Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ceva spui tu...Multi din posesorii de Logan sunt fosti detinatori de Dacia 1300 (1310). Aici ma numar si e )
    Dar, am avut pe mana doua 1300 si nu am ''reusit'' la nici una sa pun motorul pe butuci. S-ar fi putut, dar n-am cerut ma mult decat putea duce (si-mi place condusul mai spotriv). Totusi nu ma numar printre cei care au ramas cu impresia ca ''pica'' daca-i dai in goarna.
    Orice motor pica la un mom. dat...
    Nici pana in momentul de fata nu am vazut un 1.4 mpi (sup.nova, sl sau logan) care sa scoata fum.
    PS: in discutiile care le am cu fratelo ii spun ca motorul si cutia sunt ultimele lucruri la care ma astept sa pice la masina asta (el e mai domol ca mine)

    Comment


    • #62
      Logan 1,4MPI

      Sal.Baieti toti va da-ti cu parerea.Motoarele renault sunt motoare de turatie,asta 1 la mana , faza ca la Logan este problema cu greutatea masinii care este cam mare ptr. un 1.4 mpi, dar nu asta este problema .
      Am condus un 1.4mpi cu 180000Km din Franta si masina trasa de ea si am intrebat proprietarul care este faza de mere asa de bine.Ce raspuns credeti ca am primit?????
      Renaltul da rezultate si de fiabilitate si rezistenta la turatii mari si condus sportiv,plus de asta schimarea de viteze este indicata in oras la 2500,si in afara la 3000 sau chiar 3500 si o sa vedeti ca nu se ineaca.
      Eu cu a mea am mers cu 185 km/h si vreau sa spun ca s-a comportat onorabil si mere foarte bine.Problema la LOgan este alta,mult plastic,trancanelile.Si cel mai important sunt drumurile proaste si facute fara cap.
      Asa ca o sa tina si mai mult de 5-6 ani.
      sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

      Comment


      • #63
        de acord cu turarea motorului. din cate am intrebat si eu motorul 1,4 mpi renault este motor de turatie chiar si in cartea masinii scrie ca poate functiona pana la 3500-4000 de ture fara probleme dupa perioada rodajului. am patit cazuri in care am fost nevoit sa cobor la treapta 4 in depasiri turata la 3500-4000 din cauza ca intreapta 5 nu vroia sa plece decat foarte greu
        sigpic

        Comment


        • #64
          Si eu fac cam tot asa, in depasiri ii dau treapta a 4-a si ma duc cu ea pana pe la 4000-4500 de ture,ca sa aiba putere la depasire,si vorbesc de motorul 1,4mpi pe care il am!
          De dat in gura ia-m dat cred ca de vre-o 3-4 ori in treapta a doua pana pe la 5000-5500 iar de 2ori ma-m dus cu ea pana mi-a taiat injectia.(sincer sa fiu am si vrut sa vad la cat mi-o tai....rezultat mi-o taie la 6000),sper ca daca am facut chestia asta de vre-o 2 ori nu am stricat ceva pe acolo!?
          sigpic

          Comment


          • #65
            nu se strica de 2 ori daca ai facut . numai sa nu mai repeti treaba asta in fiecare zi . Stiu pe cineva cu o SOLENZA care era de la firma si cand o prindea.........mamamia saraca. cu a2a -90 km/h...tot asa pana ii taia gazu' si are vreo 120k km si motoru merge brici. Dar pentru cineva care tine la masina nu e recomandat sa ii dea tot timpul asa. K ii mai dai din cand in cand pe la 5500 asa sa o mai cureti nu e nimic rau.

            PS: ai vazut ce sound misto are peste 4500 :> te unge la suflet
            sigpic

            Comment


            • #66
              Nu se strica tati nimic. Itzi zic eu care fac asta zi de zi cu aia de servici si pot sa zic ca parca mai bine merge, mai rotund merge motorul. Eu nu am auzit nici un motor de solenza sau logan care sa consume ulei sau sa fie calat. Cred ca sunt nemuritoare motoarele astea.
              P.S. Uleiul e viata motorului, foloseste ulei bun si schimba-l la timp.
              P.S.2 Cu a mea nu o sa ajung niciodata la 6000rpm ca e a mea.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #67
                uleiu il schimbi la 10-15000 nu?
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Am 1.4 benzina. Ei zic sa schimb la 15000km, eu il schimb la jumate, 7500km.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by vitriol View Post
                    Am 1.4 benzina. Ei zic sa schimb la 15000km, eu il schimb la jumate, 7500km.
                    eu il schimb la 10000 mereu, tot 1, mpi
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      La un motor care are cuplu pe la 3000 de ture nu sunt probleme daca schimbi la 3000-3500 de ture!Schimbul treptelor pana in 3000 inseamna un raspuns mai greoi si o crestere mai grea in turatie!Peste cuplu masina "se arunca mai bine"...oricum mersul subturat inseamna consum mai mare daca apesi mai tare acceleratia raportat la faptul ca masina e "puturoasa"!Nu e vorba de Logan si ce orice alta masina in special benzinare!Dar e vorba si de incarcatura, calitatea combustibilului, gradul de inclinatie!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #71
                        eu schimb .. depinde .. cand cum .. am permis de 2 zile .. schimb la 2000 de ture .. 2500 asta in oras .. depasiri si alea .. cam la 4000 cateodata chiar la 5000 .. plecari cu cartz si alea alea .. in astea 3 zile defapt .. am obs ca daca le faci cu scartz ai consumul din start ceva mai ridicat dar daca schimbi pana in 2500 ai un consum foarte mic ..cel putin asa mi se pare
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by raduprov View Post
                          eu schimb .. depinde .. cand cum .. am permis de 2 zile .. schimb la 2000 de ture .. 2500 asta in oras .. depasiri si alea .. cam la 4000 cateodata chiar la 5000 .. plecari cu cartz si alea alea .. in astea 3 zile defapt .. am obs ca daca le faci cu scartz ai consumul din start ceva mai ridicat dar daca schimbi pana in 2500 ai un consum foarte mic ..cel putin asa mi se pare
                          nu stiu ce consum foarte mic ai la 2500 doar daca esti singur in masina, dar cu 3,4 persoane si ceva bagaj sa o mai schimbi si la 2500 de ture chinui si motorul si ai si consum mai mare pentru demaraj
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            eu de obicei schimb intre 2700-3200 de ture,dar azi am schimbat in 5000,m-am luat cu un prieten,el are Bora...
                            niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                            Comment


                            • #74
                              mai, deci pana la urma daca se intampla sa schimb la 6000 o data la 2 zile se strica ceva au ba? in general schimb la 3000, dar in acceleratii nu mai jos de 4000
                              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                              Comment


                              • #75
                                de la 5500 in sus mergi degeaba, puterea maxima o ai la 5500, peste pierzi din demaraj...
                                daca ii dai ocazional 5500-6000 nu-i mare bai, numa sa nu exagerezi sa-i dai de 30 ori/zi
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google