Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai am zis sa se mai "lase" ca am auzit asta de la mai multi asa-zişi experti. Exista un oarecare mit ca dupa 15 mii ar merge motorul mai bine.
    De ce a mea are alt zgomot la turatii mari peste 4000 rpm fata de astea mai umblate, de exemplu asta a lui cristivsb are 71 mii iar zgomotul de la motor este diferit fata de a mea. Poate ma lumineaza si pe mine cineva

    Oricum diferenta este, am vazut asta acum si se merita remaparea, iar softul pus de DOC este foarte bun, spun asta ca am mai mers cu alta a unui coleg forumist si nu prea am simtit mare lucru(soft de uzina), in schimb la remaparea facuta de DOC chiar se simte. Eu fiiind o persoana care simte diferenta la benzina de 95 vs. ceea de 98
    sigpic

    Comment


    • #47
      si eu am remapat-o p-asta mica si la fel pot sa zic ca se simte diferenta, consum un pic mai mic si cuplu mai mare in treapta a5-a, m-am obisnuit sa bag a5-a chiar de la 90-100 km/h si creste destul de repede pana la 150-160 la ora, pe cand inainte de remapare ii dadeam a5-a d-abia pe la 130... asa ca eu zic ca se merita remaparea, cel putin la motorul de 1.4.
      ---== LoGaN dRiVeR ==---

      Comment


      • #48
        si eu am facut remapare la 1,4 dar eu zic ca de la 3000 de ture in sus se simte ceva ,sunetu mai bun

        Comment


        • #49
          Pe mine ma cam sperie zgomotu` mai sus de 3000, cat despre consum, si demaraj, sunt imbunatatite... dar nu e suficient. nu am ce`i cere, asta e motorul !
          :inlove:

          Comment


          • #50
            La mine se simte incepand cu plecarea de pe loc. Se simte in toate treptele de viteza incepand cu 1500rpm. Peste 3-4000rpm nici nu mai zic. Pana la urma conteaza si unde faci remaparea, nici un soft nu seamana cu altul.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #51
              Salut am facut si eu ieri remapare la 1,4(am fost la dimsport) si pot spune ca se simte ceva,am simtit asta in toate treptele de viteza,la turatii mici trage un pic mai bine iar zgomotul de la 3000rpm la mine e la fel ca inainte,parerea mea e ca merita sa-ti faci remapare.
              :wave::smokespliff:

              Comment


              • #52
                @andreiy: ala nu e "trick", e autotestul bordului. si nu e influentat in nici un caz de softul din ecu. vad ca placebo isi face efectul mai mult decat trebuie
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Am auzit de la un profesor de motoare de la poli,ca e buna remaparea asta,motoru nu pateste nimic,da cica nu ar fi bine sa abuzezi de noua putere a motorului pentru ca componenetele din el sunt calculate la puterea la care vine .
                  Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                  Comment


                  • #54
                    Pai cum poti abuza asa mult.Eu ii dau talpa atunci cind am nevoie de o depasire mai rapida,doar nu voi merge cu ea turata la maxim(cu tr.4) 150km.
                    Cu a 5a nu voi vedea eu turata la maxim
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #55
                      io am zis ce mi-a vis nenea :P de obicei profi astia sunt mai cu temele facute ca orice alt injiner din service.
                      Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                      Comment


                      • #56
                        [Am auzit de la un profesor de motoare de la poli,ca e buna remaparea asta,motoru nu pateste nimic,da cica nu ar fi bine sa abuzezi de noua putere a motorului pentru ca componenetele din el sunt calculate la puterea la care vine .]

                        Da,adica explica fraza[ca e buna remaparea asta,motoru nu pateste nimic,]
                        Nu cred sa abuzeze cineva de motor la maxim,si in plus la 1.4 ce-i poti oferi in plus,mai mult de 10 cp-si aia lesinati(vorba unui forumist).
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #57
                          iarasi corect,dar la multi dupa remapare apare fenomenul de placebo,si incep sa abuzeze de el.
                          Eu nu am remapare nici nu o sa vada vreodata ca nu-i vad nevoia.Parerea mea .cine vrea senzatii sa cauta un 16 v :P
                          Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                          Comment


                          • #58
                            Si eu am remapare,dar nu ma simt ca la F1,e un pic mai cu zvac,ma ajuta la depasiri.
                            De aceea am si facut asta,cind intram in depasiri de multe ori intra plafonarea,si.......ma enervam,acum sunt linistit,am nevoie sa depasesc.....o calc si se vede.
                            Va SALUT.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #59
                              Remapare facuta alaltaieri...se simte diferenta la pornire si in general in treptele inferioare,zgomot parca schimbat in placut urechii,si zvacul de rigoare fara sa te mai rogi de motor in demaraje...maine dimineata ii fac o proba la drum intins pe o portiune din A1.Pana acum multumit ca sa vad schimbari...numai in bine

                              Comment


                              • #60
                                La drum intins pe tr V (spre vit max) n-o sa vezi ceva schimbari (sa nu te astepti sa ia 15-20 km in plus )) ).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google