Reparatii necesare 1.6 MPI 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Daca l-ai schimbat recent, lasa-l. Pui data viitoare M1 0w40 si o sa curete motorul.
    Schimb la 20k e marketing curat.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Sa-l schimb iarasi pe acesta, ca sa se mai curete?

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    MUlti nu inteleg o treaba ,in carnetul de intretinere se specifica intradevar schimb de ulei la 20k sau un an in conditii ideale adica mers 90% in afara localitatilor , fara opriri , stationari bara la bara vara etc.Eu personal nu-l lasam mai mult de 10k.


    alxo91 ce rulaj ai cu masina ?
    Last edited by prometheus; 11 September 2015, 09:35.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Dacia da 20k schimb cu Dacia Oil in prezent si toata lumea spune ca e ok.
    Nici cu Elf vad ca nu arata bine.

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Originally posted by alxo91 View Post
    Ultimul l-am schimbat cam dupa 20k km.
    Cam mulţi kilometri, chiar şi pentru un benzinar.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    5w40 sigur, era cel clasic, recomandat de dacia.

    uploadfromtaptalk1441923108629.jpg

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Elf sxr 5w40 ?

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Elf pana acum. Ultimul l-am schimbat cam dupa 20k km. Am bagat ravenol la ultimul schimb, 3 litri.

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    De curiozitate ce ulei ai folosit pana acum în motor ?
    Are o culoare cam ciudata în interior.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Am fost astazi sa vad ce are de imi curge ulei pe partea dreapta. Aveam o mare balta de ulei scursa pana jos sub bara. Era ulei de servo, pierdea pe la sonda de presiune a servodirectiei.

    Am cumparat una (45 lei), am schimbat-o cu 20 lei. Sper sa nu mai pierd prin alta parte.

    Dupa, m-am hotarat sa reglez culbutorii. Da-i si asteapta sa se raceasca motorul, desface mecanicul, masoara cu lera si surpriza: culbutorii nu sunt dereglati.

    Acum, care sa fie problema pe care o am de mult timp? Troncane, dardaie, rontaie. Nu gasesc cuvantul care sa descrie exact.

    O sa schimb in primul rand bieleta antirasturnare, chiar daca mecanicul a zis ca mai tine ceva.

    Chiar credeam ca o sa ma bucur si eu de un motor reglat ce va toarce ca un benzinar, nu ca un diesel (juri ca e diesel daca auzi motorul meu fara sa stii).

    uploadfromtaptalk1441921150335.jpguploadfromtaptalk1441921166541.jpg

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    E ok.
    Manopera ar trebui sa fie maximum 30 de lei, e usor de montat.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    Bieleta antirasturnare originala 84 lei e ok pretul?

    Manopera cat sa fie?

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    S-ar putea sa aiba vreo cauza drumul prost pe care il parcurg de vreo 2-3 ori pe zi? (150m plini cu gropi mari, pe care le-am si luat mai tare cateodata).

    Si manopera la bieleta cat ar fi? Ca la asta ma gandesc si eu. Se poate face constatare usor? La tampon ma sperie putin pretul de 800 lei. Sper sa nu fie asta.

    Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk
    Last edited by alxo91; 5 August 2015, 12:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Bieleta antirasturnare uzata, cauza posibila.
    Sau suport motor uzat.
    Bieleta e 100 de lei pe original, poti sa o schimbi daca se constata ca e uzata.
    Tamponul e 800 de lei pe original, nu se merita daca tremuratul nu iti da clantanit de dinti. Daca pui tampon turcesc nou, va fi mai rau decat cu ala original uzat.
    Last edited by mr.K; 5 August 2015, 09:13.

    Leave a comment:


  • alxo91
    replied
    A stat in soare, dar nu exagerat sa zicem.

    Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google