Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca ai vazut una de 1.6mpi, aia de 1.4 are aceeasi alura, doar ca e translatata mai jos un pic pe grafic. uite aici cum arata.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • suficient

      oho ! pai... in grafic arata peste 100Nm incepand de la 1000 de ture ! O corsa in 5 usi cantareste 1050 de kg si motorul de 1.0 are 88 Nm !
      deci peste 1000 e bine
      Last edited by axm; 21 April 2009, 20:10.

      Comment


      • Sunt 112 NM la 3000 rpm (e precizat in comentariul din schema); la 1000 rpm nu vad cat e, sta ascunsa curba
        Deci atentie la momentul schimbarii treptei, caci la 1000 rpm e subturata...rau...
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • o "lege nescrisa" zice ca un motor merge bine in plaja de turatii unde are minim 90%, de dorit 95% din momentul maxim. daca ne luam dupa aia 95%, incepe sa mearga bine de pe la 1800-2000rpm. ceea ce motorul confirma prin zgomotul produs daca mergi cu 1500rpm si incerci accelerare in treapta 4 sau 5. atunci cand se zbate ca pestele pe uscat sigur nu merge bine...dupa 2000rpm chiar scoate un sunet "sanatos", inclin sa cred ca mecanicii si proiectantii de motoare chiar nu vorbesc prostii cand zic de 95%. daca e sa te iei dupa 90%, ar insemna sa mergi normal la ralanti, ca doar are cam 90% din cuplu. hai sa fim seriosi, @AXM, chiar nu trage bine motorul la ralanti
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by andrei View Post
            Sunt 2 posibil surse de zgomot: ori cureaua de accesorii ori ambreiajul. De aia te-am intrebat daca nu e un fel de "zgomot de diesel", adica un tacanit asa usor dar vad ca tu imi raspunzi altceva.
            @ andrei, apropos de zgomot gen "tacanit", am si eu asa ceva... de mult timp si am observat si la alte loganuri pe benzina... la ralanti numai... Cand apas ambreiajul, se aude frumos motorul, cand las pedala, iar se aude "tacanitul" respectiv. Care poate fi cauza?
            Merci fain.
            I don't ride low, I fly high...

            Comment


            • S-a discutat si paradiscutat "problema" asta...e un zgomot scos de ambreiaj...nu e nici o defectiune
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Stai linistit e perfect normal: e zgomotul tipic ambreiajelor Valeo de pe loganuri; asa fac toate.

                Comment


                • scuze darksid3, dar e cam imposibil sa citesc toate topicurile / posturile
                  merci pentru raspuns... oricum se poate remedia problema eventual cu alt ambreiaj ?
                  I don't ride low, I fly high...

                  Comment


                  • Daca nu pui Valeo, da, se remediaza cu alt ambreiaj, altfel nu.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • scuze de offtopic, insa are cineva montat alt ambreiaj care sa nu mai faca "probleme" ?
                      merci fain!
                      I don't ride low, I fly high...

                      Comment


                      • Daca schimbi la 1000 de ture,cand i-ai dat a 2 a ai toate sansele sa-ti dea motorul in nas,dupa remapare schimb doar la 3000,un cuplu de 125 si senzatia este ca daca schimb la 3000 de ture,parca intra mult mai usor in treapta,nu stiu cum sa explic,dar se schimba treapta mai lejer decat daca as schimba la 2000.

                        Comment


                        • alin, dupa remapare ai crescut turatia la care schimbi viteza? iar consumul cum a crescut dupa remapare?
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • offtopic: proportional cu cresterea turatiei medii de functionare a motorului. daca inainte merge cel mai mult la 2500rpm si dupa remapare schimba la 3300, probabil va avea o crestere de consum cu 25% fata de consumul de dinainte de remapare. la o remapare calumea, daca nu schimbi stilul de condus, nu creste consumul. oricum asta face subiectul unui alt topic, de resoftari, as propune sa ne limitam aici la subturare. mersi de intelegere.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • curba de cuplu

                              scuze de intarziere
                              @SEBA - true, chiar si la mers usor in oras de la cand accelerez de la 1500 tacane usor motorul si nu pare deloc multumit
                              in oras, la mers lejer stau intre 1700 - 2500
                              in afara 2200 - 3000, nu mai mult de 3000 ca's in rodaj, dar pare sa mai fie mult loc

                              Comment


                              • la mine de cand am schimbat uleiu la turatie mai mare parca fluiera putin , si cand schimb vitezele parca se aude altfel , mai frumos mai sanatos , de zici ca as avea subaru sau evo )
                                Its just a car ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google