Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, poate ai dreptate, totusi spune-mi unde gresesc, poate mai invat cate ceva, ca schimb in a 5-a la peste 70km/h sau ca merg cu 60 in a 4-a ?

    Comment


    • De exemplu eu, tot cam asa schimb...a 4a pe la 60, doar a 5a o duc spre 80km/h ... deci daca'i sa "gresim", "gresim" in grup
      I don't ride low, I fly high...

      Comment


      • Cred ca prietenul nostru s-a referit la mersul economic indicat de cei de la dacia.

        Comment


        • daca stau bine cu memoria, cei de la dacia ziceau ca trebuie sa ajungi repede la 50km/h ...si ca sa faci asta, trebuie sa o turezi relativ tare in primele viteze => ceva consum in plus... deci e un fel de "hai sa ma contrazic singur".

          In final, tot cum te'ai obisnuit tu cu masina mergi, deja stii cam pe unde consuma mai mult si unde mai putin.
          I don't ride low, I fly high...

          Comment


          • Ai dreptate, sincer consumul mai putin ma intereseaza, rar ma uit la turometru, vitezometru il privesc cand mai bip-uie detectorul sau cand simt ca parca mi-am cam luat elan, in rest schimb vitezele si merg in asa fel incat sa se auda motorul frumos, nici prea turat si nici prea subturat. Asta este mersul meu de 18 ani si daca am dus un motor si o cutie de dacie 1310 la 130000 de km fara reparatii si sigur mai mergea cativa zeci de mii, cred ca merg bine

            Comment


            • Tocmai am facut 32.000 km cu 1.4 meu. Km facuti pe toate tipurile de drumuri posibile...in mare majoritate rele. Am carnetu de 1 an si la inceput obisnuiam sa schimb vitezele in 2000 - 2200 ture si am mers asa o buna bucata de vreme ....am aflat ca nu e bine ce fac si de vreo 4-5 luni schimb vitezele la 2400 - 2800 ture. Mi se pare mult mai bine asa (ar fi si normal astea fiind recomandarile poducatorului) si la consum nu este nici o diferenta, ba chiar parca e putin mai economic. Numai bine !

              Comment


              • Ooooo da, ai facut un pas inainte daca schimbi intre 2400-2800 rpm )
                In regimul asta te asigur (atata timp cat faci reviziile la timp) ca iesi la pensie cu motorul.

                Comment


                • nu se uzeaza motorul daca mergi subturat, dar cu timpul cand vrei sa faci o depasire te miri ca nu trage, cum il obisnuiesti asa l ai, ca un copil, il inveti atlet asa este, il inveti lenes, lenes va fi. o zi frm tuturor

                  eu am avut si solenza, pana la 3000 km ca la carte, nu turezi peste, nu depasesti viteza scrisa de producator, dar dupa ce a trecut de RODAJ da i frate daca vrei sa ti fuga si mai e bine primul schimb de ulei sa l faci la 3000 maxim 5000 km daca e noua masina nu la 15000 cum zic ei.
                  Last edited by goguspan; 22 July 2009, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Ai dreptate,daca o inveti lenesa,asa si merge si totul depinde de valorile din Ecu cum e invatat,dar se rezolva repede cu faza cu bornele scoase si forja

                    Comment


                    • eu schimb de obicei intre 2000-2500 rar ajung la 3000-3500 asta in depasiri ,un mers normal nu cred ca afecteaza motorului.

                      Comment


                      • Cateodata la 6000 ...Dar cand nu am chef de alergat si sa merg linistit pe undeva la 2700-2800 de ture.
                        PS:in oras niciodata nu am dat a 4-a .Decat daca am 70 de km/h.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by dorupopa2006 View Post
                          eu schimb de obicei intre 2000-2500 rar ajung la 3000-3500 asta in depasiri ,un mers normal nu cred ca afecteaza motorului.
                          Daca o tii asa mereu cred ca apuci sa faci milionu' de km. si tot nu umbli in motor in afara piesele care-si cer schimbul.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • constructorul zice ca la 3000 se schimba treptele deci 3000 sa fie in afara bineinteles de treapta 1

                            Comment


                            • unde scrie asta cu schimbatul obligatoriu la 3000rpm?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Mai Seba...constructoru zice si scrie cu cerneala d-aia invizibila, sa nu schimbi la peste 3000 rpm ca altfel se strica
                                Si te mai miri ca vezi cum se chinuie cate un Logan sa faca o depasire.
                                Eu n-am zi cand sa nu-i dau 4500-5500 rpm (dat fiind traseul de mers la lucru) , mai ales dimineata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google