Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Inteleg...ma intereseaza doar tinuta de drum si eventual daca mai e asa evident zgomotul ala ciudat pe la 110-120 pana se asterne motorul la drum

    Comment


    • #62
      Cel putin la mine, zgomotul n-a mai fost asa de evident (se auzea clar mai tare inainte de remap - unul din lucrurile importante observate).

      Comment


      • #63
        Originally posted by goguspan View Post
        si eu mi am fac remap dar merge mult mai bine, se simte pana in a 4 tra destul de bine si am reusit sa trec de suta in a doua eu sunt multumit. nu aveti idee careva daca tot scad liniutele la apa de la 4 la 2 din ce cauza e ? mersi.
        ai reusit sa treci de 100 in treapta a 2-a ?:O nu prea cred..sau e posibil ? de la 80-85 pana la 100 e ceva diferenta ..
        vad ca esti din targu mures .. trebe sa ne intalnim odata sa vb
        Last edited by raduprov; 8 March 2009, 15:08.
        Its just a car ...

        Comment


        • #64
          Originally posted by C@talin View Post
          iarasi corect,dar la multi dupa remapare apare fenomenul de placebo,si incep sa abuzeze de el.
          Eu nu am remapare nici nu o sa vada vreodata ca nu-i vad nevoia.Parerea mea .cine vrea senzatii sa cauta un 16 v :P
          La Tico ce remapare sa-i faci? :P

          Comment


          • #65
            Transplant...........
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #66
              @Octavian_30 mie mi s-a parut ca sunetul motorului inainte de remapare este de motor putin "avansat"(adica are avansul marit) iar dupa ca e zgomot normal. La tine cum a fost?
              Ca zgomot efectiv nu-i nici o diferenta ca a mea are evacuarea nealiniata ca lumea si "urla" .
              Din cate stiu la Tico nu se poate face remapare.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #67
                Mie mi s-a parut ca inainte de remap avea avansul cam mic, la limita si dupa, ca e exact acolo unde ar trebui (nici cu benzina de 95 nu-mi tacane avansul) si parca are o explozie mai buna/bogata/mare (la un 1.4 stock dau clasa la orice ora si la 1.6 mpi stock ma tin aproape de el pana pe la 130/h ).

                PS: la Tico remapul inseamna ceva reglaje din surubenita (acelasi lucru se face digital prin soft) : modificare debit de aer (banuiesc ca are si jigler de ala de aer), avansul marit o idee, si eu stiu ce reglaje minuscule se mai fac p-acolo - cam asa ceva
                Dar nu cred ca are nevoie de asa ceva, mare brnza nu faci (oricum pt oras e foarte agil).

                Comment


                • #68
                  Originally posted by C@talin View Post
                  Am auzit de la un profesor de motoare de la poli,ca e buna remaparea asta,motoru nu pateste nimic,da cica nu ar fi bine sa abuzezi de noua putere a motorului pentru ca componenetele din el sunt calculate la puterea la care vine .
                  nenea ala crede ca la un motor se dimensioneaza componentele pt puterea maxima disponibila? factorul de rezerva (supradimensionare) nu-i spune nimic lu' dom' prefesor?

                  Originally posted by C@talin View Post
                  io am zis ce mi-a vis nenea :P de obicei profi astia sunt mai cu temele facute ca orice alt injiner din service.
                  sau nu, depinde de situatie unii stiu sa reproduca cuvant cu cuvant o carte, dar tot nu gandesc. is ingineri numa pe diploma, ca simtul tehnic le lipseste cu desavarsire. pot insa sa formeze ingineri foarte buni prin cunostiintele ce le transmit studentilor, dar atat.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by AR-18-MOS View Post
                    La Tico ce remapare sa-i faci? :P
                    la tico nu merge domle remapare decat prin schimbarea carbului dublu corp cu vrunu ,quatro corp
                    Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                    Comment


                    • #70
                      Off-topic: Da' ce Tico are carburatie?
                      P.S. nici mie nu-mi tacane cu benzina de 95 dupa remapare.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #71
                        Offtopic: Cica primele modele de Tico au fost pe carburator , apoi, incepand cu Euro 2 au trecut pe injectie. Daca gresesc cu ceva astept sa fiu corectat
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #72
                          Testat astazi pe A1 cu 160 km/h pe ceas...se pare ca am scapat de zgomotul de trecere la accelerarein zona vitezei de 120 km/h...zgomotul(schimbat dupa remapare) a ramas acelasi fie ca accelerez rapid in tr.2,3,4 si cum s-a mai zis, in a 5-a nimic deosebit(desi nu vad ce s-ar schimba)...deci numai de bine pana acum despre remapare,mai ramane sa vedem pe termen lung si...am uitat de consum insa mai astept putin ca sa pot face o comparatie cat de cat(...cu stock-ul)

                          Comment


                          • #73
                            In privinta consumului ori am inebunit doi insi(eu si mcm022006) ori pentru ca s-a mai incalzit afara dar consumul urban a scazut simtitor.(de pe la 10,5 la 9 la mine personal)
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #74
                              Daca tot veni vorba de remapare............sunt multumit..dar imi apare un clantzanit de avans............poate cineva sa-mi explice cum sta treaba.
                              sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

                              Comment


                              • #75
                                Foloseste benzina cu cifra octanica ceva mai mare(98Co; 99Co)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google