Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Final Destination 2,ca fapt divers de cand o turez mai grav parca are alt sound motorul la turatii mari,pana acum la 3000 zici ca se rupea cu totul.

    Comment


    • Originally posted by darksid3 View Post
      Ieri i-am dat intr-o depasire in forta din a 4-a, a 3-a si chiar daca trecusem de "obstacol" am tinut-o in a 3-a pana la 120 km /h...aproximativ 5700-5800 rpm ...............
      120 pe tr III...asta e apa de ploaie, da-i si tu 140 in goarna (pe tr III)

      Comment


      • Da mai, dar nu toti avem remapare si avem limitare la 6000 rpm ...cu stoc la 6000 ai 125 km/h e deajuns, zic eu, oricum deja turezi degeaba
        sigpic

        Comment


        • Nu stiu cu remapare cum e la Logan, dar 140 in a 3-a ar insemna sa treaca de 6000 RPM, deci intra in limitare asta stock....maxim 125 km/h merge in a 3-a
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Da...merge pana la ~145 pe tr III , dar nu e indicat )))

            Comment


            • sper ca esti convins ca de la 5500 spre 7000 tu pierzi din putere, nicidecum nu castigi
              incearca sa vezi daca nu cumva un schimbat in 6500 te-ar scoate mai repede din rahat decat sa insisti sa atingi 7000rpm. zic si eu...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Pai n-are nici o treaba tr III dusa la 145 cu vreun castig/avantaj la demaraj
                E doar demonstrativ (normal ca pierzi timp mult daca o lasi la 7000, timpi buni scot daca schimb pe la maaaaxim ~6000, ce-i in plus vax albina )) , cel putin la 1.4)

                Comment


                • Si la 1,6 MPI e la fel, in schimb la 1,6 16v se schimba datele problemei, acolo incepe sa creasca greu viteza de pe la 6.500 rpm.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • observ pe aici doar vitezomani cu bani de benzina care cred ca au masina in loc de autoturism. )

                    as dori sa aud si un raspuns oficial de la cei de la Dacia privitor la subturare.
                    eu unul fac naveta 5 zile pe saptamana de 2 ori pe zi cu un logan 1.4 mpi asa cum a venit din fabrica. nu ma grabesc nicaieri, drumul e excelent cu 4 benzi.
                    schimbarea vitezelor o fac la 2500 si ciudat...scade la 2000, nu la 1700. schimb a 5-a dupa ce trec de 80km/h deoarece am observat ca am acelasi consum si daca merg cu a 4-a la 80 si cu a 5-a la 80 cu exceptia ca in a 5-a trage greu si nu mai intru in depasiri fara sa retrogradez.

                    dupa ce ies din oras merge lin la 100-120 in a 5-a pana in 3000, nici nu ajunge acolo. viteza e excelenta, depasirile se fac lansate, consumul e 4.8. ciudat nu? ei bine nici unchiului nu i-a venit sa creada cand dupa un drum deva-timisoara condus cu o viteza medie de 90km/h a vazut in CB consumul de 4.8l/100

                    concluzia e ca fiecare conduce cum ii place si cum ii impune starea. nu stiu cat are de trait motorul daca schimbi la 2500 si accelerezi lent, sau cat are de trait daca schimbi la 4000 si accelerezi din scurt pentru ca nu sunt mecanic si nici nu ma lansez in supozitii, dar stiu ca la 2500 rpm am un consum de benzina excelent, si daca nu sunt in a 5-a am si posibilitatea de a accelera pana peste 3000 fara sa tremure toata masina ca dracu sau de a o accelera lent si schimba lin.

                    totul depinde de om si de nevoile lui si mai ales de cerintele de la masina.
                    am de aproape 4 ani masina si mers cu 2000-3000(mai rar 3000) rpm cu ea si nu cred ca voi schimba injectoarele prea curand, dar nici nu ma plang ca e puturoasa.

                    ps: singura diferenta notabila intre benzina bagata in rezervor a fost intre petrom 95 din romania si benzina de 91 din austria. aia chiar se simte ca trage la 3500 rpm pe autostrada.
                    si apropo ca vazusem ceva posturi pe aici, am ajuns cu loganul la 180 pe bord(172 pe gps) dar coborand la vale pe autostrada dupa ce am iesit din budapesta.
                    Last edited by Diabolique; 16 April 2009, 00:18.

                    Comment


                    • Vrei sa aflii mai multe !? vb. cu mine....
                      sa auzim de bine
                      sigpic
                      Maică, ce mafioți de treabă !!!

                      Comment


                      • Ai senzatia ca daca schimbi la 2500 de ture,o sa schimbi mai tarziu injectoarele decat daca schimbi la 3000-4000 de ture?Eu zic ca nu,uzura prematura poate sa apara,dar parca astea sunt motoare de turatie,sau asa se spune,nu?

                        Comment


                        • prefer sa nu ma iau dupa tot felul de legende, eu unul merg asa cum imi permite drumul, in primul rand, timpul si pe locul trei dupa cum imi permite buzunarul.

                          sincer, cat am mai umblat prin service-uri cu loganele firmei, am auzit destule povesti dar am vazut si oameni care au avut treaba cu injectia dupa 2-3 ani de folosire a a masinii si schimbat peste 3000, si am vazut si loganurile militiei care merg toata ziua subturate, adica intre 1500-2000 care dupa 3 ani n-au nici pe dracu.
                          totul depinde de constructie, de noroc, si de cum intretii masina, iar condusul cum am spus mai sus: dupa cum iti permite drumul, timpul, buzunarul.

                          multi km fara probleme si sa va vad in service doar pt revizii.

                          ps: alin, or fi ele motoare de turatie dar asta nu le face bmw-uri.
                          Last edited by Diabolique; 16 April 2009, 00:42. Reason: aduceri aminte

                          Comment


                          • la benzinar nu-i asa grava subturarea ca la diesel, dar in timp nu cred ca ajuta motorului sa ai batai in orice articulatia a motorului cand la o turatie ceva mai mare cu 500rpm deja merge "rotund" fara socuri.
                            referitor la postul tau ceva de mai devreme, la 110 pe bord ai fix 3000rpm daca arata cum trebuie instrumentarul din bord. 125 inseamna deja 3500. 100km/h e viteza care-i place motorului, undeva la 2500 rpm, e mersul "intins" si economic al mpi-ului, fie el 1.4 sau 1.6.
                            am mai spus si pe topicul de consum, de la deva la tm e irelevant consumul, daca in sens invers scoti acelasi consum (ca de la tm tot urci usor spre deva) e mare minune. personal sunt convins ca mergand la fel, nu vei reusi.
                            strict luandu-ne dupa curba de cuplu/putere a mpi-ului, mersul peste 2000rpm nu e subturat. deci de la 80 in sus merge tr5 fara probleme daca nu te grabesti niciunde
                            referitor la fatul ca sunt sau nu motoare de turatie, atata timp cat motorul scoate maxim 75cp la 5500rpm, la 2500 ai vreo 30, deci un mers la 4000-4500 chiar nu-l deranjeaza, undeva la 75% din capacitatea lui maxima. ma gandesc ca motoarele astea si-au facut veacul pe clio si alte renaulturi mici si pe autostrazi, sute de mii de km, iar nemtii si francezii chiar nu merg la 2500rpm. renault are motoare foarte bune, chiar daca la alte lucruri nu exceleaza.
                            Last edited by Seba; 16 April 2009, 10:02.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Da, 2500 rpm pe ultima treapta e consumu cel mai bun (raportat oarecum la viteza), la 1.4 sau 1.6 iese cam 5,2-5,3%.
                              Acu' nici sa mergi cu 2000-2200 rpm pe tr V si la o depasire sa tot bagi talpa la podea nu-i prea bine.

                              Comment


                              • curba de cuplu

                                vreau sa vad si eu curba de cuplu la 1.4 mpi, momentan conduc dupa cum suna, si la mers lejer in oras schimb inainte de 2500

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google