Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

    Am facut azi remapare la Doc.
    Sunt multumit..consuma mai putin cu sa zicem cu 4-500 ml in acelas regim de condus.
    parca trage mai bine..spun parca ca inca nu am apucat sa fac comparatie cu una stock.
    mie mi sa parut ciudat ca dupa 3000 de ture sa schimbat sunetul motorului foarte mult...suna mult ai grav..mai a diesel...mai a motor puternic...nu stiu daca e bine sau nu...ideea e ca vreau sa aflu si sa aflam prima voastra parere...
    ma repet nu bate nu tacana nu e nici un sunet dubios...e pur si simplu un sunet de motor mai puternic...dar numa dupa 3000 rpm

  • #2
    salut , poti sa-mi spui ce inseamna remapare, sunt mai nou in logan club.
    sigpic #

    Comment


    • #3
      se schimba softul masinii cu altul(castigi un pic de cuplu si niste ponei)
      Era sa uit vreau parerea doar la cei cu remapare pe 1.4...

      Comment


      • #4
        schimbare soft ecu injectie (ecu = electronic control unit)
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          ok seiko doar eram curios, scuze
          sigpic #

          Comment


          • #6
            Senzatia mea a fost ca si cum ai decupla aerul conditionat cand ai nevoie de putere in trapta a 4-a.

            Comment


            • #7
              si la tine face scandal dupa 3000?

              Comment


              • #8
                nu mi sa parut a face alt zgomot decat cel de motor turat.

                Comment


                • #9
                  mie nu mi se pare mai zgomotos dupa 3000 de ture , consumu parca a scazut putin nu prea iam facut consumu iar la putere se simte putin acolo ,de cand lam facut nu am mai gasit pe nimeni prin oras sa facem o liniuta.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by seiko View Post
                    Am facut azi remapare la Doc.
                    Sunt multumit..consuma mai putin ................................
                    Daca ai facut remapare doar pt consum mai bine n-o faceai, DA, exista un consum oarecum mai mic la acelasi stil de mers, dar nesemnificativ.
                    Eu am simtit diferente imediat dupa remap, NU ceva nemaipomenit (cum e la DIZAL) dar exista.
                    Uite ce am facut eu si vezi imediat ce se intampla dupa o remapare buna.
                    Ti-am spus si pe celalat topic, cred ca te asteptai la ceva mult mai mult
                    (60-100/h pe tr III; 80-120 pe tr IV cu un 1.4 stock si 60-100/h tr III cu 1.6 stock)
                    http://www.youtube.com/watch?v=FhSbIBY_P30
                    http://www.youtube.com/watch?v=t_vFG1O49mI
                    http://www.youtube.com/watch?v=wLOoKhA1IcA

                    Comment


                    • #11
                      normal ca nu am facut-o ptr consum...dar ma bucur ca consuma mai putin daca nu ma dau la ea.

                      Comment


                      • #12
                        Dupa cum am spus, daca esti obisnuit sa mergi numai sub 3000RPM e si normal ca acum, dupa resoftare sa ti se pare ciudata masina. Mai ales ca ai inceput sa o testezi, sa o asculti si sa vezi daca e bine sau nu.

                        Incearca sa mergi pe toata plaja turatie pana la 5500RPM (acolo ar trebui sa aiba de fabrica 75CP) si ai sa vezi ca parca ai alta masina. Uita de mersul subturat la 3000RPM, cuplul max la masina ta ar trebui sa fie peste 3500RPM.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • #13
                          NU am fost niciodata vreun acolit al lui DOC (am fost si pro si contra la anumite aspecte), dar ce a spus asa e, da-i turatii, normal ca ti se pare ciudat ca suna altcumva, daca inainte n-ai luat-o la forje (forje, nu 4000 rpm...).

                          PS: oricum, n-ai cum sa nu simti ca trage ceva mai bine chiar de la ~2000 rpm pe orice treapta.

                          Comment


                          • #14
                            stai calm ca am duso si altadata pana la 5500 ...faza e ca suna altfel fix la 3000...normal ca ea trage mult mai bine dupa 3-4000 ..chiar dupa ce mi-ai facut-o am duso repede pana la 5500 in treptele 1-2-3-si aproape 4 (am urcat pana la km)
                            ideea este ca eu nu simt cuplul ala un pic mai bun...(dar in rest e ok)
                            si sunetu ala imi place la nebunie dar imi era frica sa nu fie ceva inneregula
                            Ps: in treptele 1-2 masina trage si urca mult mai liniar in ture... deci e mai ok

                            Comment


                            • #15
                              Cuplul un pic mai bun il simti la turatii joase, nicidecum la +3000 rpm.

                              In rest, fa macar testele care le-am facut eu si vei vedea imediat diferenta.
                              Daca NU e asa, inseamna ca ai dat banii de pomana, si sigurat ca NU e asa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google