Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adica trecere de cale ferata,unde se gasesc gropi si gauri intre sine si asa zisul ,,asfalt"

    Comment


    • Nu este problema, doar sa folosesti turatiile normale in exploatarea de zi cu zi!Respectiv 2500-3500RPM!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by daniberila View Post
        Am Un Logan Kiss 1.4 Si Am Descoperit Ca Pe Capacul De La Rezervorul Pentru Lichidul De La Directia Asistata Se Afla Un Lichid Uleios . Credeti Ca Pate Sa Fie O Problema?
        sterge pata si daca mai apare si nu vezi de unde fuga la service ok?

        Comment


        • Dupa ce am mai inteles si eu cum sta treaba cu turatiile si am experimentat in ultima luna, am ajuns la urmatoarea concluzie:
          Pentru mers in oras, e de preferat sa nu mergi subturat incepand cu treapta a treia. La 50 la ora cel mai putin consuma intr-a treia la 2500 ture. Totodata, se merge si cu a 4-a noapta cand sunt bulevardele libere sau la iesirile din oras unde nu mai sunt semafoare. A 4-a are 2000 de ture pe la 60-65 la ora asa ca intre 60 si 80 e ok de mers cu ea daca e drum liber.. Altfel, pastreaza a 3-a la 50 la ora si e totul parfum.
          La viteza 1 n-ai cum sa turezi prea mult ca a doua sa nu intre subturat... Si la o linie de tramvai sau la mers in spatele altuia, nu cred ca o foloseste nimeni... Mai degraba a doua la 1500 de ture minim. Iar de schimbat, eu schimb cam la 2800-3000 si nu merg subturat. Schimbatul la o turatie mai mare e valabil eventual doar in depasiri...Cand e nevoie sa fie masina sprintena.
          Cam astea sunt concluziile trase de mine legat de turatii, in ultima luna de sofat in Ploiesti.
          Astept pareri pro si contra.

          Comment


          • Eu schimb viteza in jur de 2000 RPM ... Respectiv ... La 40-45 km/h a 4-a si la 60-65 km/h a 5-a ... Nu stiu daca este rau dar de 2 ani de cand am masina nu a avut nici o problema ....

            Comment


            • Aoleuuuu!!!!La 3000 RPM se schimba in mod normal!Nici la diesel nu se schimba la 2000 RPM!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Inseamna ca am invatat-o bine .... Oricum masina se comporta normal ... Nu tremura nu face nimic ...

                Comment


                • Eu schimb la 2200 - 2500 ( mai mult dupa sunet ), dar din cand in cand ii mai dau un 4000 - 4500 chiar si 5000 a o mai curat.

                  Chiar in acest weekend o sa o alerg putin pe A2, problema e ce benzina sa bag ... EFix ( care cica "curata" ) sau OMV Carrera 100 ( cam asta as vrea eu ).

                  Comment


                  • Originally posted by Val007 View Post
                    Inseamna ca am invatat-o bine .... Oricum masina se comporta normal ... Nu tremura nu face nimic ...
                    nu tremura ca marmota se tine de tabla sa nu se dezmembreze serios acum, cum mama naibii nu tremura cand accelerezi de la 60km/h in tr5? Plaja de turatie in care se recomanda folosirea motorului 1.4mpi si 1.6mpi incepe la 2000rpm. Asta inseamna minim 70-80km/h in tr5.
                    Last edited by Seba; 12th June 2008, 21:26.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Silciu: Baga Efix de la Rompetrol. Chiar Efix 95. Eu sunt multumit de ea. E drept ca Omv Carera 100 n-am incercat fiind prea scumpa. Dar Efix-ul e minunat, cel putin ptr moment, si consumul pare mai mic decat cu petrom sau lukoil. Sper sa nu fie de la faptul ca s-a mai incalzit afara.... :P

                      Comment


                      • Originally posted by octavius View Post
                        Silciu: Baga Efix de la Rompetrol. Chiar Efix 95. Eu sunt multumit de ea. E drept ca Omv Carera 100 n-am incercat fiind prea scumpa. Dar Efix-ul e minunat, cel putin ptr moment, si consumul pare mai mic decat cu petrom sau lukoil. Sper sa nu fie de la faptul ca s-a mai incalzit afara.... :P
                        Aceeasi senzatie o am si eu cu Efix-ul de la Rompetrol, parca se duce ceva mai greu din rezervor. Pacat ca nu mai exista SHELL. Am bagat candva, din greseala, de la fostul Shell ce era pe la Unirii, benzina super sport (nu mai stiu denumirea exacta ). A fugit berlina, ce o aveam pe atunci, cu mine o saptamana de ma ungea pe suflet. Pana s-a desfiintat, o mai duceam din cand in cand pe acolo sa se mai bucure si ea . Loganelul nu a mai avut parte de benzina aia ... Pacat, eram curios si pe asta sa vad cum mergea.
                        sigpic
                        Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                        Comment


                        • M-am invatat deja bine sa nu mai subturez motorul, e drept ca nici nu-l supraturez. Dar cu Efix, si acum cu petrom top premium 99+ parca urca mai usor in turatii si fara sa faca un zgomot prea mare motorul. Schimb si eu cam la 2700 in oras si la 3000 afara, incepand cu viteza a treia...Si-mi place cum trage masinutza...Parca am reinvatat sa merg cu masina de vreo 2-3 luni

                          Comment


                          • Si eu mai schimb din cand in cand la 5500 de ture(in special cand mai dau cate o liniutza) dar sunt si zile cand vreau pur si simplu sa accelerez mai repede si din neatentie nu corelez apasarea ambreiajului cu schibarea treptei de viteza si caraie cutia(mi s'a intamplat asta fix de 5 ori intr-un interval de 3 luni),aveti idee ce efect are asupra masinii ?

                            Comment


                            • In timp se duce naibii treapta de viteza respectiva, pe care o fortezi sa intre fara a avea amreiajul decuplat.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Recomand Petrom99+, mai ales ca s-a ieftinit. Si uitati de 2000 rpm, daca nu va uitati la consum. Weekend-ul trecut am lasat masina cu 9.1 L/100 consum mediu pe CB, dar sigur n-a mai recunoscut-o taica-miu...
                                Pacat ca tre' sa "repet" mereu treaba asta, el schimband la cel mult 2500 rpm. Ce urat face cand e in dreapta mea si sar de 4000rpm.

                                Originally posted by Dreamer View Post
                                [...]din neatentie nu corelez apasarea ambreiajului cu schibarea treptei de viteza si caraie cutia(mi s'a intamplat asta fix de 5 ori intr-un interval de 3 luni),aveti idee ce efect are asupra masinii ?
                                Nu inteleg cum reusesti... Mai bine ti-ai mari timpul de schimbare a treptei, concentrandu-te mai bine. Apesi pedala de ambreiaj la fund si schimbi corect. Cu timpul te inveti tu, daca vrei. Nu de alta, dar iti bati joc de cutie asa.
                                Last edited by MyKe; 6th November 2008, 14:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google