Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mah da' ce-s eu? google nu stiti sa folositi? fie...dar nu luati de bun musai ce zic acum, nu-s mecanic, tavi stie, doar ca imi plac masinile si ma cam documentez...
    asa...un motor se duce dracului si la mers in gol la decuplare si la mers in sarcina la decuplare. diferenta e ca la mers in gol risti sa-i faci capatul din cauza ca mecanic nu poate urca in ture si surplusul de putere il preiau piesele componente, pe cand la balana in sarcina, puterea generata de motor e preluata in mai mica masura de piese si-n mai mare masura de transmisie. diferenta la turarea in gol e ca nu are racire buna motorul si intra in oscilatii mari , pe cand in sarcina, functioneaza la incarcare mare dar fara vibratii. nu stiu cum s ama exprim mai bine. eu de exemplu am mers pitesti-slobozia cu o caramida pe acceleratie si motorul n-a avut nimic. 5800-6000rpm constant. pe loc daca l-as fi tinut asa, mai mult de 10 minute nu cred ca ar fi mers. ceva in genul a ce am spus eu, mi s-a spus si mie si mi s-a exemplificat cu cateva filmulete cum se omoara un motor in 5 minute lasandu-l la blana pe loc si scos din viteza...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Si eu care-l balacaream pe taica-meu cand ma certa ca schimb prea sus in a 1-a .
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        mah da' ce-s eu? .................................
        asa...un motor se duce dracului si la mers in gol la decuplare si la mers in sarcina la decuplare. .................... surplusul de putere il preiau piesele componente, pe cand la blana in sarcina, puterea generata de motor e preluata in mai mica masura de piese si-n mai mare masura de transmisie. ..............................nu stiu cum s ama exprim mai bine.
        Cred ca te-ai exprimat cat se poate de bine, pt cine crea sa inteleaga, intelege (ca pe tr I puterea generata de motor e preluata de piesele componenete mai mult decat in tr II, III sau IV - ce incercam defapt sa spun).
        Adica daca mergi blana pe tr I, xxxx mai repedede (mult mai repede) motorul daca ai merge blana pe tr III sau IV.

        PS: ce esti tu?
        Pai ai cunostinte tehnice multe si stii mult mai bine sa explici fenomenele (te cunosc de-o viata, asa ca-mi permit afirmatia).

        Comment


        • mie mi-ar fi suficient sa nu mai simt ac cand ii dau drumul,se rezolva asta din remap?
          nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

          Comment


          • De simtit tot il vei simti dupa ce te obisnuiesti cu remaparea, tot vei spune ca e lesinata.
            Dar e clar ca suplineste destul bine remaparea consumul de putere al AC-ului.

            Comment


            • Dupa remapare,am folosit mai mult top premium 99 de la petrom,si am senzatia ca la relantiu se cam aude avansul,dintre cei care aveti remapare cu ce benzina vi s-a parut ca nu s-ar mai auzi avansul asa grav.

              Comment


              • la cine ai facut remaparea?

                Comment


                • La Doc....

                  Comment


                  • N-ai ce avans sa auzi la ralanti.
                    Probabil ca dupa remap asculti mai atent motorul si depistezi noi zgomote, spun asta pt ca asa am facut si eu )
                    Daca nu auzi nici o ''tacaneala'' la forja, n-are nimic.
                    La mine merge ok si cu 95 benzina, o sg data mi-a tacanit avansul dar am bagat o benzina super proasta.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      N-ai ce avans sa auzi la ralanti.
                      Probabil ca dupa remap asculti mai atent motorul si depistezi noi zgomote, spun asta pt ca asa am facut si eu )
                      Daca nu auzi nici o ''tacaneala'' la forja, n-are nimic.
                      La mine merge ok si cu 95 benzina, o sg data mi-a tacanit avansul dar am bagat o benzina super proasta.
                      Nu bag octaviane benzina de 95 oricum,daca tot am facut remap,ii voi baga numai 98 sau 100,se prea poate sa ai si tu dreptate cu impresia..la forja ce zic,fuge de rupe,doar atat pot spune

                      Comment


                      • Nu are cum sa tacane la relantii motorul tunat mai mult decat inainte prin simplul fapt ca nu se face nicio modificare in turatiile acelea. Ce auzi tu este tacanitul dat de injectoare sau tacheti.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • Partea asta am explicat-o si eu la un tovaras care e "mecanic",ca el mi-a sugerat ca se aude mai tare avansul acum,pentru ca din ce mi-ai explicat tu,nu se umbla la relanti si ca softul si-ar intra practic in paine dupa 1700 de ture.Daca se aude de la tacheti ar trebui sa fiu mai linistit?
                          *Sa nu ma intelegi gresit Doc,nu am spus ca ar avea de la softul tau ceva,era doar o nelamurire,in rest sunt super multumit de remap
                          Last edited by alin2009; 22 March 2009, 01:00.

                          Comment


                          • Pai ... fa un test, pune pe cineva sa tureze motorul si tu asculta cu capota ridicata. Daca e de la injectoare o sa vezi ca dispare cand ia piciorul din acceleratie. La orice masina se aude zgomotul produs de tacheti. Pana si la TypeR-ul meu il poti auzi daca esti atent. Nu a zis nimeni ca are ceva masina ta, doar ca dupa tuning este posibil sa percepi altfel sunetele produse de motor, avand in vedere ca esti mult mai atent la acestea. Sunt sigur ca inainte de asta nici macar nu ai deschis capota sa asculti motorul. ;)
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • mai sa stii ca si cu benzina de 95 simti acelasi lucru ca la aia de 1000 carera dupa mine :P ,compresia motorului e aceiasi deci nu faci nimic .
                              Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                              Comment


                              • E un thread special unde afli amanunte despre cifrele octanice ale benzinei...tot ce pot sa zic e ca te inseli dar deocamdata sa ramanem la subiect
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google