Una e una si alta e alta
Bara rigidizare (strut bar) : este un element de suspensie care reduce alunecarea masinii si se monteaza pe capetele superioare ale telescoapelor , pe oale.Rolul principal al acestui element de stabilitate este de a rigidiza caroseria si de a nu permite apropierea extremitatilor , de a spori manevrabilitatea vehicului, crescand stabilitatea in curbe si la manevre bruste.
Bara stabilizatoare (antiruliu) :micsoreaza inclinarea in viraje, se monteaza pe sub masina
prinsa in 2 puncte de lonjeroane avand extremitatile atasate basculelor fiind confectionata din otel calit.Actiunea ei depinde de rigiditate si dimensiuni. O bara antiruliu prea rigida va diminiua confortul, dar va ameliora capacitatile dinamice ale masinii. Daca bara antiruliu va fi prea rigida pe fata masina va avea tendinta sub-viratorie, adica masina tinde in curbe sa pastreze deplasarea spre inainte si sa nu “asculte” comanda soferului.
Bara De Torsiune Fata Logan
Collapse
X
-
pai da...ca alea cu motoare mai "slabe" nu mai iei curba cu ele...16v si 1.5 nu poti sa le tii in frau la cata putere au...intre 2006-2007 au avut cele mai corecte si cele mai bune versiuni...acuma deja e hotie..n as da loganu pe care il am, da sigur nu mi as lua alta masina de la ei...pacat ca isi bat joc asa
Leave a comment:
-
E criza dom`le , si de la dacia ne asteptam sa puna si volanul inclus la optionale ... au ajuns la concluzia ca doar motoarele mai puternice de 1.6 16v si 1.5 90 cp au nevoie de acea bara stabilizatoare
Leave a comment:
Leave a comment: