Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si ne mai miram de ce Renault-ul nu aduce motoare mai noi pentru Logan !
    Pai daca gradul de satisfactie si performantele enumerate aici sunt atat de bune, de ce ne-ar mai trebui Tce-uri ?!
    Sa stiti ca intre obiectiv si subiectiv, granita care le desparte este ridicolul !
    Salutari si consumuri placute ( cu sau fara iridium, uleiuri inalt tehnologizate, anvelope fara forte de frecare si aerodinamica spatiala !)
    P.S Va dati seama ce frustrari se nasc pentru departamentele de cercetare de la marii producatori de automobile, ale caror bugete acum nu le mai pot justifica in nici un fel, cand practic raspunsul este la indemana pe un forum auto din Romania !
    P.P.S Si cum tot practic, se pare ca si pana Einstein s-a inselat, de ce nu ar fi la fel si aici ?! Pana la perpetuum mobile nu mai este decat un pas ( mai mic decat cel al lui Armstrong cand a pasit pe luna !)
    Apropo, modulul lunar o fi avut tot 16 Valve ?!
    Tot ceea ce am scris mai sus este un pamflet si trebuie citit si inteles ca atare !

    Comment


    • Originally posted by Shakar View Post
      6.8% e consum mediu/mixt care include si oras, era vorba de consum extraurban si ghici ce - tot ~5.5% declara si Dacia.
      De parca intereseaza pe cineva acest consum! Poate pe unul care sta pe camp si merge tot pe camp, fara sa stie ce-s alea localitati. Probabil si alimentarea tot pe camp o face, din balega de vaca, bio 100%.

      Comment


      • Tu cand mergi dintr-un oras in altul (gen Craiova-Bucuresti, Bucuresti-Constanta, Craiova-Timisoara, etc) ce consum te intereseaza ? Ala urban ?
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Tocmai asta era si ideea. Nu are importanta cat scoti extraurban (5,5%) ci are importanta cel complet (6,8%). Acolo sa va laudati cu, consumul, unde eu scot 5,5 cu AC non-stop.
          Last edited by amigos; 25 September 2011, 20:32.

          Comment


          • Eu zic sa faceti calculul dupa 150.000 km ca sa fie unii, cu inima impacata.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Ai dreptate, avantaj 1,2 vreo 2 tone de benzina. Cred ca-i mult mai bun decat avantajul unui demaraj la depasire.
              Last edited by amigos; 25 September 2011, 20:49.

              Comment


              • "Avantaj 1.2"

                Ma minunez cand citesc...

                1. Aici e rubrica "Consumul mediu 1.6 16v 105CP "
                2. Despre ce avantaj vorbiti? La un drum pana in Germania de exemplu (4000 km dus-intors) cu 4 persoane in masina si bagajele aferente, as fi tare curios cat ar consuma 1.2 16v in regim de autostrada la 140km/h. S-ar putea sa depaseasca chiar consumul lui 1.6 16v, iar confortul dat de motorizarea 1.2 16v va fi cu siguranta inferior (regtrogradari dese in treptele inferioare si turarea motorului mai tot timpul la 4000 - 5000 rpm, pentru a tine pasul cu traficul)

                Comment


                • Ok, propun sa revenim la subiect!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Consumul dat de constructor reprezinta referinta pe care trebuie sa o ai in vedere atunci cand te hotarasti sa alegi o masina sau alta. Te mai poti orienta si dupa testele comparative relatate in revistele de profil. Ceea ce spune x sau y este irelevant.

                    Am dat exemplu un drum Craiova-Bucuresti dus-intors in care am scos un consum mediu de 7,9 in conditiile descrise mai sus. Cu alte ocazii am scos un consum mult mai bun, deoarece am mers doar cu sotia si am condus mai linistit. As fi putut conduce si mai in forta de atat si probabil as fi ajuns chiar si la 8,5 sau poate chiar 9. Daca presiunea din pneuri o micsoram cu 0,3 atm ar fi iesit altceva si tot altceva ar fi iesit daca drumul ar fi fost mult mai liber sau daca as fi mers cu rezervorul mai mult gol dacat plin ochi, asa cum l-am avut si la ducere si la intoarcere.

                    Comment


                    • Originally posted by amigos View Post
                      Tocmai asta era si ideea. Nu are importanta cat scoti extraurban (5,5%) ci are importanta cel complet (6,8%). Acolo sa va laudati cu, consumul, unde eu scot 5,5 cu AC non-stop.
                      Gresit. Te intereseaza cel extraurban ca tu mergi extraurban, dooh. Ala mixt te intereseaza pe distante foarte mari cand mergi si in oras si in afara dar nu e cazul la situatia data de mine.

                      Avantaj 1.2 ? .
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Azi la amiaz vorbeam cu Shakar fix de treaba cu consumul 5.5%, care-i de fapt in cazul de fata 5.4%.

                        Deva_Lipova_Timisoara, am prins si un accident pe drum, coloana mare, bla bla, AC pana in Lipova, 2 persoane, 1 mountainbike, portbagaj plin, in spate pe bancheta plin pana la nivelul tetierelor. Sa muara ala cu 1.2 16v de comenta p-aci, de ciuda

                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                        sigpic

                        Comment


                        • cum faci tu e cea mai buna dovada. se vad clar litri kilometri etc. or sa zica acum ca ai stat noaptea sa editezi filmuletul

                          Comment


                          • Originally posted by ddor71 View Post
                            Consumul dat de constructor reprezinta referinta pe care trebuie sa o ai in vedere atunci cand te hotarasti sa alegi o masina sau alta. Te mai poti orienta si dupa testele comparative relatate in revistele de profil. Ceea ce spune x sau y este irelevant.

                            Am dat exemplu un drum Craiova-Bucuresti dus-intors in care am scos un consum mediu de 7,9 in conditiile descrise mai sus. Cu alte ocazii am scos un consum mult mai bun, deoarece am mers doar cu sotia si am condus mai linistit. As fi putut conduce si mai in forta de atat si probabil as fi ajuns chiar si la 8,5 sau poate chiar 9. Daca presiunea din pneuri o micsoram cu 0,3 atm ar fi iesit altceva si tot altceva ar fi iesit daca drumul ar fi fost mult mai liber sau daca as fi mers cu rezervorul mai mult gol dacat plin ochi, asa cum l-am avut si la ducere si la intoarcere.
                            Foarte corect. Asta ar fi fost si utilitatea acestui topic, sa dea aici date reale oameni seriosi despre consumul lor mediu pe perioade rezonabile de timp. Asa cum am dat eu, pe toata perioada iernii - post care s-a pierdut prin noianul de balarii de aici. Sau alta data pe 1000 km. In schimb, topicul e poluat de o gramada de aflatori in treaba care ba se dau jmecheri ca ei "le au cu covrigu' " si "scot" consumuri absurde, ba se dau crocanti ca masina lor, cu alt motor, desigur, e mai buna samd. Bine ma, fratilor, sunteti mai tari. Acum lasati-ne pe noi , cei cu 1.6 16v, cu consumurile noastre, sa le comparam intre noi.

                            Comment


                            • Originally posted by amigos View Post
                              Ai dreptate, avantaj 1,2 vreo 2 tone de benzina. Cred ca-i mult mai bun decat avantajul unui demaraj la depasire.
                              Ok ..daca ai tu avantaj 2000 de litri de benzina e foarte bine,dar sigur depasesti doar tractoare si carute ca la un tir care merge cu 90/100 de km/h deja sigur esti cu morcovul cu tot cu frunze in ( puncte puncte ) pana termini operatiunea "MAREA DEPASIRE" sau trebuie sa ai liber vreo 2 km in fata ta pana ai trecut de tir si daca la o depasire viata ta si a familiei valoreaza doar 2 tone de carburant ( adica vreo 100 de milioane ) e problema ta prietene si nu a noastra cei cu 16V 1.6 ca restul e Can Can !

                              Iar avantajul unui demaraj mai bun,,e si ala ca te mai scoate dintr-o situatie critica cand ai nevoie de el si e bine sa il ai decat sa nu il ai deloc si sa plangi dupa el decat cand e prea tarziu !

                              Ps...@Ion_R5,....
                              La un drum pana in Germania de exemplu (4000 km dus-intors) cu 4 persoane in masina si bagajele aferente, as fi tare curios cat ar consuma 1.2 16v in regim de autostrada la 140km/h.
                              ......Iata si raspunsul lui Amigos...
                              Din pacate autostrada e departe de zona mea de bastina si nu pot preciza consumul la viteze de autostrada. Cand am avut ocazia chiar imi pare rau ca nu am verificat acest lucru, dar cu prima ocazie cand prind o sosea de peste 130 km/h o voi face.
                              Adica trebuie sa ai sosele de 130 ,sa le gasesti si apoi cand le prinzi sa te tiii bine de ele,ca pe unde scrie 90 mergi cu 90 !
                              Last edited by Ivan Marian; 26 September 2011, 11:44.

                              Comment


                              • Incetati cu off-topicul si cu comparatiile absurde, sau va dau vacante?
                                Amigos, inceteaza cu off-topicul. Daca ai ceva de spus, fa un topic separat. Daca mai faci un singur post pe tema 1.2 vs 1.6, stai 2 saptamani pe bara.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google