Bara De Torsiune Fata Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zeegermans
    replied
    a zis supraviratoare la ambele si tractiune fata si spate, dar a explicat bine. cu siguranta se referea la subviratoare.
    bara stabilizatoare pe spate am vazut si pe niste modele lancia sedan cu suspensie independenta spate (tractiune pe fata).

    Leave a comment:


  • Martian
    replied
    Ronin, trebuie sa comentez putin... sa nu te superi...

    Punctul 1: am avut Oltcit, avea bara de torsiune, de acord cu tine... insa nu avea bara stabilizatoare... si statea bine in curbe...
    Punctul2: Loganul are suspensiile moi... de aia se leagana... mai degraba...
    Punctul 3: Masinile cu tractiune fata sunt subviratoare, mai degraba...

    Leave a comment:


  • adicata2003
    replied
    Toate masinile au bara stabilizare punte spate. Inclusiv loganul. Toate loganurile au punte stabilizare spate. Si vechia dacia are bara stabilizare spate. Este mult mai importanta pe spate acea bara.

    Leave a comment:


  • Ronin
    replied
    Moama, atatea confuzii si pareri neavenite nu am mai vazut de mult.
    1. Bara de torsiune este la autoturisme ca Oltcit in locul arcurilor elicoidale de la suspensie, deci nu are legatura cu directia.
    2. Bara stabilizatoare este extrem de importanta pentru stabilitatea masinii atat in mers drept cat si in viraj, incercati sa o scoateti si veti vedea cum dansati pe sosea la cea mai mica groapa. La unele masini exista bara stabilizatoare si pe puntea spate, din aceleasi considerente, de obicei la masinile 4x4.
    3. Toate masinile cu tractiune fata sunt supraviratoare, adicatelea tind sa mearga inainte si sa nu vireze, fata de cele cu tractiune spate care sunt supraviratoare, adicatelea fuge fundu in exterior in viraje. Concluzia este ca Loganul asa trebuie sa se comporte la banii astia. Exista sisteme de control al traciunii si alte sisteme de siguranta in ceea ce priveste aderenta, tractiunea si stabilitatea pe traictorie in viraje precum si anvelope, suspensii si alte minunatii care se afla in dotarea altor masini mai stabile si mai " destepte". Trebuie doar sa ti le permiti financiar.

    Leave a comment:


  • alex cosmin
    replied
    la ce pret ebara stablizatoare

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @ionut stavar: da, se schimba. si bieletele care o fixeaza de bratele inferioare.
    @vyalli: din cauza gumelor mai late nu simti gropile, nu din cauza ca ti-ai montat bara aia
    raman la parerea ca bara are un efect minimal, mai mult psihologic. nu contest ca nu ajuta, dar nu sunt convins ca e chiar asa mare minune. am mers si cu logan fara stabilizatoare (fara sa stiu ca n-are la momentul respectiv) si nu am observat vreo diferenta majora, drept e ca nici nu eram concentrat pe asta. a fost o "plimbare" legala si oricum, comparativ cu o masina cu suspensii sport mi se parea normal sa fie mai "barca"
    Last edited by Seba; 1 June 2012, 22:08.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Dacă aveam maşina disponibilă mai avea sens să întreb ? E împrumutată...

    Leave a comment:


  • john Q
    replied
    Inseamna ca am si mai inseamna ca de asta se vaita unii ca loganul sta prost in viraje fata de altii.Garniturile ale de cauciuc in care e prinsa se schimba?

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    eu zic ca are daca e din feb 2005

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Poti sa-ti raspunzi singur la aceasta intrebare; uita-te sub masina, la suspensia fata.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Laureate 1.4MPi / feb.2005

    A mea o fi având bară stabilizatoare ?

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    salutare...

    eu pot sa spun ca masina mea nu a avut bara stabilizatoare pe ea timp de 3 ani in care s-a simtit lipsa ei mai ales pe curbe si cand am pus jantele pe 17 se simtea ca dracu articulatia. Odata iesita din garantie am montat a doua zi bara si impresii sunt multe:
    -sta mai bine pe curbe
    -nu se mai simt bocanituri sub masina( de 1 an de zile le ziceam ca aud ca bate ceva si au schimbat ca prostii capete de bara, pivoti etc )
    -cum am pus jantele pe 17 si am inceput sa merg prin Bucuresti nu se mai simt gropile asa de nasol

    parerea mea e ca e bine sa fie acolo dar nici imposibil de mers cu loganul daca nu are. fiecare face ce vrea cu masina lui iar eu am considerat ca trebuie sa fie acolo si rezultatele sunt bune

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Exact; dar nu e o teava, e o bara, daca vrei, dintr-un material ce suporta deformari elastice.

    Leave a comment:


  • john Q
    replied
    Am si eu o intrebare.Cum arata bara asta stabilizatoare?Este bucata aia de teava care trece dintr-o parte in alta a masinii?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Foarte corecte observatiile.
    Nici vorba sa minimalizam prezenta acestui element al suspensiei; spunem bara antiruliu, stabilizatoare sau de torsiune si am spus tot despre atributul acesteia. Si as adauga importanta acesteia nu numai in curbe ci si pe un drum cu denivelari pronuntate si anume faptul ca se opune miscarii verticale neuniforme ale celor doua roti, ceea ce reduce efectul de...corabie pe valuri a masinii si implicit reducerea momentelor de torsiune in elementele de rigidizare ale caroseriei.
    Un amanunt deosebit de important il reprezinta materialul din care e facut aceasta bara, precum si momentul de torsiune cu care este incarcata aceasta; altfel e un element care bifeaza doar la capitolul psihologic al soferilor si mai putin la cel al tinutei de drum.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google