Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vorbeam de motor nu am zis si de celelalte... ca asa difera si volanta, ambreaiaj.

    Comment


    • eu am gasit multe compatibilitati si la bujii, senzori etc, compatibil cu 16 16v nu cu 1.6

      Comment


      • Originally posted by darksid3 View Post
        Eram spre Bucuresti, dar iti garantez ca diferenta, indiferent de sensul de mers (daca nu bate vantul), e +/- 0.1 l
        O fi cum zici matale, dar eu mereu am avut fluctuatii mai maricele.
        De ex, la dus spre Pitesti la 110 imi consuma 5.5, la 130 - 6.5
        La intoarcere 4.5. - 5.5.
        Si asta nu o data. Pe cuvant de inteleg.

        Comment


        • Acum am ajuns acasa, daca stiam, filmam Data viitoare fac si spre sensul catre Pitesti.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by Cezar View Post
            O fi cum zici matale, dar eu mereu am avut fluctuatii mai maricele.
            De ex, la dus spre Pitesti la 110 imi consuma 5.5, la 130 - 6.5
            La intoarcere 4.5. - 5.5.
            Si asta nu o data. Pe cuvant de inteleg.
            Pai o fi vreo diferenta de nivel (altitudine) ,cat de mica acolo.

            Comment


            • Originally posted by adaniel69 View Post
              daca dai treapta inferioara, turatia o sa fie mult mai mare de 1500 rpm si motorul functioneaza ca un compresor cu ulei! nu se injecteaza benzina! daca nu intelegi principiul, nu te mai chinui! pompa de ulei face presiune, dar nu primeste benzina! ce e asa de greu?
              si dieselul foloseste principiul asta, doar ca avand raportul de compresie mai mare, tine mai tare frana de motor!(~17-18:1 la diesel pe cand la benzina e ~10.5:1).
              calculatorul ala de bord nu e o porcarie facuta la misto sa te vrajeasca pe tine cat iti consuma masina!
              stii care seste prinipiul cb de iti da ti e acel calcul.el calculeaza benzina in functie de cat aer intra.de eceea la gpl indica eronat.nu ma chinui sa inteleg dar fa un experiment simplu.coboara tu o rampa cu motorul pornit apoi scoate sorbul din rezervor sa vezi daca mai merge masina

              Comment


              • De unde te documentezi? CB-ul stie clar cata benzina trece prin injectoare. UCE injectie trebuie sa stie cata benzina dozeaza, in raport cu pedala de acceleratie care dozeaza doar aerul, mixura fiind facuta electronic. Mergi si mai pune mana pe carte, pana sa debitezi asemenea gogomanii.

                Hai sa-ti explic cum se realizeaza frana de motor: Este vorba de un algoritm bazat pe niste variabile de la diferiti senzori. In momentul cand pedala de acceleratie este la punct mort (nu mai este apasata), computerul "vede" turatia motorului. Cand turatia e mai mare de 1500 RPM, iar acceleratia nu este apasata deloc, benzina este taiata de tot, motorul fiind actionat doar din inertia transmisa de la roti catre arborele cotit. Pompa de ulei e actionata de arborele cotit, deci ungerea este in parametri normali.

                Puteai sa cauti pe forum dar iti e mai usor sa bati campii!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Consum mediu pe CB de 4% pe traseul Tulnici (Vrancea) - Galati

                  Pentru carcotasi va atasez poza facuta la finalul calatoriei dus-intors Tulnici (Vrancea) - Galati, traseu pe care am scos consum de 4% (mai exact am parcurs 305 km si am consumat 12.3 L de benzina). Cum am mai spus: am resetat CB la plecarea din Tulnici, am mers cu maxim 75 km/h in localitati si maxim 100 km/h in afara localitatilor, am calatorit singur, fara bagaj in exces, fara AC.Daca ma credeti e bine, daca nu, iarasi nu se supara nimeni, eu stiu cat am consumat, si modul in care imi conduc eu masina! O zi buna va doresc tuturor!
                  Attached Files
                  Last edited by dantis; 8 June 2012, 12:01.

                  Comment


                  • Pentru carcotasi pune si celelate ecrane cu distanta, viteza medie. Ca merg si eu 2 km la vale si pun consum maxim 2.5%.
                    Observ ca erai foarte matinal, probabil si traficul destul de redus.

                    Ai mers in a V-a la maxim 80-90 km/h?

                    Comment


                    • Da, recunosc ca nu am avut un traseu aglomerat, ci destul de lejer, si am mers intreapta aV-a la viteze cuprinse intre 65km/h si 100Km/h, am folosit frana de motor, fara accelerari bruste sau franari bruste, etc...

                      Comment


                      • Adica o situatie pe care o intalnesti rareori in trafic. Asa se explica.

                        Comment


                        • De admirat pentru rabdare si perseverenta.

                          Nu stiu cati dintre noi am reusi asa ceva (fara a fim ipocriti).
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • Din pacate nu am alte poze pentru ca m-am gandit asa spontan sa fac o poza cand am ajuns acasa.. Cine vrea sa mearga pe acest traseu, in conditiile pe care le-am mentionat eu, se va convinge ca se poate, insa trebuie sa ai rabdare. In modul de condus mai sportiv, consuma putin mai mult, insa pe traseul de mai sus, nu am scos niciodata un consum mai mare 5%, indiferent de modul in care am mers..

                            Comment


                            • Sub 5% n-am reusit vreun consum, cred ca cel mai mic a fost un 5.4% care nu s-a mai repetat.
                              De obicei imi fixez o limita de timp, fara sa sar calul cu viteza, dar nici rabdare nu am cand e drumul liber.

                              Comment


                              • Pe traseul Tulnici (Vrancea) - Brasov, tur - retur , cam 295 km, am scos consum de 5%,tinand cont de faptul ca pe o portiune de 35-40 km (Gresu-Ojdula) mergeam cel mult cu treapta a III-a, pentru ca e drum neasfaltat prin munte, sunt gropi, si poti ramane suspendat pe unele portiuni de drum. Cine cunoaste traseul si a mers pe acolo stie despre ce vorbesc! Tot "secretul" e sa nu ai talpa grea, si sa te folosesti cat mai mult de inertie, si frana de motor la coborare!

                                De acord cand trebuie sa ajungi undeva, nu mai tii cont de consum.. Iarna cat ai scos cel mai putin la drum intins?
                                Last edited by dantis; 8 June 2012, 12:16. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google