Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by C@talin View Post
    ...........,compresia motorului e aceiasi deci nu faci nimic .
    Dupa remapare compresia nu mai e chiar aceeasi, minuscul ceva mai mare...cred

    Comment


    • Tavi las-o incolo de treaba ... cum sa se modifice compresia ?

      atata timp cat nu modifici nimic mecanic :P

      S.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Originally posted by Octavian___30 View Post
        Dupa remapare compresia nu mai e chiar aceeasi, minuscul ceva mai mare...cred
        nu mai zice asta niciodata ca sa schimbi compresia trebuie refacut motoru, alezat etc ;)
        Last edited by C@talin; 22 March 2009, 17:51.
        Dau 2000 de parai si cumpar tot...

        Comment


        • Sau schimbat garnitura de chiuloasa.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • Si daca o mai zic odata ce se intampla?
            Ok, raportu de compresie ramane acelasi, atunci cum exlicati ca daca bagi o benzina mai slaba dupa remap (sub 95 sa spunem) poate ''tacani avansul'?
            Zic atunci ca ar fi o compresie mai optimizata prin modificarea avansului...si ce se mai modifica p-acolo si de asta trebuie o benzina buna (macar de 95).

            Comment


            • Io-ti zic doar ca motorele cu compresie mica merg perfect cu benzina de 95 Remaparea cred ca ti-a explicat si Doc ce face, iti mareste cuplu la turatiile mai mici ;) de aici trage mai bine .de la turatii mai joase .
              Dau 2000 de parai si cumpar tot...

              Comment


              • ...si daca bagi o benzina proasta , risti mai mult sa-ti''tacane avansul'' decat fara remap.

                PS: cum crezi tu ca-ti mareste cuplu la turatii mai mici?

                Comment


                • Prin harta de injectie .distribuie altfel cuplu cai putere .pe plaja de turatii
                  Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                  Comment


                  • Ce prin distributie?

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      ...si daca bagi o benzina proasta , risti mai mult sa-ti''tacane avansul'' decat fara remap.

                      PS: cum crezi tu ca-ti mareste cuplu la turatii mai mici?
                      Tavi s-a mai discutat de 100000 de ori cum e cu cifra octanica :-)

                      in urma remaparii s-au "optimizat" parametrii de injectie fata de un motor stock, astfel are nevoie de o benzina "optimizata" ca sa mearga "optim". (sper ca ai prins ideea) De aia cand bagi benzina proasta se simta mai rau avansul decat la un motor stock.

                      Doc, dupa remapare curba de cuplu/putere se schimba (adica isi modifica forma substantial?) sau doar creste in valoare pe toata plaja de turatii? Sau si si ? (putin isi modifica si forma dar substantial, oare?)


                      S.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Salutare...........

                        A pus cineva masina pe DYNO sa vada ce se petrece???

                        Astept si eu un raspuns la intrebare, si cred ca mai sunt colegi care asteapta acest raspuns.

                        Daca cineva are o diagrama dupa remap, asi vrea si eu sa o vad, ca sa vad daca renteaza aceasta modifiacare.

                        Multumesc.

                        P.S. Doar pe DYNO o sa vedeti ce anume s-a modificat , si pana unde tine modificarea ........etc.
                        Last edited by cosmindan; 22 March 2009, 21:20.
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • Si optimizarea param de injectie la ce duce, adica ce inseamna ''optimu'' ala la functionarea motorului?

                          Curba de cuplu dupa remapare nu se schimba radical nici la o aspirata de 150 cp, dar mai la un 75 cp 8 valve, plus ca grafice dino eu n-am vazut pana acum la vreun 1.4 mpi.

                          Comment


                          • "optimizarea" duce la crestere de putere si cuplu :-) ... de exemplu amestecul este optimizat, aprinderea etc.... ca din soft nu prea ai ce altceva

                            vezi ca la curba de cuplu/putere se pot modifica: forma (adica se modifica distributia cuplului pe plajele de turatii) si/sau valoarea cuplului ... desi cred ca vin in tandem ...
                            dar e interesant de vazut daca forma (distributia) se modifica substantial (valoarea stim ca nu se modifica substantial).

                            S.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Graficul dyno nu va prea ajuta la modelele aspirate pentru ca foarte rar o sa vedeti unul corect. Se intampla foarte des ca un motor aspirat sa nu aiba o crestere de putere pe un grafic dyno insa pe strada (in sarcina) rezultatul sa fie cu totul altul.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • Nu nu..nu ma satisface rasp tau ))))
                                Zi-mi ce se intapla defapt cu optimizarea aia de duce la crestere de cuplu si putere.

                                Iti spun io, optimizezi compresia prin marirea timpilor de scateie, NU maresti raportu de compresie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google