Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Timisoara_Lugoj_Deva, Ac 30% din drum, 3 persoane, porbagaj plin, viteza medie 77 kmh, consum 6.5%.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by dr_mke View Post
      ................... medie de 8.2% Nu se spun vitezele in afara localitatii, insa Deva-Arad (160 km) s-a terminat in 1:40 min.
      Fara instigare ))
      Arad-Deva 157 km inregistrati, 1:22 min, 7,6% consum.
      Drum mega-liber (plecat la ora 6:30 dimineata din Arad, intr-o sambata).

      Comment


      • Consumul respectiv este obtinut in trafic, nu pe drum liber. Pentru o viteza stabilizata de 120 kmh am consum mai mic decat 1.4

        Incearca sa faci drumul noaptea si sa mergi peste tot cu 110 kmh, sa vezi de curiozitate de timp si ce consum scoti.
        sigpic

        Comment


        • E motorul mai relaxat la 120 km/h decat un 1.4. De curiozitate cat consuma 1.6 16 v la viteza aia, constant?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • La 130 stabilizat (135 kmh pe bord) cu AC pornit si 2 persoane la bord consuma 7.8%.
            sigpic

            Comment


            • Mult, pt ca tot ziceai ca la 120 scoti mai putin ca 1.4.
              La 140 stabilizat la 1.4 e 7,6% fara AC, una pers in dreapta si ceva bagaje.

              Pana la 140 1.4 ia mai putin decat 1.6 mpi si 1.6 16V.
              Nu stiu daca sunt 100 gr sau 0,5L, dar ia ceva mai putin.

              Comment


              • Depinde cat de corect ai fost cand ai masurat. In regim rapid 100% sigur consuma mai mult atat 1.6 8v cat si 1.4 8v. Lucru testat de mine, cu aceiasi metoda. Spre exemplu 1.6 8v ia 8.0 stabilizat la 135 kmh in bord.
                sigpic

                Comment


                • Nu stiu ce inseamna la tine ''regim rapid''.
                  Eu ti-am spus cat ia 1.4 stabilizat la 140, ca asta era discutia.
                  Dar vad ca esti capos si o dai la intoarsa sa-ti iasa bine calculele.

                  PS: ai spus ca 1.6 16V la 130 stabilizat ia 7,8 % si e adevarat, pt ca la 140 ia ~8,1% lucru confirmat si de alti colegi.
                  1.4 la 120 stabilizat ia 6,8% (lucru filmat la consum 1.4).
                  Last edited by Octavian; 3 July 2010, 15:58.

                  Comment


                  • Avand in vedere ca ai facut drum de TM in toiul noptii cu alte ocazii, poti s-o faci si acum cu un Logan 1.4 stock si se probeaza in acelasi timp pe aceiasi bucata de drum. Vant, inclinatie, presiune in gume, toate modifica consumul. Asa se elimina o mare parte din variabilele problemei. Masina ta este remapata si nu are sens sa incerci s-o compari cu alta stock vis a vis de consum.
                    In trafic normal, pentru o medie orara de 85 kmh, mergand in "echipa" vei avea consum mai mare.
                    sigpic

                    Comment


                    • Te abati in continuare de la esenta.
                      Ai spus ca la 120, 130, 140 stabilizat ai consum mai mic decat 1.4.
                      Eu ti-am spus ca pana la 140, 1.4 are consum mai mic decat 1.6 16V, date probate si confirmate si de alti colegi. E si normal sa fie asa. La 120 e ~6,8%, la 130 e ~7,2% la 140 e ~7,6%.
                      Mai sus de 140 intr-adevar se schimba considerabil datele problemei, dar nu face obiectu discutiei.

                      Lasa ''regim rapid'' , ''mers in echipa'' si alte ipostaze, contrazice-ma la discutia cu mersu stabilizat pana la 140.
                      De ce nu are relevanta masina mea ca e remapata? Nu chiar tu spuneai (pe jurnalul tau) ca remaparea ti-a dat consum in plus?
                      Sau crezi ca mapa mea e ceva bestial care mi-a dat şasă cai frumoşi si 10-15% economie de carburant...
                      Last edited by Octavian; 3 July 2010, 17:48.

                      Comment


                      • Ca tot s-a adus in discutie mersul mai "agitat", aici cred ca 1.6 16v e cel mai economic, adica sa mergi mai tare, depasiri & co si un 1.4 sa se tina dupa tine. La mers constant la viteze mici/medii/relativ mari e normal sa nu fie diferente mari, +/- 100-200 g pot fi usor influentabili de alti factori.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Nem, tu ai spus ca la masina ta s-a umblat la acul indicator al vitezometrului, asta prima la mana.
                          Doi la mana masina-i remapata, ocazie cu care multi "vrajitori" umbla si la partea cu afisajul consmului. Din capul locului vb de 1.6 16v stock contra 1.4 si 1.6 8v stock. Garda la sol mai mica ajuta si ea la scaderea consumului la viteze mari.

                          Dupa cum spuneam, ai venit in TM la 12 noaptea pentru alte chestii la fel de "presante". Esti liber s-o faci si acum. Se merge in paralele sau unul in spatele celuilalt si se filmeaza. Care-i problema ?

                          Pana acum eu m-am deranjat sa filmez diverse "faze" pentru forum.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ce garda la sol, ce kilometraj, ce manarit CB???

                            Eu nu trebuie sa probez ceva ce e adevarat. Daca era gata autostrada AR-TM, poate asa de fun.

                            Deci te iei in continuare de chestii neesentiale si eviti un raspuns, care-l cunosti dar nu vrei sa imi dai dreptate.

                            PS: 1.4 stock la 120 are 6,8% consum, cat are 1.6 16V..? Aud..?

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian___31 View Post
                              ... nu vrei sa imi dai dreptate.
                              ... Aud..?
                              dr_mke da-i dreptate!Nu te poti pune cu 1.4...
                              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                              Comment


                              • Bucuresti - Pitesti (140 150 160 kmh) - Balea lac ( numai tr 2 si 3) - Sibiu - Brasov - Bucuresti ( regim 70 150 kmh)

                                consum 6.3 %

                                la 120 pe autostrada in regim mentinut am 6.3
                                la 140 mentinut am 7 -7.1 asta pentru ca la viteza aceasta am aproape 500 rpm in minus fata de un logan benzina stock (ma declar invariabil multumit de pinionul de dci . dieselu sa traiasca )

                                consumabilele le am uzate aproape de schimbare

                                si sa nu uit 4 persoane in masina si bagaje

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google