Reparatii necesare 1.6 MPI 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alxo91
    replied
    Am inteles, mersi frumos pentru raspunsuri
    Last edited by 77sky; 4 August 2015, 08:36.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    cureaua de accesorii e aia ! cureaua de distributie nu e la vedere !

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Si cureaua aceea care vine pe mai multe role ce este?
    Last edited by 77sky; 4 August 2015, 08:36.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    in ultimele doua link-uri ai pozat pompa de servo.....murdara de ulei....care rola ? care distributie vezi tu acolo? distributia e sub capacul mare central de aluminiu,in dreptul fuliei motorului !

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Deci ala e ulei vechi de la schimb? Dar cum a ajuns pana sus la rola de la dostributie? Si pe niste furtunase de acolo?
    Last edited by 77sky; 4 August 2015, 08:41.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    verifica sa ai strans filtrul de ulei si spune-i celui care lucreaza la masina ta sa incerce lucreze mai curat cu uleiul cand toarna !
    in rest totul e ok,poti dormi linistit !

    aci e distributia :
    Last edited by sobolan; 14 June 2015, 21:38.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Revin cu poze:











    Last edited by alxo91; 14 June 2015, 20:42.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    la profilul tau apare motorizare 1.4 ,ti-am raspuns obiectiv : ai ambreiaj de 180mm fata de initiatorul topicului care are 1.6mpi si are ambreiaj de 200mm .....extragalactic ....

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Am inteles: nu stiu sa conduc. Dar initiatorul topicului stie?

    Pe mine m-ai pierdut pe la 1.6 dupa 1.5 inainte de 1.4. Probabil din cauza berii.

    Eu imi prind urechile daca e sa schimb o distributie si garantat las masina pe butuci daca ma apuc. In 3 ore ma prind de abia de unde sa incep.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Ia spune expertule eu de ce am fost nevoit sa-l schimb la 80.000Km?

    Nu stii sa conduci,de aia....no offence dar eu am facut tractari si platforma,o perioada, cu un logan 1.5dci si inca mergea ok ambreiajul la 140000km.....la 1.6mpi ambreiajul e de 200 fata de 1.4mpi care are doar 180mm,tu ai 1.4 din ce vad,dar si ala exploatat corect duce peste 140000km si nu-mi da mie sfaturi de mecanica ca nu e nevoie...is satul de ale mele man,nu vreau sa le aud si pe ale altora !
    Distributii la MPI schimb una la 3 ore de unul singur,exagerezi cu cureaua rupta dupa 5 ani si kilometrii aia,e drept ca e in limita dar am vazut masini cu 90000km si jurai ca e cureaua folosita un an(vrei poze ? ma duc sa caut cureaua),ai putea sa ai dreptate doar in cazul in care cureaua a fost luata de la "baietii" din Pitesti.
    Eu nu indemn pe nimeni sa se abata de la manual(4 ani sau 60000km) dar extrema ar merge 5 ani si vreo 7-80000km la un kit bun sau original,bineinteles ca cine face asta o face pe propria raspundere !
    BTW : Fara injurii te rog,expert ai fi tu,eu nu am ajuns la rangul asta nici prin postarile de aici si nici in viata de zi cu zi !Cand vrei sa ajuti sau sa dai un sfat cuiva cauta sa fii cat mai obiectiv ,ideea e sa ne ajutam si sa ne exprimam liber parerea ca doar e un forum public !


    Originally posted by alxo91 View Post
    Inca este inscrisa pe numele mamei si sunt curios daca se plateste taxa de mediu daca ma duc sa o inscriu pe numele meu, atat timp cat este mostenire.
    eu stiu ca nu ai de platit nimic la succesiuni !
    Last edited by sobolan; 13 June 2015, 23:47.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Originally posted by sobolan View Post
    ambreiaj ? la 85000km ? ce-mi place mie sa mai citesc pe forum-uri....numai experti .....pai ala ,in conditii normale de mers, tine si 200 000 km .....ulei din cutie ?aici iar e cu dus-intors....
    Ia spune expertule eu de ce am fost nevoit sa-l schimb la 80.000Km?
    Cum stiu unii din Galati cum se uzeaza ambreiajele in traficul de Bucuresti.

    Originally posted by sobolan View Post
    mult 7 ani.....poti sa tii o distributie maxim 70000km sau 5 ani daca nu ai kilometrii astia !
    La carte scrie 60000km sau 4 ani !
    Uite aici sfat de expert. Eu la 80.000Km si 5 ani am scos cureaua de accesorii cu crapaturi din 2 in 2 mm. Si nu din cauza Km ci a anilor. Eu am avut noroc sa nu se rupa in cei 5 ani. La tine daca se rupe intre 4 si 5 ani macar stii ca apoi ai de facut un drum de Galati.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Tin minte ca am dat 550 lei cu tot cu montaj pe distributie si pompa de apa.
    Si ca o paralela, acum simt pe propria piele ca masina este o responsabilitate mare. Masina a fost cumparata de parintii mei, inscrisa pe numele mamei mele care a decedat acum 4 ani, iar tatal meu mi-a lasat-o mie dupa succesiune.
    Inca este inscrisa pe numele mamei si sunt curios daca se plateste taxa de mediu daca ma duc sa o inscriu pe numele meu, atat timp cat este mostenire.

    Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk
    Last edited by 77sky; 4 August 2015, 08:39.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    Originally posted by alxo91 View Post
    nu are rost sa facem experimente.

    chiar nu,experimentele se fac pe bani multi si pana la urma nu merita,un kit de distributie bun (aftermarket) nu te costa mai mult de 350 ron ,asta tinand cont ca te tine 4 ani ,nu vad nici o economie sa tragi de ea !

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Era in stare ok, chiar m-am uitat la ea, dar daca asa e scris la carte nu are rost sa facem experimente.

    Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk
    Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:50.

    Leave a comment:


  • sobolan
    replied
    mult 7 ani.....poti sa tii o distributie maxim 70000km sau 5 ani daca nu ai kilometrii astia !
    La carte scrie 60000km sau 4 ani !

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google