Originally posted by cata89ro2000
View Post
Bara De Torsiune Fata Logan
Collapse
X
-
-
nu are bara antiruliu deoarece ,,,cei de la vocea clientului spun ca este un elementat care poate lipsi de pe masina fara a pune siguranta autovehicului in pericol si pentru a mai reduce putin din costurile de fabricatie.si ca sa nu imi sara lumea in cap eu personal le-am scris pentru ca eram foarte suparat ca nici eu nu am avut pe masina deoarece am iteles ca din 2009 de la aparitia facelift s-a scos de pe unele modele pentru a putea da posibilitatea de a monta abs mai ieftin sau pentru ca varianta coaja sa fie asa de ieftina
Leave a comment:
-
scuza-ma am inteles gresit msg tau, e pus gresit comentul tau incearca sai dai cu "Quote" sa stie omu la ce te referi...bafta si scuze
Leave a comment:
-
Uita-te te rog la postul #1 si #9.
Si sa stii ca au fost Logane fara bara antiruliu acum citiva ani.
O baga, o scoate, ca asa e la fabrica...
Leave a comment:
-
cine a zis ca scoate bara antiruliu, ce ai vrut sa zici? ca nu sa inteles deloc mistocaria...
Leave a comment:
-
Da. Sa scoata bara antiruliu - care a fost pusa degeaba atitia ani pe toate masinile -, sa scoata discurile de frina ventilate, sa puna simple, ca in fond se poate mege si cu 60 km/ h, ce atita viteza, deci nu e necesara ventilatia discurilor, da si frina pe spate nu e necesara in fond, nu-i asa ? Ca la bicicleta, frinezi decit cu frina fata ....
( sper ca s-a inteles mistocaraia ... )
Leave a comment:
-
Sesimte chiar foarte bine si la stoc...nu rugineste ca intai tratezi gaurile cum trebuie, nu pui bara direct pe tabla la suspensia mcpherson nu se preteaza prinderea pe capetele amortizoarelor
Leave a comment:
-
[IMG]file:///C:/Users/K%20T%20A/Desktop/bara%20stabilizatoare%20logan%20cup-001-500x500.jpg[/IMG]
incerc sa inteleg ca un necunoscator de ce bara este prinsa de oala si nu de capetele amortizorului? adica nu risti ca acele gauri pe care le dai cu montajul bari pe oala sa rugineasca de jur imprejur si la o groapa mai serioasa sa-ti smulga bara cu tot cu oala? aceasta bara rezolva unghiul de inclinare la curbe doar cu amortizoare sport sau se rezolva si fara amortizoare adica cele stock?
Leave a comment:
-
pune o poza, ca din descriere, ce spui tu seamana cu tirantul cadrului motor mai degraba decat cu o bara stabilizatoare. poate ma insel, dar o poza ar fi edificatoare pt toata lumea.
Leave a comment:
-
Are bara de torsiune
Originally posted by SELU View PostCine imi poate da un raspuns de ce "noua Dacie Logan" nu are bara de torsiune pe rotile din fata,pe cand tipurile mai vechi,au aceasta piesa,care dupa parerea mea nu era montata degeaba !
Leave a comment:
-
acum se monteaza din nou la toate modelele. cel putin asa se zice prin servizuri. o fi fost o incercare de cost-cutting pe ideea "las ca nu se observa".
Leave a comment:
-
Bara antiruliu nu mai este necesara, si alte marci au renuntat la ea la tipurile sub 1000 kg, partea de antiruliu este preluata de bratele australe folosite de Logan. Sincer cred ca este un lucru bun disparitia barei si a bucselor aferente si nu am auzit pe nimeni plangandu-se ca nu poate lua o curba cu 80 la ora pentru ca nu are bara antiruliu.
Leave a comment:
-
Pai la motor nu difera decat pistoanele, scaunele de supape mai dure, supape nitrurate, fusta piston grafitata si cam atat...ma rog si bujiile sunt altele, dar deja nu mai conteaza.
Aaaaa si era sa uit...la ph2 capacul de la culbutori si baia de ulei sunt mai subtiri, ca doar deh e criza, mai taiem din ele da-le dreq ;))))
Leave a comment:
-
Apropo de lamuriri din partea constructorului ; eu am doi ani de cand incerc sa aflu oficial daca se poate spune asa,daca exista deosebiri constructive intre motorul de 1,6 pe benzina si cel de 1,6 pe GPL. Am avut parte de foarte multe "pareri" dar ceva garantat-nu. Deci de aceasta vad eu utilitatea ca cineva competent(a nu se interpreta) sa ne mai lamureasca din cand in cand.
Leave a comment:
-
astea nu pot functiona una fara cealalalta..daca pui bara de rigidizare, da masina sse inclina in curba tare degeaba
Leave a comment:
Leave a comment: