Originally posted by alxo91
View Post
- regleaza cablul de ambreaj pentru a compensa uzura (pana la 110 000 de km am reglat de 2 ori ambreajul)
- schimba bujiile - ar fi bine sa pui macar NGK V-line. Nu baga bujii de supermarket ca mai mult rau faci
- schimba senzorul de turatie - curatarea lui e frectie la picior de lemn
- schimba lichidul de frana ca sigur e imbatranit
- mergi la un tester de baterii sa iti spuna cata viata mai are bateria in ea, nu cumva sa te lase in drum
- baga ulei bun (5w40 sau 0w40 daca ai buget)
Pe la 80 000 de km si 10 ani te poti pregati de schimbat:
- pivoti - poti pune pivoti Moog, sunt ok si au pret bun (~50 ron bucata)
- capete de bara - ar fi bine sa pui Lemforder sau Swag (~80 ron bucata)
- bielete bara stabilizatoare (~40 RON bucata)
- placute de frana in caz ca nu ai schimbat deja - Ferodo sunt o alegere buna.
Ia consumabile de calitate si du-te la un mecanic de incredere.
Dupa ce faci toate astea te poti gandi la o resoftare Dimsport (~150 de ron) si vei fi multumit de masina.
Leave a comment: