Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu merg cu masina deloc subturata, DAR am observat de foarte multe ori la rand ca atunci cand o folosesc in regim normal(ii mai dau un 4000 de ture ff rar pe parcurs decat in depasiri cateodata si in rest o tin in 2500-2700 ture) parca"oboseste" motorul pe la sf drumului...adica urca mai greu in ture fata de cum urca cand motorul este rece si are 2 liniute la temperatura.Am citit undeva ca asta se intampla deobicei la motoarele aspirate...ma gandeam si la faptu ca abia are vreo 2800 si poate e normal sa faca asa pana pe la 5000-6000 km...Voi ce spuneti?

    Comment


    • Ca e doar o senzatie.
      Dupa o forja, motorul e ceva mai nervos (rescriere parametrii ECU).

      Comment


      • Eu consider ca 4000 de ture la un motor pe benzina nu e "forja" ...si subscriu ce a zis Octav!Chiar e recomandat sa-i mai dai cateodata "forja"....sa-i mai arzi bujiile cum se zice pe romaneste!Stai linistit ca nu se strica nimic...altfel avea limitarea pe la 5000 de ture!Vezi detaliile producatorului...pe la 5000 si ceva de ture este motorul la putere maxima...abia dupa acel prag turezi degeaba pt. ca se va plafona!Deci orice accelerare peste indicele asta este inutila!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Intrebare

          Am Un Logan Kiss 1.4 Si Am Descoperit Ca Pe Capacul De La Rezervorul Pentru Lichidul De La Directia Asistata Se Afla Un Lichid Uleios . Credeti Ca Pate Sa Fie O Problema?

          Comment


          • Nu e nici o problema. Poti sa stergi cu carpa capacu si vei observa ca dupa una-doua sapt. pelicula aia (amenstecata cu praf) va reaparea. Stai linistit
            Sorry de offtopic.

            Comment


            • Nici o prb? Eu am verificat de multe ori la mine si e curat,poate poti sa-mi spui si mie ,octavian, dc ar fi normal sa se gaseasca un lichid de genu pe capac....sry de offtopic
              Last edited by Xsander; 15 March 2008, 10:15.

              Comment


              • Omu' mai mult ca sigur ca a exagerat (eventual sa puna o poza!). Tot timpul se face o pelicula f subtire(+praf), ce e clar ca e tot timpul un pic unsuros capacul pt ca uleiu ala nu are un nivel constant in borcan, cum mergi cu masina si virezi (nu neaparat clar vizual) el oscileaza, vaporii de la ulei se depun pe ext. capacului.
                Nu a pomenit ca are nivelu scazut de ulei hidr. sau alte cele.
                Ce poate avea la un capac ???
                La tine e curat probabil daca il stergi tot la 4-5 zile, normal ca e curat, lasa-l vreo 3 luni sa vezi cum o sa arate.

                Comment


                • Mersi de raspuns . Aceeasi chestie mi-au spus si cei de la service> s

                  Comment


                  • Originally posted by Xsander View Post
                    Da chiar asa, am mers sambata seara rapid cu un taxi si chiar am vaz ca schimba in a 5-a p la 60 si am ramas uimit....totusi avea 1.4 mpi si cand accelera ma baga in scaun si l-am intrebat ce are domne de trage asa de bine masinuta la turatii asa de joase . Raspuns primit : REMAPAT.In concluzie am ramas placut impresionat cred ca si a mea o sa beneficieze in curand de asa ceva.Dar nu am prea stat sa-l intreb ce consum are in ritmu asta.Din cate am vaz la stilul sau de condus nu stiu ce sa zic....sry dc sunt offtopic in leg cu consumul :P
                    aha. accelereaza 1.4 intr-a 5-a de la 60 km/h de-ti rupe gatul. noroc ca are tetiera, altfel te loveai cu capul de luneta din spate...asta in timp ce marmota (plictisita de atata invelit la ciocolata in staniol) impingea de bara din spate, ca sa nu va depaseasca tramvaiul...colega, da-mi voie sa-ti zic ca exagerezi. sau la avea scaunul rupt si de la denivelari se balansa. iti zic sigur ca 1.6 remapat nu te baga in scaun intr-a 5-a la 60 km/h, darmite 1.4. oricum, mai bine pt sanatatea ta ca n-ai intrebat ce consum are la stilul respectiv de mers. ce puteai sa-l intrebi, eventual, cam cati km prognozeaza ca-l tine masina in ritmul respectiv. sunt sigur ca raspunsul ar fi din maxim 4 cifre (si prima ar fi semnificativ mai mica decat 9) pana la prima vizita in service; daca reusesti sa-l intrebi cumva de consum si zice ca scoate sub 8,5-9% in oras, minte de rupe. trust me, pe consum instant, al meu in tr 4 la 60km/h consuma exact cat in tr5 la 60km/h, doar ca nu zdrangane tabla pe el si "se infige" mai bine. mult mai bine decat un 1.4, fie el si remapat.
                    si cu asta, gat cu off-topicul, dar chiar nu m-am putut abtine sa nu comentez acceleratia devastatoare a unui logan 1.4 remapat

                    Originally posted by Octavian___28 View Post
                    Bun, o ultima chestie si terminam cu offtopicu (poate deschidem unul pe tema asta): La Fabia 160 km pe ceas - gps-ul arata 143-144km/h. Loganu e ''parfum''
                    Deci sa nu va ingrijorati ca la Logan arata prea mult in plus. Mai ales sa nu puneti la suflet rautatile altora, care zic ca Loganu fura rau la viteza, total FALS, e ca si la oricare alta masina! O sa pun si poze daca sunt pers. care nu cred ce spun.
                    tavi, eroarea vitezometrului e de 7-8%. la logan 110 pe bord =103 real. socoteste 160-8%=145. e acelasi lucru, sau loganul e mai parfumat decat fabia? Mie mi se pare chiar la fel

                    Originally posted by cristivsb View Post
                    Vitezometru nu calculeaza si fortele exterioare( vant, gravitatie etc.) deaia apare pe gps o viteza mai mica
                    cristi, ce are prefectura cu coada vacii? Ca nu pricep...viteza e calculata in functie de turatia rotii. daca ar fi cum zici tu, inseamna ca la vant din fata, rotile patineaza. fir-ar sa fie, as vrea io sa aiba loganul atat de putina greutate si atat de mult cuplu cat sa patineze in tr 5 cand bate vantul din fata...poate sa-ti bata vantul si din spate si de jos in sus, ca aceeasi viteza ti-o va arata pe bord la aceeasi turatie a motorului.
                    Last edited by Seba; 16 March 2008, 03:48.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Eu la 100 pe ceas am pe gps 93...
                      La 110 sa fie aceeasi diferenta?

                      Ai dreptate, e cam 8% 160-8%= 147/h (atata era si la o emisiune pr Nat. TV unde cu 9 gpsuri parca au testat viteza la Logan, si la 160 era real 147. La Skoda e mai mare dif. dar se inscrie in NORME.

                      Asta doar pt. cine are chef de lecturat.
                      Attached Files
                      Last edited by Octavian; 16 March 2008, 13:46.

                      Comment


                      • da-i cat poate.........

                        La inceput doamne fereste sa depasesc 2500 de RPM,ziceam ca vezi doamne sare motoru pe capota(asta din cauza instructorului ala tampit care m-a invatat sa nu turezi prea rau..........in fine) pana cand m-am trezit ca nu mai tragea masina mea deloc.m-am dus la dacia la reprezentanta si imi zice ala din prima:ai catalizatoru infundat!Se urca in masina si il vazui cum o tureaza pan' la vreo 6000 de imi venea sa plang!!!!!!!!!!!!!Mi-a zis sa bag o vreme numai benzina de 98 de la lukoil si sa nu imi frica sa-i dau in gura.de atunci nu ma mai feresc sa o turez cat poate,in general schimb pe la 3000.

                        Comment


                        • Salut tuturor .
                          Detin un logan Kissfm cu motor de 1.4 mpi fara remapare si cu 3500 km. la bord.
                          Pe autostrada spre Budapesta si Wiena l-am turat pina la podea.
                          N-am reusit sa-l duc mai sus de 4500 rot/ min la turometru si la o viteza mai mare de 170 km pe ora, pe GPS aproximativ 161 km pe ora.
                          Trag conculzia ca aceste motoare nu se pot strica deoarece sunt limitate la turatie.
                          Nu recomand astfel de teste decit pe autostrada si in conditii climatice normale(fara ploaie sau vint).
                          Mentionez ca am folosit benzina buna 99+ sau asa ceva.
                          sigpic
                          VIATA ARE PRIORITATE

                          Comment


                          • Spunea cineva de aici de pe forum ca schimbatul vitezelor la 2200 RPM nu inseamna mers subturat!Il intreb pe respectivul sa ne spuna si noua, la cate ture "pica" acul dupa ce schimba el treapta la 2200 RPM si daca intradevar are habar ce inseamna un motor pe benzina...cu tot respectul...si mai ales de ce e puturoasa masina in timp ce un bemveu e masina supermarfadecashto!Trageti si voi concluziile!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Iarta-l si tu poate omul a crezut ca a nimerit la diesel(desi 2200 e cam putin si la diesel).
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Oameni bun.Cei cu benzina merge si peste 3000 rpm.asa-i place la motorul nostru,si macar se simte ca traieste.si nu in ultimul rand dar o sa scada si comsumul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google