Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ady_p View Post
    Aceeasi senzatie o am si eu cu Efix-ul de la Rompetrol, parca se duce ceva mai greu din rezervor. Pacat ca nu mai exista SHELL. Am bagat candva, din greseala, de la fostul Shell ce era pe la Unirii, benzina super sport (nu mai stiu denumirea exacta ). A fugit berlina, ce o aveam pe atunci, cu mine o saptamana de ma ungea pe suflet. Pana s-a desfiintat, o mai duceam din cand in cand pe acolo sa se mai bucure si ea . Loganelul nu a mai avut parte de benzina aia ... Pacat, eram curios si pe asta sa vad cum mergea.
    Poti sa incerci la un rezervor full sa scapi cateva picaturi de kerosen si o sa ai tot un shell V power in rezervor

    Comment


    • Mie personal efix mi se pare o mare tampenie.
      Am alimentat de o gramada de ori de la statii nou noute si sincer nu m-a impresionat cu nimic.
      Numai reclama e de ea.
      Scuze de of topic.

      Comment


      • Vad ca nu se mai vorbeste aici de cum sa nu subturezi..Ci de...Care benzina e mai buna.

        Comment


        • Cum să nu subturezi? Simplu: ţinând-o peste 2000rpm. La mers normal, bineînţeles... Nu în aglomeraţie!

          Comment


          • Si in aglomeratie cum o tinem? )

            Toata treaba e sa nu facem confuzie cu vreun dizal.
            Zilele trecute am mers cu un taxi 1.4 mpi, acelasi regim INUMAN de taximetrist obosit:
            50 km/h in tr V daca va vine sa credeti (turometru undeva la 1400 rpm...).
            Si desigur ca a si accelerat de la turatia asta, ce mai...Economie domle de carburant, de injectoare, de tot...

            Comment


            • Nu ai cui sa explici ca regimul asta de "50 km/h in a 4-a" nu e benefic motorului si nici nu e economic....Sunt destule persoane cu prea multe lacune in mecanica-fizica (cunostinte generale) ca sa ne mai lamentam
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Mai da-le naiba de cunostinte (Nu, dar ca idee), sunt oameni cu 4 clase care sunt soferi profesionisti la modul cel mai adevarat. Chiar sa nu simti deloc masina...?
                Chiar asa sa te doara in bastarca?
                Sau poate chiar cred ca fac vreun lucru bun, desi cred ca e vorba mai degraba de nepasare si batjocura.

                Comment


                • Pur si simplu nu o lasa sa scada sub 1700 de ture.La 2000 se simte cel mai bine.Asa simt eu.
                  sigpic

                  Comment


                  • Tavi, e vorba de ignoranta si de "stiu eu mai bine, ca-s sofer; se invarte mai incet, normal sa consuma mai putin". Pe carburator, da, pe injectie, nu! Dar n-ai cui sa-i explici ce inseamna injectie electronica, pt ca 90% sunt veniti de pe dacia cu carburator si platini. Astia-s in stare sa sufle-n jigloarele si la subaru
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • E vb de mentalitate, ei cred ca fac economie de benzina, am vazut si eu multi taximetristi si asa fac marea majoritate.
                      Unul singur am vazut schimba pe la 3500-4000 in oras si pe computer de bord ii arata consum de 8,6 in oras......
                      Ce ziceti de asta?

                      Comment


                      • E posibil consumul ala la 1.4 in stilul de mers descris de tine; bine, mers asa in zonele unde-ti permite traficul...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Eu scot un consum decent in perioada asta mai friguroasa, undeva la 9-9.5 cu farele aprinse tot timpul si aeroterma pornita pe treapta 1. Schimb undeva la 3k-3.5 cand nu am blackouturi. Vara undeva la 8-8.5, rar mai putin. Chestia nasola e ca circul destul de des pe distante scurte, in we ce fac distante mai mari si atunci o mai "desfund"
                          No, apoi blana
                          Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                          ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                          Comment


                          • Exact asa si eu.Da sa vezi atunci ce o desfund and ies. )

                            Comment


                            • Intersant ce-am citit pe-aici

                              Comment


                              • Cred ca la motorul de 1,4, avand un raport de compresie 9,5:1(deci<10) ca si cel de 1,6 dealtfel, merg benzinele de la 90 in sus(cifra octanica reala), cum cea de 95 toti se indoiesc ca ar fi intr-adevar de 95 iar motorul merge foarte bine(cel putin la mine), faptul ca li se pare la unii ca ar merge nu stiu cum cu o benzina de 98+ e doar placebo.Parerea mea este ca la o benzina >90 conteaza mai mult ceilalti compusi decat cifra octanica in sine.
                                Iarasi, din ce-am observat daca se schimba viteza in jurul valorii de 3000 de ture pentru a cadea in cuplu maxim totul e ok si motorul nu se considera ca merge subturat, bineinteles coreland si viteza functie de turatie.
                                Last edited by Cromatic; 8 December 2008, 19:11.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google