de 3 luni. Pana ieri nu m-au lasat parintii singur..adik trebuia sa conduc numai cu tata in dreapta:P. La conceptia de om in varsta a lu tata nu am putut sa-i dau niciodata mai mult de 3500 de ture cu el langa mine..si auntci accidental la o plecare dupa loc. Azi am ramas surprins de ce poate loganul meu. Adica i-am dat vreo 5000 de ture (am mers cu 70 cu a 2-a:P), turatii pe care nu cred ca le-a mai vazut masina pana acum. Pot sa zik ca nu o mai cunosteam...adik moturul se aude super mishto. Initial cand conduceam aja..2200-2700 mi se parea ca la 3000 geme:P...dar acum...chiar nu-mi venea sa cred. La un moment dat ajunsesem sa-l cred pe tata ca nu ai demaraj decat in a 3-a...acum as dori sa-i zik dar mi-e ca dak ii zik cu cat am mers nu-mi mai da masina. Din ce am citit pe forum nu ar avea nimik daca ii dau pana in 5000 de turatii..aja ca acu deabia astept sa mai gasesc un prilej sa plec singur

                          Comment


                          • Eu la regim normal schimb la 3500-4000 treptele (recunosc foarte sus caci nu are putere la turatii mici nici sa te rogi de ea), si regim sportiv la 5500 (dupa 5500 pana la 6000 nu mai are rost ca nu mai trage deloc).
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Eu in rodaj nu am depasit 3000 de ture acum de cand l-am terminat am inceput sa ii dau 4000 5000 si parca e alta masina ,ma gandeam ca e mai proasta ca berlina dar saraca are nevoie de turatie sa ne arate ce poate.
                              Last edited by meceanu; 28 February 2009, 17:25.

                              Comment


                              • Originally posted by sorro View Post
                                Salut.

                                Am un Logan 1.4 (benzina) de vreo 3 luni si i-am facut, in majoritate in oras, cam 1.200 km. Conduc lin, nu fortez si nu accelerez brusc, iar de schimbat vitezele o fac cam pe la 2.200-2.300 de ture. Dupa schimbare, turatia scade cam la 1.500 de ture. De mers merg cam pe la 1.800-1.900 de ture. Cam asta am facut tot timpul in rodaj...

                                Am vazut pareri pe alte thread-uri care zic ca vitezele ar trebui schimbate pe la 3.000 de ture (cand deja se aude motorul turat "binisor"), in timp ce altii zic ca se poate schimba si mai jos.

                                Ce parere aveti? Ma intereseaza sa nu SUBTUREZ motorul si de asemenea ma intereseaza ce se poate intampla daca am facut-o deja. Ce mi-ati recomanda de acum incolo?

                                Multumesc mult anticipat...
                                deci motorul la cum il tratezi u, o sa te mire la depasiri afara ca nu trage, daca asa o inveti asa va merge. Eu in rodaj am mers da nu mai mult de 3500 de turatii.
                                eu am 38000 da merge beton. intre 2000 si 2500 pot sa spun ca merge frm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google